Версия за печат

00164-2007-0003


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на отбраната, ул. "Дякон Игнатий" №3, За: Хени Шиякова, България 1039, София, Тел.: 02 9220665, E-mail: h.shiakova@mod.bg, Факс: 02 9515169

Място/места за контакт: Дирекция "Управление на доставките"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mod.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Отбрана

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали за Министерството на отбраната за 2007г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: София, МО
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на канцеларски материали по допълнителна спецификация, приложена в Документацията, за МО за 2007г.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36700000 (E008)

Описание:

Консумативи и различни потребителски стоки (За използване в канцеларии)

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Канцеларски материали по допълнителна спецификация, приложена в документацията.

ІІ.2.2) Опции

В договора ще бъде включена клауза за опция за увеличение на количествата при необходимост до 30% от общото количество, по цени предложени от класирания за изпълнител кандидат.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.10.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците в открития конкурс представят гаранция за участие в размер на 800.00лв. под формата на банкова гаранция по предложения в документацията образец или паричен превод по банков път за сметка на МО - Дирекция "Финансово стопански дейности", София, ул. "Дякон Игнатий" №3, IBAN: BG 02BACX 9660 3320 1788 16 банков код BACXBGSF при HVB банка Биохим, клон Батенберг, а класираният за изпълнител на доставката е длъжен да представи при подписване на договора гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора по посочения по-горе начин.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва с платежно нареждане по банков път по сметка на изпълнителя в срок до 30/тридесет/ календарни дни след извършване на доставката и след представяне на следните документи в дирекция "Управление на доставките": - оригинална фактура; - складова разписка; - приемо-предавателен протокол; - сертификат за качество; - сертификат за произход; - протокол за оценка на съответствието с представените първоначално мостри.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно изискванията на чл.13 от НВМОП: 1. Удостоверение за актуално състояние /оригинал или нотариално заверено копие/, издадено не по-рано от датата на публикуване на обявлението; 2. Доказателства за икономическото и финансово състояние на кандидата по чл. 50 от ЗОП /подробно описани в т.ІІІ.2.2. в настоящото обявление/; 3. Технически възможности на кандидата по чл.51 от ЗОП /подробно описани в т. ІІІ.2.3. в настоящото обявление/; 4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП; 5. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП; 6. Декларация за липса или наличие на подизпълнители, ако кандидата предвижда участие на такива; 7. Срок за изпълнение на поръчката; 8. Предлагана цена; 9. Срок на валидност на офертата; 10. Документ за внесена гаранция за участие; 11. Документ за закупена документация за участие /копие/; 12. Сертификат за управление на качеството на дейността на кандидата БДС ISO 9001-2000 /оригинал или нотариално заверено копие с превод на български език/; 13. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от кандидата; 14. Всеки кандидат е длъжен да представи мостра за всеки артикул от спецификацията, придружен със сертификат за качество и сертификат за произход, откъдето да е видно производителя на съответния артикул.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.13 от НВМОП /чл.50, ал.1, т.2, т.3 от ЗОП: 1. Годишен финансов отчет; 2. Информация за общия оборот и за оборота на дейността на кандидата, която е обект на поръчката, за последните три години.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.13 от НВМОП /чл.51, ал.1, т.1, т.4, т.5 и т.6 от ЗОП/ 1. Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойности, придружени от препоръки за добро изпълнение; 2. Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола по качеството; 3. Образци, /мостри/ на всички артикули от спецификацията, които ще се доставят, придружени със сертификат за качество и сертификат за произход; 4. Сертификат, издаден от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21/05/2007 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки работен ден от 10.00 до 12.00ч. и от 13.00 до 15.00ч. в дирекция "Управление на доставките" - МО, София, ул. "Иван Вазов" №12, V етаж, срещу заплащане на 100.00лв. с включен ДДС, платими в брой при получаване на документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.05.2007 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

45

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Дирекция "Управление на доставките" - МО, София, ,л. "Иван Вазов" №12

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управителите на дружествата - кандидати или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Решение/Заповед №........../дд.мм.гг. за откриване на процедурата

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Десетдневния срок от уведомяване на кандидатите за съответното решение на Възложителя.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ