Версия за печат

01264-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община - район "Младост", жк "Младост" 3, ул. "Свето Преображение" № 1, За: инж. Виолета Дакашева, България 1712, София, Тел.: 02 8748147, E-mail: so_mladost@mail.bg, Факс: 02 8772038

Място/места за контакт: Район "Младост", сектор "Екология и чистота"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Столична община - район "Младост", жк "Младост" 3, ул. "Св.Преображение" 1, За: инж. Виолета Дакашева, България 1712, София, Тел.: 02 8748147, E-mail: so_mladost@mail.bg, Факс: 02 8772038

Място/места за контакт: район "Младост", сектор "Екология и чистота"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.kvartal-mladost.com.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: Местна администрация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Поддържане на зелени площи и благоустройствени фондове" на територията на район "Младост"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12

Място на изпълнение: Територията на СО-район "Младост", съгласно приложен опис към документацията
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Поддържане и извършване на дейности по озеленяване в градини за широко обществено ползване и вътрешноквартални зелени площи. Поддръжка на съоръжения в детски площадки, включващо почистване на алеи и площадки, кастрене и отсичане на дървета, резитба храсти и жив плет, косене на тревни площи, поддържане на паркови алеи, засаждане на дървесна и храстова растителност, презатревяване, поливане на зелени площи, дървета, храсти и трева.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77300000

Описание:

Услуги по озеленяване

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обектите, подлежащи на поддържане са посочени в конкурсната документация

Прогнозна стойност без ДДС
38790 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начална дата

01.06.2007 г. 

Крайна дата

20.12.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 350 лв., внесена в касата на район "Младост", ет.1, гише № 5-6 или банкова гаранция в същия размер, учредена в полза на СО-район "Младост". Гаранция за изпълнение на договора - 3% от стойността на договора, внесена в касата на район "Младост", ет.1, гише № 5 - 6 или банкова гаранция в същия размер, учредена в полза на СО-район "Младост".

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Възложителят изплаща аванс в размер не повече от 10% от стойността на поръчката. Всички плащания се извършват по банков път при условията, посочени в документацията и договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всички документи, посочени в чл.13, ал.1 НВМОП и в одобрената конкурсна документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; Заверено копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за 2006 г., с изключение на новорегистрираните кандидати.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите възможности и квалификацията, участниците представят: а/списък на основните договори за услуги, включително стойностите, датите и получателите, извършени през последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си /форма 2/. Списъкът следва да бъде придружен с препоръки за добро изпълнение; б/информация за ръководния и изпълнителски персонал на участника и данни за наличните технически средства, необходими за изпълнение на поръчката /форма 1 и форма 3/; в/документи, удостоверяващи професионалните умения и опит на лицата, които отговарят за изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09/05/2007 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Плащането се извършва в касата на район "Младост" /гише № 5- 6/

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.05.2007 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

225

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

гр. София, жк "Младост" 3, ул."Св.Преображение" № 1, ет.3, зала 325

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Столична община-район "Младост", отдел "Правно-информационно обслужване и технологии", жк "Младост" 3, ул. "Свето Преображение" № 1, България 1712, София, Тел.: 02 8772082, E-mail: so_mladost@mail.bg, Факс: 02 8772038

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ