Версия за печат

00290-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-АЛФАТАР,ОБЛАСТ СИЛИСТРА: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА АЛФАТАР, ОБЛАСТ СИЛИСТРА, УЛ."ЙОРДАН ПЕТРОВ"№6, За: ИВАН ПЕТРОВ ЕНЧЕВ, БЪЛГАРИЯ 7570, АЛФАТАР,ОБЛАСТ СИЛИСТРА, Тел.: 086 811632, E-mail: obshtina_alfatar@abv.bg, Факс: 08511 2128

Място/места за контакт: ИВАН ПЕТРОВ ЕНЧЕВ

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Саниране сградата на ЦДГ "Щастливо детство" гр.Алфатар,община Алфатар,област Силистра

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр.Алфатар,община Алфатар,област Силистра
Код NUTS: BG136
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

ДЕМОНТАЖ НА СТАРА И МОНТАЖ НА НОВА РVС ДОГРАМА,ТОПЛОИЗОЛАЦИЯ С ФИБРАН НА СГРАДАТА, ВЪТРЕШНА И ВЪНШНА МАЗИЛКА.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45400000

Описание:

Довършителни строителни работи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

СЪГЛАСНО КСС

Прогнозна стойност без ДДС
149985 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в конкурса 1000(хиляда )лева,. Гаранция за изпълнение на спечелилия участник - 5% от стойноста на договора безДДС . Гаранциите се внасят по сметка на община Алфатар № IBAN : BG 28STSA93003311249495 , BIG :STSABGSF, Банка "ДСК"ЕАД гр.Силистра

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Разплащането ще се извършва след съставяне на констативни протоколи с подробни КСС,подписани от изпълнителя,стротелния надзор, възложителя и при необходимост от лицата ,извършващи авторски контрол.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.13 от НВМОП,чл.47ал.1и ал.2 от ЗОП, други документи посочени в документацията за участие
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Подробно зададени в документация за участие
Минимални изисквания: 1. Копие от застраховка за професионална отговорност, заверено от кандидата. 2. Копие от годишния финансов отчет за предходната година. 3.. Информация за общия оборот и оборота на на стоките (стоката) обект на поръчката за последните три години. 4.Други документи доказващи икономически и финансови възможности на кандидата.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Подробно зададени в документация за участие
Минимални изисквания: 1. Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години,включително стойностите и получателите . 2.Сертификати за качество, удостоверяващи съответствието на стоката със съответните спецификации или стандарти. 3.Препоръки от получателите за изпълнението 4.Доказателства за търговската репутация на кандидата, свързани с предмета на поръчката – референции, с телефон за връзка с подписалия референцията
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА; тежест: 70 %
Показател: ГАРАНЦИОНЕН СРОК; тежест: 10%
Показател: ОБЕМ НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОДОБНИ ПОРЪЧКИ; тежест: 20%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18/05/2007 00:00 Час: 11:00
Платими документи

ДА

Цена
36 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие може да бъде получена до 11:00 часа на 18.05.2007 г. в стая № 22 в административната сграда на община Алфатар ,гр.Алфатар,ул."Йордан Петров"№6, срещу представян документ за 36(тридесет и шест)лева невъзстановими, платими в касата на община Алфатар всеки работен ден от9:00 до 17:00 часа

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.05.2007 г.  Час: 11:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18/05/2007 00:00 Час: 11:30
Място

гр.Алфатар,община Алфатар,ул."Йордан Петров" №6,ет.3,заседателна зала на Общински Съвет

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

участници в процедурата и техни упълномощени по надлежния ред представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Решение/Заповед № 102/12.04.2007 г. на кмета на община Алфатар за откриване на процедура

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№ 18, БЪЛГАРИЯ 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№ 18, БЪЛГАРИЯ 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ