Версия за печат

00839-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Карнобат: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Държавно лесничейство гр. Карнобат", "Държавно лесничейство гр. Карнобат", За: инж. Диана Илиева - лесничей и Стефан Кенов - юрисконсулт, Република България 8400, Карнобат, Тел.: 05573 388; 088 6888442, E-mail: dlkarnobat@nug.bg, Факс: 0559 22165

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: управление на държавния горски фонд, охраната и контрола върху горите и земите от горския фонд

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Възлагане на услугата "Сеч и извоз до временен склад на маркирана дървесина и ремонт на горски път" обект 6

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: отдел 93 е,ж,з,и на територията на "ДЛ Карнобат"
Код NUTS: BG231
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Сеч и извоз до временен склад на маркирена дървесина в отдел 93 е,ж,з,и на територията на "Държавно лесничейство гр. Карнобат" и ремонт на 1500 м. горски извозен път в обект 6

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77211000

Описание:

Услуги, свързани с дърводобива

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

сеч и извоз на 2829 кубически метра дървесина и ремонт на 1500 метра извозен горски път

Прогнозна стойност без ДДС
53603 EEK
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

15.10.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие 500 лв. Гаранция за изпълнение 5 % от достигнатата цена на услугата.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането на цената се извършва в брой в касата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ или по банковата му сметка .

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. удостоверение за актуално състояние; 2. доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 ЗОП – годишен финансов отчет за предходната година; 3. доказателство за технически възможности и квалификация по чл. 51 ЗОП - списък на основните договори за услуги по ползване на дървесина, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение или декларация, че лицето не е извършвало ползване от горите и не е извършвало ползване на дървесина; 4. декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 ЗОП ; 5. декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка; 6. подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители или декларация /по образец/, че няма да ползва подизпълнители; 7. предлагана цена /по образец/, поставя се в отделен плик с надпис “Предлагана цена”, в плика с останалите документи; 8. копие от регистрация в НАП и идентификационен номер на кандидата; 9. лиценз съгласно глава VІ, т. 1.2. от Условията; 10. списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 11. копие от удостоверение за регистрация, заверено от кандидата /БУЛСТАТ и идентификационен номер/. 12. документ за закупена конкурсна документация - оригинал или заверено от кандидата копие; 13. доказателства за търговска репутация или декларация, че лицето не е извършвало ползване от горите и не е извършвало сеч и извоз до временен склад, на дървесина; 14. Декларация за срок на изпълнение и срок на валидност на офертата; 15. документ за самоличност на лицето, което участвува в откритата процедура - представя се на комисията при откриване на процедурата /не се поставя в плика с офертата/; 16. нотариално заверено пълномощно на лицето , упълномощено да представлява търговеца - представя се на комисията при откриване на процедурата/не се поставя в плика с офертата/;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: годишен финансов отчет за 2006 г.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: списък на основните договори за услуги по ползване на дървесина, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и възложителите, придружен от препоръки за добро изпълнение или декларация, че лицето не е извършвало ползване от горите и не е извършвало ползване на дървесина
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23/05/2007 00:00 Час: 09:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се закупува от касата на "ДЛ Карнобат" , в описния срок и цена без ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.05.2007 г.  Час: 09:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в месеци

6

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Административната сграда на "ДЛ Карнобат", гр. Карнобат, общ. Карнобат, област Бургаска

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Упълномощен представител на Кандидата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисията за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, гр.София, Тел.: 02 9864451

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ