Версия за печат

00267-2007-0020


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" №1, За: Георги Николаев, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 632463, Факс: 032 632419

Място/места за контакт: Главен експерт ПТВ в ОП "Градини и паркове"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

ОП"Градини и паркове", ул."Филип Македонски" 1, За: инж.Георги Николаев, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 632463, Факс: 032 632419

Място/места за контакт: главе експерт ПТВ

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

ОП"Градини и паркове", ул."Филип Македонски" 1, За: Йорданка Събева, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 624301, Факс: 032 632419

Място/места за контакт: секретар

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

ОП"Градини и паркове", ул."Филип Македонски" 1, За: Йорданка Събева, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 624301, Факс: 032 632419

Място/места за контакт: секретар

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ПОКУПКА НА 2 БРОЯ ТРИКОЛЕСНИ САМОХОДНИ КОСАЧКИ С КОСЯЩА ГРЕДА, 2 БРОЯ ДВУКОЛЕСНИ САМОХОДНИ КОСАЧКИ С КОСЯЩА ГРЕДА И 8 БРОЯ РОТОРНИ КОСАЧКИ, НЕОБХОДИМИ ЗА ДЕЙНОСТТА НА ОП” ГРАДИНИ И ПАРКОВЕ” ПРИ ОБЩИНА ПЛОВДИВ

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Пловдив
Код NUTS: BG221
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

ПОКУПКА НА 2 БРОЯ ТРИКОЛЕСНИ САМОХОДНИ КОСАЧКИ С КОСЯЩА ГРЕДА, 2 БРОЯ ДВУКОЛЕСНИ САМОХОДНИ КОСАЧКИ С КОСЯЩА ГРЕДА И 8 БРОЯ РОТОРНИ КОСАЧКИ, НЕОБХОДИМИ ЗА ДЕЙНОСТТА НА ОП” ГРАДИНИ И ПАРКОВЕ” ПРИ ОБЩИНА ПЛОВДИВ

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

29331000, 29331100, 29331110

Описание:

Косачки
Косачки за тревни площи
Тревни косачки за зелени ливади, паркове или спортни терени

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

ДА


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

12 броя косачки общо за всички обособени позиции.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата е в размер на 500 лв., Гаранция за изпълнение на договора - 2% от стойността на договора за малка обществена поръчка.Гаранциите за участие и изпълнение са платими по банкова сметка на Община Пловдив IBAN BG75REXI93203300685043 BIC REXIBGSFQ ДЗИ, КЛОН ПЛОВДИВ , Цена на документация - 50 лв, платима на касата на ОП"Градини и паркове", гр.Пловдив, ул."Филип Македонски" № 1

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането е в рамките на предвидените средства по бюджета на ОП"Градини и паркове" за закупуване на косачна техника.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Списък на докуметите, подписан от кандидата, оферта, ценова оферта, техническо предложение, съдебно удостоверение за актуалното състояние на кандидата, издадено след 01.03.2007г., декларации за липса на обстоятелства по ЗОП , документи за предствени гаранции за участие,Доказателства за наличието на собствена сервизна база на територията на община Пловдив.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства относно икономическото и финансово състояние на кандидата, представен по един или няколко от начините в чл.50, ал.1 от ЗОП - отчет за собствен капитал или баланс на дружеството
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на фирми/контрагенти/, за които се извършва и е извършвана през последните 3 год. подобна доставка,Референции,Справка за техническите средства, с които кандидатът разполага за изпълнение на поръчката,Доказателства за собствена сервизна база на територията на община Пловдив
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16/05/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

В брой , платими на касата на ОП"Градини и паркове", ул."Филип Македонски" №1

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.05.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

ОП"Градини и паркове", Пловдив,ул."Филип Македонски" № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници в процедурата или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, ул."Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 98884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 -дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: триколесни самоходни косачки с косяща греда
1) Кратко описание

Доставка на два броя триколесни косачки с косяща греда -двигател бензинов;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

29331000, 29331100

Описание:

Косачки
Косачки за тревни площи

3) Количество или обем

2 броя

Прогнозна стойност без ДДС
27600 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни: 30

Обособена позиция №: 2 / Наименование: два броя самоходни двуколесни косачки с косяща греда
1) Кратко описание

Досатвка на два броя двуколесни косачки с косяща греда с бензинов двигател

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

29331000, 29331100

Описание:

Косачки
Косачки за тревни площи

3) Количество или обем

два броя

Прогнозна стойност без ДДС
17840 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни: 30

Обособена позиция №: 3 / Наименование: осем броя роторни косачки
1) Кратко описание

доставка на 8 броя роторни самоходни косачки

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

29331000, 29331100

Описание:

Косачки
Косачки за тревни площи

3) Количество или обем

8 броя

Прогнозна стойност без ДДС
5600 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни: 30