Версия за печат

01109-2007-0002


Обявление за обществена поръчка

BG-София: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"Бизнес Парк София" ЕООД, ул. "Бизнес Парк София", № 1, сгр. 10, ет. 2, За: Слави Стойчев, България 1766, София, Тел.: 02 4899730, E-mail: slavi.stoytchev@lindner-im.com, Факс: 02 4899779

Място/места за контакт: "Линднер Имобилиен Мениджмънт" ЕООД

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

"Линднер Имобилиен Мениджмънт" ЕООД, ул. "Бизнес Парк София", № 1, сграда 10, ет. 1, За: Слави Стойчев, България 1766, София, Тел.: 02 4899730, E-mail: slavi.stoytchev@lindner-im.com, Факс: 02 4899779

Място/места за контакт: "Линднер Имобилиен Мениджмънт" ЕООД

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

"Линднер Имобилиен Мениджмънт" ЕООД, ул. "Бизнес Парк София", № 1, сграда 10, ет. 1, За: Слави Стойчев, България 1766, София, Тел.: 02 4899730, E-mail: slavi.stoytchev@lindner-im.com, Факс: 02 4899779

Място/места за контакт: "Линднер Имобилиен Мениджмънт" ЕООД

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

"Бизнес Парк София" ЕООД, ул. "Бизнес Парк София", № 1, сгр. 10, ет. 2, За: Иво Калчев, България 1766, София, Тел.: 02 4899083, E-mail: ikalchev@alfadevm.com, Факс: 02 4899080

Място/места за контакт: "Бизнес Парк София" ЕООД

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Друг: инвеститор с клас за инвестиция по договор с МИЕ

Основна дейност на възложителя

Друг: инвеститор с клас за инвестиция

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Изграждане и рехабилитация на елемент от техническата инфраструктура – съгласно Приложения №, № 2, 4, 5 и 6 към Договор от 08.07.2005 г. между Република България и “Бизнес Парк София” ЕООД и “Линднер” АД, Декен, Боден, Тренвандзистеме, обособен в самостоятелна позиция - “Рехабилитация и изграждане на “Западен пътен надлез” от “Пътен възел “ж.к.”Младост” - бул. “Ал. Малинов” – Околовръстен път”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изграждане 
Основно място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Обектът представлява част от мащабния инвестиционен план на “Бизнес парк София” ЕООД, за инвестиции в Проект “Жилищен Парк София”, в Столична община, Район “Младост” и Район “Витоша”, сертифициран със Сертификат № А-001/04.11.2004 г. от Българска Агенция за Инвестиции. Съгласно Подробния транспортно-комуникационен план на “Пътен възел “Ж.к. ”Младост” - бул. “Александър Малинов” – Околовръстен път” съоръжението “Западен пътен надлез” следва да осигурява връзка между инфраструктурата от северната и южната страна на Софийския околовръстен път. Според технологичната последователност за довършването на съоръжението и въвеждането му в редовна експлоатация оставащите видове СМР са разделени условно на четири етапа, както следва: І етап – “Рехабилитационни работи” ; ІІ етап – “Доизграждане на устой “Младост” – ново строителство ; ІІІ етап – “Изграждане на нов устой “Витоша” – ново строителство ; ІV етап – “Изграждане прилежаща конструкция “Юг” – ново строителство.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45233144

Описание:

Надлез

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Количеството и обема на видовете работи е съобразно проектите и количествените сметки за процедурата.

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 1480000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 1930000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Начало

30.06.2007 г. 

Завършване

30.10.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата е 10000 лв., като депозит по банковата сметка на възложителя, посочена в конкурсните книжа. Гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на възложените работи. Гаранция за качество в размер на 5% от стойността на възложените работи. Изискванията и условията на гаранците, и освобождаването им са дадени подробно в конкурсните книжа.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е със собствени средства на "Бизнес Парк София" ЕООД. Начинът на плащане е описан в конкурсните книжа. Допуска се авансово плащане, в размер определен в конкурсните книжа, срещу представена банкова гарания. Плащането се извършва по определена схема в тръжните книжа, в зависимост от напредъка и при завършване на отделните етапи.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Да.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Изискват се специална квалифисация и опит на изпълнителя, неговия персонал и подизпълнители, подробно описани в документацията по процедурата.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Изискуемите документи по чл. 50 и чл. 51 от ЗОП, подробно описани в документацията по процедурата, както и информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката, за последните три години.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Изискуемите документи по чл. 50, ал. 1, т. 3 по ЗОП - информация за общия оборот и за оборота на услугите, които са обект на поръчката, за последните три години. Доказателства за изпълнения обем от 1 500 000 лв. за видове работи от предмета на поръчката.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Кандидатът трябва да е изпълнил през последните три години видове работи от предмета на поръчката, а през 2006 г. стойността на работите трябва да е най-малко за 1 500 000 лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Изискуемите по закона
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Кандидатите или техните подизпълнители да имат опит при извършване на подобни дейности и изпълнен обем общ обем от работи по предмета на поръчката за 2006 г. не по-малък от 1 500 000 лв. Да имат изискуемата от конкурсните книжа техническа и кадрова обезпеченост. Отстранява се кандидат който: 1. Отговаря на изискванията на чл. 47, ал. 1 или ал. 2 от ЗОП; 2. Нито кандидата нито подизпълнителните не са изпълнили/изпълняват успешно поне един договор с предмет, аналогичен на обекта на поръчката през последните 3 години; 3. Представи заявление за участие или оферта, които не отговарят на изискванията на документацията.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
26/04/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 200 BGN
Условия и начин на плащане

Плащане по банков път - IBAN - BG51BFTB76301078304722, BIC - BFTBBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
12/06/2007 00:00 Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 12/06/2007 00:00 Час: 17:00
Място

гр. София, 1751, "Бизнес Парк София", ул. "Бизнес Парк София", № 1, сгр. 10, ет.2

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

По едно лице представляващо по регистрация кандидата или изрично, нотариално упълномощено да участвува при отварянето на офертите.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша", № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9860958

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалба пред Комисията за защита на конкуренцията не може да се подава след сключването на договора за обществена поръчка. Жалбата не спира процедурата за възлагане на обществена поръчка, освен ако Комисията за защита на конкуренцията наложи временна мярка "спиране".

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ