Версия за печат

00050-2007-0002


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Център за спешна медицинска помощ, ул."Брегалница" №3, За: Красимир Величков Василев-главен счетоводител 052 634889, България 9000, Варна, Тел.: 052 634870, E-mail: csmp_varna@gbg.bg, Факс: 052 634594

Място/места за контакт: д-р Мая Рашева

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на резервни части за санитарните автомобили на ЦСМП-Варна през 2007 г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Франко склада на ЦСМП-Варна
Код NUTS: BG131
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на резервни части за санитарните автомобили на ЦСМП-Варна

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34380000

Описание:

Резервни части за коли

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

ДА


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Резервни части за ремонт на 31 бр.санитарни автомобила.

Прогнозна стойност без ДДС
65000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начална дата

06.06.2007 г. 

Крайна дата

06.06.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие-1% от стойността на поръчката, в размер на 650 лв. Гаранция за изпълнение-3% от стойността на поръчката, в размер на 1 950 лв.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

По банков път на посочената от Изпълнителя сметка

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения регистрирани по българското законодателство, отговарящи на изискванията по чл.47 от ЗОП и представили документите, посочени в условията за провеждане на обществена поръчка. 1. Документ за съдебна регистрация на кандидата; 2. Документ за актуално състояние; 3. Доказателства за търговска репутация на кандидата; 4. При изготвяне на предложението да се посочат: срок на изпълнение, начин и срок на плащане и предлаганата цена от кандидата; 5. Проекто-договор /по образец/ задължително попълнен, подписан и подпечатан от кандидата; 6. Декларация, че са на лице обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1-4 и чл.47, ал.2, т.1 и 2 /по образец/; 7. Декларация от кандидата, че няма да ползва подизпълнители при изпълнение на поръчката; 8. Предложението задължително предоставено в запечатан непрозрачен плик от кандидата или от негов упълномощен представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка до главен счетоводител на ЦСМП-Варна; 9. Списък на документите съдържащи се в офертата; История
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Всеки един подходящ документ, доказващ икономическата и финансовата възможност за изпълнение на поръчката. 1. Доказателства за техническата възможност за изпълнението на поръчката; 2. Документ за внесена гаранция и закупена документация за участие в откритата процедура; 3. Копие от годишен баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната година, с изключение на ново регистрираните кандидати. История
Минимални изисквания: Списък на договори за доставка на резервни части на други възложители.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Сертификати; Списък на основните договори за доставка на резервни части; Разрешителни за извършване на тази дейност.
Минимални изисквания: Списък на квалифициран персонал; Информация за наличие на складова база.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: цена; тежест: 1-50 т.
Показател: качество; тежест: 1-20 т.
Показател: гаранционен срок; тежест: 1-10 т.
Показател: срок на изпълнение на поръчката; тежест: 1-5 т.
Показател: начин на плащане; тежест: 5-15 т.
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15/05/2007 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
80 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава всеки работен ден от 08:00-15:00 часа в касата на ЦСМП-Варна срещу документ за платена такса.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.05.2007 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Администрацията на ЦСМП-Варна

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лично представляващите кандидата или техни упълномищени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

До 10 дни от уведомяване за Решението или от узнаването му,или от извършването на съответните действия.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Българиа 1000, Варна, Тел.: 02 9884585

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ