Версия за печат

00589-2007-0008


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Перник: 14 - Услуги по почистване на сгради и управление на недвижими имоти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Перник, пл."Св. Иван Рилски" № 1 А, За: инж. Ем. Сотиров, Ани Илиева, Р България 2300, Перник, Тел.: 076 684220;076 684237, E-mail: ani.ilieva@pernik.bg, Факс: 076 603890

Място/места за контакт: инж. Ем. Сотиров, Ани Илиева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Ежедневно комплексно почистване в административните сгради на кметствата и разнасяне на служебна поща в населените места на територията на община Перник."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 14

Място на изпълнение: Населените места на територията на община Перник.
Код NUTS: BG214
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Ежедневно комплексно почистване в административните сгради на кметствата и разнасяне на служебна поща в населените места на територията на община Перник.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74731000, 74750000, 74743000, 74744000, 64120000

Описание:

Услуги по почистване на сгради, без жилищните
Услуги по почистване на канцеларии
Услуги по почистване на канцеларско оборудване
Услуги по почистване на кошчетата за отпадъци
Куриерски услуги

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общото количество и обем включва почистване на 26 бр. кметства с обща площ 4795 кв.м в т.ч. брой работни помещения - 117; брой коридори - 22; брой тоалетни - 32; брой стълбища - 11; броя фоайета - 17; почистване на прозорци, килими и твърди настилки; основно почистване - два пъти годишно; извънредно почистване - по заявка на Възложителя.Ежедневно разнасяне на служебна поща и предоставяне на препоръчани писма с обратни разписки, известия, призовки от съда, съобщения и други, които са в обхвата на служебната поща (съгласно документацията за участие).

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

За участие: банкова или парична в размер на 800 лв. внесени по IBAN: BG36 CECB 9790 3360 8793 00; BIC: CECB BGSF при ЦКБ - АД, клон Перник; За изпълнение /от кандидата определен за изпълнител/:банкова или парична в размер на 5% от стойността на договора /без ДДС/, внесени по същата банкова сметка.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансиране - със средства от общинския бюджет. Начин на плащане - ежемесечно по банков път с платежно нареждане по сметката на изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Решение за съдебна регистрация на фирмата; 2.Удостоверение за актуално състояние или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност; 3.Декларация по чл.47 ал.1 и ал.5 от ЗОП; 4.Декларация по чл.47 ал.2 от ЗОП; 5.Копие от талона за БУЛСТАТ (заверено саморъчно с подпис и печат).
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Копие от баланса и отчета за приходите и разходите за 2005 г. и за 2006 г.
Минимални изисквания: Няма.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2.Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години.
Минимални изисквания: Няма.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Решение № 9 / 13.04. 2007 г. на Кмета на Община Перник за откриване на процедурата.

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18/05/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Получаване на документацията за участие - в сградата на Община Перник от 9.00 ч. до 16.00 ч. в отдел "ЦИАО" /партер/. Начин на плащане - в брой на касата в отдел "ЦИАО".

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.05.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

30

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Сградата на Община Перник - Заседателна зала /етаж 1/.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управителите на фирмите - кандидати или упълномощени от тях представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

отдел "Правно-нормативно обслужване и човешки ресурси", пл."Св. Иван Рилски" № 1 А, Р България 2300, Перник, Тел.: 076 684216, E-mail: ani.ilieva@pernik.bg, Факс: 076 603890

Интернет адрес/и:

URL: www.pernik.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ