Версия за печат

01259-2007-0002


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община - район "Красна поляна", ул. "Освобождение" № 25, За: Теменуга Цветанова Василева, България 1330, София, Тел.: 02 8283377, E-mail: toa_krpoliana@mail.bg, Факс: 02 8284883

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хигиенни материали и консумативи в училища, целодневни детски градини, обединени детски заведения и ясли на територията на Район "Красна поляна"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Общински училища, целодневни детски градини, обединени детски заведения и ясли на територията на Район "Красна поляна"
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на хигиенни материали и консумативи /белина; препарат за съдове - "Веро"; сапун-течен 5л.туба; метли; препарат за под; препарат за тоалетни; препарат "Mr.Proper"; домакински ръкавици; луга; дезифектант-санифорт; тоалетна хартия; кърпи-хартиени; кърпи за прах; салфетки; ел.крушки; препарат за фурни; препарат за фаянс-течен;тоалетен сапун; прах за пране; белина за петна; бреф WC; чували за отпадъци; бърсалки за под/ за общинските училища, целодневните детски градини, обединените детски заведения и ясли на територията на Район "Красна поляна".

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

24000000, 21221100, 14420000, 24250000, 24513100, 24513200, 36673100

Описание:

Химически вещества, химически продукти и синтетични влакна
Тоалетна хартия
Морска сол
Дезинфектанти
Сапун
Перилни и почистващи препарати
Метли

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предполагаемата стойност за срока на изпълнение е в размер на 85000

Прогнозна стойност без ДДС
85000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размер и условия на гаранцията за участие в процедурата - парична сума в размер на 850 лева внесена в Обединено счетоводство "Образование" при Район "Красна поляна" или по банков път - IBAN: BG 42 SOMB 9130 3119 11 22 01, BIC: SOMBBGSF,ОБ - АД клон "Люлин" или представена като банкова гаранция за същия размер. Гаранциите за участие се задържат при условията на чл.29 от НВМОП и се освобождават на основанията на чл.28 от НВМОП. Размер и условия на гаранцията за изпълнение на поръчката - парична сума в размер на 5 на сто от стойността на поръчката, внесени в касата на Обединено счетоводство "Образование" или по сметка - IBAN: BG 42 SOMB 9130 3119 11 22 01Q BIC: SOMBBGSF, ОБ-АД клон "Люлин" или представена като банкова гаранция за същия размер. Участникът определен за изпълнител при подписване на договора представя документ за платена гаранция за изпълнение на договора за малка обществена поръчка, която се освобождава след неговото приключване.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

при представяне на платежен документ, след извършване на доставката

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Заявление за участие в открита процедура. 2. Административни сведения. 3.Заверено копие от от първоначална съдебна регистрация на кандидата, нотариално заверено копие или оригинал от актуално състояние /издадено не по-рано от 6/шест/ месеца към дата на отваряне на предложенията, както и последващите съдебни решения за вписване на промени по фирменото дело или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице, копие от от документ за самоличност.4.Заверено копие от данъчна и ДДС/при наличие/ регистрация. 5.Ззаверено копие от регистрация по регистър БУЛСТАТ. 6.Кратка информация за дейността на кандидата.7.Предложение за изпълнение на поръчката - подробно описание на организацията, начина и срока за изпълнението й. 8.Документ за закупета документация. 9.Документ за внесена гаранция за участие. 10.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП. 11.Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП. 12. Ако участникът предвижда подизпълнители, следва да представи списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката.Лице, което е дало съгласие и е посочено като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представи самостоятелна оферта.13. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Информация за общия оборот на стоките, които са обект на поръчката за последните три години, взависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2.Заверено копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за 2006 година с изключение на новорегистрираните кандидати. 3.Списък на основните договори за доставки, включително стойностите, датите и получателите, извършени през последните три години в зависимост от дадата на която участникът е учреден или е започнал дейността си.Списъкът следва да бъде придружен с препоръки за добро изпълнение.
Минимални изисквания: 1.Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката за последните три години в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2.Заверено копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите за 2006 година с изключение на новорегистрираните кандидати. 3.Списък на основните договори за доставки, включително стойностите, датите и получателите, извършени през последните три години, в зависимост от дата на която участникът е учреден или е започнал дейността си.Списъкът следва да бъде придружен с препоръки за добро изпълнение.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Информация за ръководния и изпълнителски персонал на участника. 2.Документи, удостоверяващи професионалните умения и опет на лицата, които отговарят за изпълнение на поръчката. 3.Описание на техническото оборудване, база и транспорт, които ще бъдат използвани при осъществяване на доставките, отговарящи на хигиенните изесквания за съхранение и транспортиране на стоките, съгласно нормативните изисквания. 4.Заверени от участника копия на сертификати, издадени от акредитиращи институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спесификации или стандарти; санитарни разрешителни от съответните органи за безвредност на предлаганите консумативи.
Минимални изисквания: 1.Информация за ръководния и изпълнителски персонал на участника. 2.Документи, удостоверяващи професионалните умения и опит на лицата, които отговарят за изпълнение на поръчката. 3.Описание на техническото оборудване, база и траспорт, които ще бъдат изпълзвани при осъществяване на доставките, отговарящи на хигиенните изисквания за съхранение и траспортиране на стоките, съгласно нормативните изисквания. 4.Заверени от участника копия на сертификате, издадени от акредитиращи институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спесификации или стандарти;санитарни разрешителни от съответните органи за безвредност на предлаганите консумативи.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28/05/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
60 EUR
Условия и начин на плащане

Документите за участие в откритата процедура се получават в служба БИАДО, след заплащане на 60,00 лева в касата на районната администрация, ул. "Освобождение" № 25 /мазе/ и представяне на документ за платена такса.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.05.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

гр. София, сградата на Район "Красна поляна", ул. "Освобождение" № 25, ет.2, стая 207

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Членовете на комисията, назначена от възложителя за разглеждане, оценяване и кладиране на подадените оферти и кандидатите за участие в процедурата, закупили документация за участие в същата и подали оферти за участие в нея.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120, ал.2 ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Столична община - Район "Красна поляна", ул. "Освобождение" № 25, България 1330, София, Тел.: 02 8283377, Факс: 02 8284883

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ