Версия за печат

00028-2007-0014


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на регионалното развитие и благоустройството, ул. "Св. св. Кирил и Методий" № 17-19, За: Красимира Георгиева, Република България 1202, София, Тел.: 02 9405474, E-mail: KGeorgieva@mrrb.government.bg, Факс: 02 9405474

Място/места за контакт: отдел "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mrrb.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.mrrb.government.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: регионално развитие и благоустройство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛНО- МОНТАЖНИ РАБОТИ НА ОБЕКТ "ГР. БАЛЧИК - ДРЕНАЖНА ГАЛЕРИЯ - ДРЕНАЖНА ЗАВЕСА"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр.Балчик, обл.Добрич
Код NUTS: BG132
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Предвидено е изпълнението на отводнителни, укрепителни съоръжения и контролно-измервателна система. Първи етап включва: отстраняване на земни маси над дренажната галерия и разкриване на съществуващите пиезометри и възстановяване нормалната работа на шахта № 2,възстановяване на профила и наклона на дерето преди срутищата, изпълнение на траншея, междинни и опорни бетонови блокове, полагане на стоманена тръба ф 480 с дължина 90 м и изграждане на енергоносител с преливник от стоманобетонова консрукция. Втори етап включва: почистване дъното на галерията,подмяна на изтичала на дренажните сондажи, обработка на фуги в облицовката и площен ремонт на облицовката,подмяна на дефектирали крепежни елементи на изтичалата, изграждане на допълнителни пиезометри, ремонт на главите на пиезометрите и изграждане на нови дренажни сондажи

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45200000, 45230000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно количествена сметка от документацията

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

29.12.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе в касата на МРРБ или по банков път по IBAN BG 24 BNBG 9661 3300 1663 01 BNBGBGSD. Гаранцията за участие е в размер на 2 000 лв. с ДДС. Гаранцията за добро изпълнение е в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС. Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция (за участие в процедурата, респ. за изпълнение на поръчката). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от представляващия търговското дружество на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 15 дни след изтичане срока на валидност на оферта на участника.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането на обекта до неговото завършване е съгласно поименното разпределение на разходите за придобиване на дълготрайни материални активи и за основен ремонт на Министерството на регионалното развитие и благоустройството за съответната година.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: От участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се отстранява участник, който: 1.не отгаваря на изискванията на чл.47, ал.1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП: 2. е представил оферта, която е непълна или е в несъответствие с обявените условия и изисквания в настоящата документация за участие. 3.е декларирал съгласие да участва като подизпълнител в офертата на друг участник;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - копие от « Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството». - заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за последните 3 /три/ години оформени съгласно ЗС; - справка за общия оборот и оборота от строителство през последните 3 ( три ) години - декларация за изпълнен минимален обем строително-монтажни работи през последните три години
Минимални изисквания: Декларация за изпълнен минимален обем строително-монтажни работи през последните три години в размер на не по-малко от 1 000 000 /един милион/ лева. При участие на обединение, изискването за изпълнен минимален обем строително-монтажни работи през последните три години в размер на не по-малко 3 000 000 /три милиона / лева е общо за обединението;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Декларация, съдържаща списък с изпълнени основни договори за строителство и за строителни обекти, въведени в експлоатация през последните 5 години; - Декларация, съдържаща списък с изпълнени договори с подобен предмет на строителство през последните 5 години; - Препоръки за добро изпълнение на договорите по т. 4.2 от Специфичните изисквания; - Документ за членство на участника в браншови организации; - Списък с инженерно – техническия ръководен състав, включително на тези, отговарящи за контрол на качеството и безопасността и охрана на труда, ангажирани в организацията и изпълнението на строителството; - Списък с изпълнителния състав ангажиран в изпълнението на строителството, придружен с документи за специфична професионална квалификация; - Списък на собственно и наето техническото оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на поръчката; - Сертификат по ISO 9001:2000 за система за управление на качеството; - Сертификат OHSAS 18001:1999 за внедрена система за безопасни условия на труд. - Мерки за опазване на околната сред
Минимални изисквания: Обхватът на сертификацията по ISO 9001:2000 за система за управление на качеството трябва да съответства на предмета на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

02-07-066

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 143 от 26.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11/05/2007 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
150 BGN
Условия и начин на плащане

В касата на МРРБ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.05.2007 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

МРРБ, ул. "Св.Св. Кирил и Методий" № 17-19, ет. ІІ стая 202

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Упълномощени представители на фирмите, подали оферти за участие



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция "Правна" при Министерство на регионалното развитие и благоустройството, ул. "Св.св.Кирил и Методий" № 17-19, Република България 1202, София, Тел.: 02 9405562

Интернет адрес/и:

URL: www.mrrb.government.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ