Версия за печат

00073-2007-0010


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Велико Търново: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Велико Търново, пл.Майка България №2, За: Теодора Атева, Русанка Йорданова, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062619 229; 062619 231, E-mail: mop_vt@abv.bg, Факс: 062619 251

Място/места за контакт: Теодора Атева, Русанка Йорданова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Община Велико Търново, пл. "Майка България" № 2, За: инж. Динко Василев Кечев - Нач. отдел "ТИ" в Община Велико Търново, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062619 512

Място/места за контакт: Община Велико Търново

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Упражняване на независим строителен надзор и инвеститорски контрол по І-ва, ІІ- ра и ІІІ-та позиция на обществена поръчка с предмет :"Реализация на общински проект: "Финансов план за управление на публичната инфраструктура на Община Велико Търново", част улици, съгласно утвърдена инвестиционна програма от Общински съвет- Велико Търново.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12

Място на изпълнение: град Велико Търново
Код NUTS: BG123
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Упражняване на независим строителен надзор и инвеститорски контрол по І-ва, ІІ- ра и ІІІ-та позиция на обществена поръчка с предмет :"Реализация на общински проект: "Финансов план за управление на публичната инфраструктура на Община Велико Търново", част улици, съгласно утвърдена инвестиционна програма от Общински съвет- Велико Търново. "Строителен надзор и инвеститорски контрол по ремонта, реконструкцията на улични и тротоарни настилки и други видове работи по обекти, съгласно утвърдена инвестиционна програма от Общински съвет- Велико Търново.Възлагането става поетапно.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74262100, 74260000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството
Услуги, свързани със строителството

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обема на поръчката е съгласно утвърдената инвестиционна програма от Общински съвет- Велико Търново, документацията за участие, поетапното възлагане на улици.

ІІ.2.2) Опции

Съгласно чл.53, ал.1,т.10 от НВМОП - поради непредвидени обстоятелства е необходимо възлагането на допълнителна услуга на същия изпълнител при условията на чл.53,ал.1,т.10 от НВМОП; Съгласно чл. 53,ал.1,т.11 от НВМОП - повторение на услугата от същия изпълнител не по- късно от три години от възлагането на първата поръчка при наличието на условията по чл. 53, ал.1, т.11 от НВМОП

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.10.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Вид и размер на гаранцията за участие в процедурата – 200 /двеста / лева, внесени по сметката на Община Велико Търново в Общинска банка АД- ФЦ Велико Търново: BG 97 SOMB 9130 33 24758001, BIC КОД: SOMBBGSF. Гаранцията за изпълнение е 2 % от стойността на поръчката, като гаранцията за участие се трансформира в гаранция за изпълнение , а разликата се доплаща по горепосочената сметка.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Съгласно документацията за участие.Плащането се извършва, съгласно възлагането и утвърдена инвестиционна програма от Общински съвет- Велико Търново и договора за банков кредит с Общинска банка АД, след усвояването на средствата от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по кредита. Сроковете за плащане предложени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ текат за ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ след сключване на договора за обществена поръчка и при осъществено условие на реално усвояване на средствата от банката.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

При участие на обединение се представя - нотариално заверен договор за създаването на обединението за изпълнение на настоящата обществената поръчка, със срок на действие най- малко до 01.01.2009г. Ако кандидата определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица е длъжен да престави документи за създаване на юридическо лице преди подписване на договора. Новосъздаденото дружество е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Кандидатът трябва да има Лиценз, издаден от МРРБ за извършване оценка на съответствието на инвестиционните проекти и /или упражняване на строителен надзор, съгласно изискванията на чл. 166, ал.2 и сл. от ЗУТ, за целия срок на договора; Кандидатът трябва да има сключена застраховка "Професионална отговорност" за целия срок на договора, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица вследствие на неправомерни или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията по договора. Дейността ще се извършва по етапи, съгласно възложените улици. Кандидатите да предложат стойност на строителния надзор в % от стойността на СМР и стойност на инвеститорския контрол в % от стойността на СМР.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За физически лица- копие от лична карта; за юридически лица- заверено копие от решение за съдебна регистрация и удостоверение за актуално състояние, издадено от компетентния съд не по- малко от два месеца преди датата на разглеждане на офертите; за обединение- заверено копие от договор за създаване на обединението;Ако кандидата определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица е длъжен да престави документи за създаване на юридическо лице преди подписване на договора. Новосъздаденото дружество е обвързано от офертата, подадена от обединението. Други документи посочени в документацията за участие: декларации по чл. 47, ал.1 и ал.2, ал.5 от ЗОП, и други документи, съгласно документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Заверено копие от Годишен баланс за предходната година /2006г./;Заверено копие от Отчет за приходите и разходите за предходната година /2006г./ - ако има такива; За доказване на финансово и икономическо състояние кандидатите представят : Съгласно чл.50,ал.1,т.1 от ЗОП - копие от застраховка "Професионална отговорност";
Минимални изисквания: Участикът да има положителен финансов резултат за последния отчетен период /тримесечен/ - ако има такъв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности и /или квалификация, Съгласно чл. 51, ал.1, т.4 – списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството;Съгласно чл. 51, ал.1, т.7 – документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и /или на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за извършването на услугата; -други документи, посочени в документацията за участие
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Закона за устройство на територията и Наредба за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор /обн. ДВ, бр.99/11.11.2003г./

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
17/05/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
200 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава в отдел “Методология и обществени поръчки” – в стая 205 на Община Велико Търново всеки работен ден до изтичане срока срещу представен документ за платена цена на конкурсната документация от 200 /двеста/ лева с вкл. ДДС по сметка на Община Велико Търново в Общинска банка АД ФЦ Велико Търново: BG 36 SOMB 9130 31 24758000, BIC КОД: SOMBBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.05.2007 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в месеци

10

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18/05/2007 00:00 Час: 14:00
Място

в сградата на Община Велико Търново

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лицето, което представлява фирмата по актуално състояние или лице, изрично упълномощено за участие в процедурата с нотарално заверено пълномощно от участника могат да присъстват при отваряне на пликовете по реда на тяхното постъпване и проверката на съотвествието със списъка по чл.13, ал.1, т.12 от НВМОП и при действията на комисията по чл. 38, ал.3 от НВМОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

визираните в чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ