Версия за печат

00733-2007-0003


Обявление за малка обществена поръчка

BG-гр. Смолян: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение "Д-р Братан Шукеров" АД гр. Смолян, бул. "България" № 2, За: Радка Георгиева, Р България 4700, гр. Смолян, Тел.: 0301 62666, E-mail: orb_sm@mbox.digsys.bg, Факс: 0301 62549

Място/места за контакт: Радка Георгиева

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Болнично пране"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 25

Място на изпълнение: гр. Смолян
Код NUTS: BG225
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Болнично пране

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

85110000

Описание:

Услуги на лечебни заведения за болнична помощ и свързаните с тях услуги

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

по приложена спесификация

Прогнозна стойност без ДДС
54000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 540 лв. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на поръчката

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Приходи от РЗОК и собствени приходи

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Оригинал или нотариално заверено копие на удостоверение за актуално съдебно състояние, издадено не по-късно от 6 месеца от датата на отваряне на документацията. 2.Оригинал или нотариално заверено копие на документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изходжа предложението. 3.Копие от Булстат 4.Документи за внесена гаранция за участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Доказателства за икономическото и финансово състояние 2.Заверено от кандидата копие от последния годишен счетоводен отчет и баланс на кандидата, заверен от експерт-счетоводител
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства по чл. 51 ал. 1 от ЗОП за технически възможности за изпълнение на поръчката Декларация съдържаща списък на основните договори за доставка и услуги, извършени през последните 3 год. Сертификати за използваните перилни и дезинфектиращи препарати Описание на техническото оборудване и възможности за осигуряване на качество. Референции
Минимални изисквания:
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: П1-най-ниска предложена цена; тежест: до 40 точки
Показател: П2-качество и гарании за качество на услугата; тежест: до 26 точки
Показател: П3-разсрочено плащане; тежест: до 5 точки
Показател: П4-предлагани допълнителни преференции; тежест: от 1 до 5 точки
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15/05/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Платежен документ, платим в касата на лечебното зеведение, или по банков път по банкова сметка

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.05.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16/05/2007 00:00 Час: 13:30
Място

МБАЛ-АД гр. Смолян

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представители на кандидатите, подали предложения за участие в конкурса или упълномощени от тях лица по надлежния ред.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9860958, Факс: 02 9807315

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9860958, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ