РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Ремонт и преустройство на Клинична лаборатория на МБАЛ ПАЗАРДЖИК АД
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
МБАЛ ПАЗАРДЖИК АД, гр. Пазарджик, ул. Болнична №15
Код NUTS:
BG224
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Ремонт и преустройство на Клинична лаборатория на МБАЛ ПАЗАРДЖИК АД в Очно отделение и Клинична лаборатория по техническо задание и чертеж.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45000000, 45215140
Описание:
Строителни и монтажни работи
Заведение за болнична помощ
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Общата стойност на обществената поръчка е до 55 000 лв. без ДДС.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие в поръчката е в размер на 1000 /хиляда/ лева , а гаранцията за изпълнение е в размер на 2% от стойноста на поръчката. Гаранциите да бъдат представени като: банкова гаранция или парична сума внесена в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА,IBAN BG56UBBS82411017311317,ВIC КОДА НА БАНКАТА Е :UBBS BGSF,или на касата на "МБАЛ ПАЗАРДЖИК" АД - ГР. ПАЗАРДЖИК
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Средствата за финансиране на обществената поръчка се осигуряват от приходи от обичайна дейност, 30% авансово плащане
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
Когато кандидат в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по ІІІ.2.1, ІІІ.2.2, и ІІІ.2.3 се
представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документ за съдебна регистрация на кандидата; Удостоверение за актуално съдебно състояние на кандидата; Документ за регистрация по БУЛСТАТ; Документ, установяващ данъчна регистрация, както и регистрация по ЗДДС, ако кандидатът притежава такава; Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението в случай, че това не е законния представител на кандидата; Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП;Всички документида се представят в оригинал или с нотариална заверка.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП. Документите се представят в оригинал или заверено от кандидата копие.
Минимални изисквания: Заверено копие от последния счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите на кандидата, представен пред данъчните власти; Списък на основните договори за доставки, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за технически възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП. Документите се представят в оригинал или заверено от кандидата копие.
Минимални изисквания: Списък на роботниците и тяхната квалификация.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: 1. Предложена цена; тежест: 70
Показател: 2.Срок на отложено плащане; тежест: 10
Показател: 3.Срок на изпълнение на поръчката; тежест: 20
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15/05/2007 00:00 Час: 15:00
Условия и начин на плащане
Документацията се получава в сградата на Управлението - ул. “Болнична” № 15 ет.2 в срок до 15.00 часа на 15,05,2007 г. след заплащане на цената в касата – Поликлиничен блок , ет.3.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.05.2007 г. Час: 15:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 16/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място
"МБАЛ ПАЗАРДЖИК" АД гр. Пазарджик, ул."Болнична" 15
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
При отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители. Ценовите оферти ще бъдат отворени на 16,05,2007г. от 10:45ч в "МБАЛ ПАЗАРДЖИК" АД гр. Пазарджик, ул."Болнична" 15
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.3)
Допълнителна информация
Решение №114/10,04,2007 г. за откриване на процедурата
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"18, България 4400, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление