Версия за печат

01106-2007-0004


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на държавната политика при бедствия и аварии, пл. "Света Неделя" №6, За: Камелия Николчева, РБългария 1040, София, Тел.: 02 9401509, E-mail: s.stoyanova@mdpba.government.bg, Факс: 02 9401592

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mdpba.government.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Защита на населението при бедствия и аварии

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ОБСЛУЖВАНЕ НА РАБОТНИЦИТЕ И СЛУЖИТЕЛИТЕ НА МДПБА ОТ СЛУЖБА ПО ТРУДОВА МЕДИЦИНА

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 25

Място на изпълнение: на територията на страната
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

ОБСЛУЖВАНЕ НА РАБОТНИЦИТЕ И СЛУЖИТЕЛИТЕ НА МДПБА ОТ СЛУЖБА ПО ТРУДОВА МЕДИЦИНА В МИНИСТЕРСТВОТО И 28 ОБЛАСТНИ ДИРЕКЦИИ НА НС "ГРАЖДАНСКА ЗАЩИТА"

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

85147000

Описание:

Услуги по трудова медицина

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ОБСЛУЖВАНЕ НА РАБОТНИЦИТЕ И СЛУЖИТЕЛИТЕ НА МДПБА ОТ СЛУЖБА ПО ТРУДОВА МЕДИЦИНА В МИНИСТЕРСТВОТО И 28 ОБЛАСТНИ ДИРЕКЦИИ НА НС "ГРАЖДАНСКА ЗАЩИТА"

ІІ.2.2) Опции

Възложителят допуска възможност за изменение на първоначалните количества и повторение на услугата.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 500 петстотин/ лева, гаранция за изпълнение - парична сума в размер на 5 % от стойността на договора, внесени по банков път по сметката на МДПБА: BG71BNBG96613300109001, BIC: BNBGBGSD, БНБ- Централно управление или във вид на банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва по банков път, в български лева.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за регистрация на участника - копие; 2. Удостоверение за актуално състояние със срок на валидност три месеца от датата на издаване - копие; 3. Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 4. Копие от Булстат; 5. Списък на документите, съдържащи се в офертата; 6. Документи за закупена документация и внесена гаранция за участие - копия; 7. Копие от документ за регистрация в управление “Здравна профилактика и държавен санитарен контрол” на Министерството на здравеопазването.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Годишен финансов отчет за 2006 г. - копие; 2. Информация за оборота на услугите, които са предмет на поръчката за последните три години - декларация.
Минимални изисквания: 1. Годишен финансов отчет за 2006 г. - копие; 2. Информация за оборота на услугите, които са предмет на поръчката за последните три години - декларация.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи за технически възможности и квалификация /декларации/, съдържащи: 1. списък на основните договори, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и клиентите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2. документи, удостоверяващи професионалната квалификация на специалистите, които ще обезпечават изпълнението на договора по настоящата поръчка – копия; 3. брой специалисти, които ще обезпечават изпълнението на договора по настоящата поръчка; 4. списък на структура /поделения, офиси и работни екипи/, обхващаща територията на РБългария и прилага документи за регистрацията им – копия.
Минимални изисквания: Документи за технически възможности и квалификация /декларации/, съдържащи: 1. списък на основните договори, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и клиентите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2. документи, удостоверяващи професионалната квалификация на специалистите, които ще обезпечават изпълнението на договора по настоящата поръчка – копия; 3. брой специалисти, които ще обезпечават изпълнението на договора по настоящата поръчка; 4. списък на структура /поделения, офиси и работни екипи/, обхващаща територията на РБългария и прилага документи за регистрацията им – копия.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Наредба № 14 ДВ бр. 95 / 1998 г.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09/05/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
400 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път по сметка на МДПБА: BG36BNBG96613000109001, BIC: BNBGBGSD, БНБ- Централно управление или на каса.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.05.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

гр. София, пл. "Света Неделя" № 6

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на адрес: www.mdpba.government.bg.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070

Интернет адрес/и:

URL: www. cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884070

Интернет адрес/и:

URL: www. cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ