РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на канцеларски материали за Министерството на отбраната за 2007г.
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
София, МО
Код NUTS:
BG211
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на канцеларски материали по допълнителна спецификация, приложена в Документацията, за МО за 2007г.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
36700000 (E008)
Описание:
Консумативи и различни потребителски стоки (За използване в канцеларии)
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Канцеларски материали по допълнителна спецификация, приложена в документацията.
ІІ.2.2)
Опции
В договора ще бъде включена клауза за опция за увеличение на количествата при необходимост до 30% от общото количество, по цени предложени от класирания за изпълнител кандидат.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Участниците в открития конкурс представят гаранция за участие в размер на 800.00лв. под формата на банкова гаранция по предложения в документацията образец или паричен превод по банков път за сметка на МО - Дирекция "Финансово стопански дейности", София, ул. "Дякон Игнатий" №3, IBAN: BG 02BACX 9660 3320 1788 16 банков код BACXBGSF при HVB банка Биохим, клон Батенберг, а класираният за изпълнител на доставката е длъжен да представи при подписване на договора гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора по посочения по-горе начин.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Плащането се извършва с платежно нареждане по банков път по сметка на изпълнителя в срок до 30/тридесет/ календарни дни след извършване на доставката и след представяне на следните документи в дирекция "Управление на доставките":
- оригинална фактура;
- складова разписка;
- приемо-предавателен протокол;
- сертификат за качество;
- сертификат за произход;
- протокол за оценка на съответствието с представените първоначално мостри.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно изискванията на чл.13 от НВМОП:
1. Удостоверение за актуално състояние /оригинал или нотариално заверено копие/, издадено не по-рано от датата на публикуване на обявлението;
2. Доказателства за икономическото и финансово състояние на кандидата по чл. 50 от ЗОП /подробно описани в т.ІІІ.2.2. в настоящото обявление/;
3. Технически възможности на кандидата по чл.51 от ЗОП /подробно описани в т. ІІІ.2.3. в настоящото обявление/;
4. Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 от ЗОП;
5. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП;
6. Декларация за липса или наличие на подизпълнители, ако кандидата предвижда участие на такива;
7. Срок за изпълнение на поръчката;
8. Предлагана цена;
9. Срок на валидност на офертата;
10. Документ за внесена гаранция за участие;
11. Документ за закупена документация за участие /копие/;
12. Сертификат за управление на качеството на дейността на кандидата БДС ISO 9001-2000 /оригинал или нотариално заверено копие с превод на български език/;
13. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от кандидата;
14. Всеки кандидат е длъжен да представи мостра за всеки артикул от спецификацията, придружен със сертификат за качество и сертификат за произход, откъдето да е видно производителя на съответния артикул.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.13 от НВМОП /чл.50, ал.1, т.2, т.3 от ЗОП:
1. Годишен финансов отчет;
2. Информация за общия оборот и за оборота на дейността на кандидата, която е обект на поръчката, за последните три години.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.13 от НВМОП /чл.51, ал.1, т.1, т.4, т.5 и т.6 от ЗОП/
1. Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години, включително стойности, придружени от препоръки за добро изпълнение;
2. Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола по качеството;
3. Образци, /мостри/ на всички артикули от спецификацията, които ще се доставят, придружени със сертификат за качество и сертификат за произход;
4. Сертификат, издаден от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21/05/2007 00:00 Час: 15:00
Условия и начин на плащане
Всеки работен ден от 10.00 до 12.00ч. и от 13.00 до 15.00ч. в дирекция "Управление на доставките" - МО, София, ул. "Иван Вазов" №12, V етаж, срещу заплащане на 100.00лв. с включен ДДС, платими в брой при получаване на документацията.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.05.2007 г. Час: 15:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 22/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място
Дирекция "Управление на доставките" - МО, София, ,л. "Иван Вазов" №12
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Управителите на дружествата - кандидати или техни упълномощени представители.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.3)
Допълнителна информация
Решение/Заповед №........../дд.мм.гг. за откриване на процедурата
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
Десетдневния срок от уведомяване на кандидатите за съответното решение на Възложителя.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление