Версия за печат

00027-2007-0004


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Пазарджик: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"МБАЛ Пазарджик" АД, ул. "Болнична" №15, За: Яна Нориева, България 4400, Пазарджик, Тел.: 034 445907, E-mail: mbal_pz_op@abv.bg, Факс: 034 445296

Място/места за контакт: Яна Нориева

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Ремонт и преустройство на Клинична лаборатория на МБАЛ ПАЗАРДЖИК АД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: МБАЛ ПАЗАРДЖИК АД, гр. Пазарджик, ул. Болнична №15
Код NUTS: BG224
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Ремонт и преустройство на Клинична лаборатория на МБАЛ ПАЗАРДЖИК АД в Очно отделение и Клинична лаборатория по техническо задание и чертеж.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45215140

Описание:

Строителни и монтажни работи
Заведение за болнична помощ

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общата стойност на обществената поръчка е до 55 000 лв. без ДДС.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

2


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в поръчката е в размер на 1000 /хиляда/ лева , а гаранцията за изпълнение е в размер на 2% от стойноста на поръчката. Гаранциите да бъдат представени като: банкова гаранция или парична сума внесена в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА,IBAN BG56UBBS82411017311317,ВIC КОДА НА БАНКАТА Е :UBBS BGSF,или на касата на "МБАЛ ПАЗАРДЖИК" АД - ГР. ПАЗАРДЖИК

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Средствата за финансиране на обществената поръчка се осигуряват от приходи от обичайна дейност, 30% авансово плащане

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато кандидат в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по ІІІ.2.1, ІІІ.2.2, и ІІІ.2.3 се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документ за съдебна регистрация на кандидата; Удостоверение за актуално съдебно състояние на кандидата; Документ за регистрация по БУЛСТАТ; Документ, установяващ данъчна регистрация, както и регистрация по ЗДДС, ако кандидатът притежава такава; Документи, удостоверяващи представителната власт на лицето, от което изхожда предложението в случай, че това не е законния представител на кандидата; Декларация за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП;Всички документида се представят в оригинал или с нотариална заверка.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП. Документите се представят в оригинал или заверено от кандидата копие.
Минимални изисквания: Заверено копие от последния счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите на кандидата, представен пред данъчните власти; Списък на основните договори за доставки, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за технически възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП. Документите се представят в оригинал или заверено от кандидата копие.
Минимални изисквания: Списък на роботниците и тяхната квалификация.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: 1. Предложена цена; тежест: 70
Показател: 2.Срок на отложено плащане; тежест: 10
Показател: 3.Срок на изпълнение на поръчката; тежест: 20
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

00027-2007-0004

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15/05/2007 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в сградата на Управлението - ул. “Болнична” № 15 ет.2 в срок до 15.00 часа на 15,05,2007 г. след заплащане на цената в касата – Поликлиничен блок , ет.3.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.05.2007 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

"МБАЛ ПАЗАРДЖИК" АД гр. Пазарджик, ул."Болнична" 15

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители. Ценовите оферти ще бъдат отворени на 16,05,2007г. от 10:45ч в "МБАЛ ПАЗАРДЖИК" АД гр. Пазарджик, ул."Болнична" 15



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Решение №114/10,04,2007 г. за откриване на процедурата

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"18, България 4400, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ