Версия за печат

00940-2007-0003


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: 03 - Услуги на въздушния транспорт за превоз на пътници и товари

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия, Пл."Света Неделя" №1, За: Анелия Станчева, Република България 1000, София, Тел.: 02 9329211, E-mail: office@sme.government.bg, Факс: 02 9805869

Място/места за контакт: ИАНМСП, отдел "Правен"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sme.government.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и в чужбина за нуждите на Изпълнителната агенция за насърчване на малките и средните предприятия

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 3

Място на изпълнение: София, пл.Света Неделя №1
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и в чужбина за нуждите на Изпълнителната агенция за насърчване на малките и средните предприятия

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

62000000, 62100000, 62110000

Описание:

Услуги на въздушния транспорт
Услуги на въздушния транспорт по разписание
Превоз на пътници с въздушен транспорт по разписание

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съобразно документацията за участие

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие - 600 лева.2. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3000 (три хиляди) лв. Гаранцията за изпълнение се представя преди сключване на договора за възлагане на малката обществена поръчка. Гаранцията за участие и тази за изпълнение се представя в една от следните форми: безусловна и неотменяема банкова гаранция или парична сума, преведена по банковата сметка на ИАНМСП: IBAN BG37 BNBG 9661 3100 1057 01, BIC BNBGBGSD, при БНБ Централно управление, пл.„Ал. Батенберг” № 1. Банковата гаранция за участие и за изпълнение следва да се представи в оригинал. Срокът на валидност на банковата гаранция за участие следва да съвпада със срока на валидност на офертата. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение следва да съвпада със срока на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането ще се извършва в срок до петнадесет дни след представяне на следните документи: фактура/протокол, копие от оригиналния самолетен билет, съдържащ задължително отрязък “агент купон”, подписан двустранен протокол от страните по договора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Съгласно чл.25, ал.3 от ЗОП, когато кандидатът е обединение на физически и/или юридически лица, при подаване на офертата същият да представи документ за учредяване, а преди сключване на договора да се регистрира като юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за актуално състояние (за физическите лица – копие на документ за самоличност, а чуждестранните лица – документ за регистрация на чуждестранното лице съобразно изискванията на националното му законодателство, преведен на български език и легализиран); Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2, 4 и 5 от ЗОП (по образец на възложителя) с нотариална заверка на подписа; Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия кандидата; Други документи съгласно документацията за участие, както и информация посочена в обявлението или в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Годишен финансов отчет за предходната година; 2. Информация за общия оборот за последните три години; 3. Списък на основните договори за доставка на самолетни билети за последните три години; 4. Препоръки за добро изпълнение;
Минимални изисквания: 1.Участникът в процедурата трябва да е реализирал минимален оборот от 2 000 000 лв. за предходната година само от продажба на самолетни билети.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи, доказващи членство или акредитация от IATA, валидни за 2007 г.; Оторизация за работа в система BSP валидна за 2006/2007 г., като участникът в процедурата да е изряден през последните дванадесет месеца във взаимоотношенията си с BSP (доказва се с декларация, заверена от представителството на IATA за България); Сертификат за качество на предлаганите услуги ISO 9001 – 2000; Сертификат ISO 20 000-1:2005 - система за управление на услугите в областта на информационните технологии; Сертификат ISO 27 000: 2005 - система за управление на информационната сигурност; Сертификати за работа със система "Амадеус" на лицата, изпълняващи поръчката; Описание на техническото оборудване за изпълнение на поръчката; Документ за регистрация като туроператор и/или туристически агент Сертификат, издаден от застраховател, удостоверяващ наличието на договор за задължителна застраховка, справка за брой представителства (ако има такива)
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18/05/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.05.2007 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21/05/2007 00:00 Час: 10:30
Място

В сградата на ИАНМСП, пл.Света Неделя №1, София

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Всеки участник може да изпрати само един свой представител (законен или изрично упълномощен) да присъства при отваряне на офертите. Представителят се допуска при представяне на документ за самоличност и съответното пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на съдебно решение).



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

За срока от датата на обнародване на обявлението на поръчката в електронен вид до изтичане на срока за подаване на оферти, документацията за участие ще бъде публикувана в отделна рубрика на Интернет страницата на ИАНМСП на адрес www.sme.government.bg като с това на кандидатите ще се осигури пълен и безплатен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Изпълнителна агенция за насърчаване на малките и средните предприятия, пл. Света Неделя №1, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9329211, Факс: 02 9805869

Интернет адрес/и:

URL: www.sme.government.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ