Версия за печат

00705-2007-0002


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Сливен: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МБАЛ "Д-р ИВАН СЕЛИМИНСКИ" АД, гр. Сливен, бул. "Христо Ботев" № 1, За: Галя Кюпчикова - технически секретар, Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 611778, Факс: 044 624326

Място/места за контакт: 044 611701

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

МБАЛ "Д-р Иван Селимински " АД, гр. Сливен, бул. "Христо Ботев" № 1, За: Розалина Спасова - Главна медицинска сестра, Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 611701, Факс: 044 624326

Място/места за контакт: 044 611725

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

МБАЛ "Д-р Иван Селимински " АД, гр. Сливен, бул. "Христо Ботев" № 1, За: Сийка Стефанова - Деловодител, Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 611701, Факс: 044 624326

Място/места за контакт: 044 611726

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

МБАЛ "Д-р Иван Селимински " АД, гр. Сливен, бул. "Христо Ботев" № 1, За: Сийка Стефанова - Деловодител, Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 611701, Факс: 044 624326

Място/места за контакт: 044 611726

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на превързочни материали за нуждите на МБАЛ"Д-р Иван Селимински" - АД - гр.Сливен.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: МБАЛ "Д-р Иван Селимински" АД гр. Сливен
Код NUTS: BG232
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на превързочни материали за нуждите на МБАЛ"Д-р Иван Селимински" - АД - гр.Сливен, подробно описани в Спецификация предоставена в документацията за участие в процедурата.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33141000

Описание:

Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Приблизителният обем на поръчката е посочен в Спецификация предоставена в документацията за участие в процедурата.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в поръчката е в размер на 700 /седемстотин/ лв., а гаранцията за изпълнение е в размер на 1 % от стойността на поръчката. Гаранциите да бъдат представени като: банкова гаранция или парична сума, внесена в касата на МБАЛ "Д-р Иван Селимински" АД гр. Сливен

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Разсрочено плащане не по-малко от 45 /четиридесет и пет/ дни след представяне на фактура. Плащанията ще се извършват по банков път.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за актуално състояние или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност; декларации за отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал. 1,2 и 5 от ЗОП; декларация за участие на подизпълнители; декларация за срок на валидност на офертата, документ за внесена гаранция за участие, срок на изпълнение на поръчката и предлагана цена; декларация, че участника е съгласен с условията на Възложителя; списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника и всички останали документи, посочени в чл. 13 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки. Документите се представят в оригинал или с нотариална заверка.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП, а именно: Информация за общия оборот и за оборота на стоките, обект на поръчката за последните три години. Заверено копие от последния годишен счетоводен отчет и баланс на кандидата.Документите се представят в оригинал или с нотариална заверка.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за технически възможности и/или квалификацзия по чл. 51 от ЗОП, а именно: Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставка за последните 3 години и сертификати за качество по БДС, ISO или еквивалентно.Документите се представят в оригинал или с нотариална заверка.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена ; тежест: 75%
Показател: Разсрочено плащане; тежест: 15%
Показател: Срок на изпълнение на составката; тежест: 5%
Показател: Качество на доставените продукти; тежест: 5%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
28/05/2007 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
96 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата може да се получи в Деловодството на лечебното заведение, на адрес: гр. Сливен, бул. "Христо Ботев" № 1, всеки работен ден от 08.00 часа до 15.00 часа, срещу документ за платени 96 /деветдесет и шест/ лв. с включен ДДС в касата на МБАЛ "Д-р Иван Селимински" АД гр. Сливен или по банков път.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.05.2007 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Заседателната зала в административната сграда на МБАЛ "Д-р Иван Селимински" АД гр. Сливен, бул. "Христо Ботев" № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, гр. София, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Краен срок за подаване на жалби: съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ