РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Избор на изпълнител на одит на финансовите отчети и специализираната сметка на Програма „Превенция и контрол на ХИВ/СПИН” и изготвяне на специализиран анализ на финансовото състояние на Програмата
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги:
9
Основно място на изпълнение:
Министерство на здравеопазването, Програма “Превенция и контрол на ХИВ/СПИН”, адрес: бул. „Александър Стамболийски” 39
Код NUTS:
BG212
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Одит на финансовите отчети и специализираната сметка на Програма „Превенция и контрол на ХИВ/СПИН”, както и изготвяне на специализиран анализ на финансовото състояние на Програмата съгласно Приложение № 3 – Работно задание както следва:
1.1. За периода 01.01.2006г. -31.12.2006г.
1.2. За периода 01.01.2007г. -31.12.2007г.
1.3. За периода 01.01.2008г. - 31.12.2008г.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
74120000
Описание:
Счетоводни и одиторски услуги; данъчни консултации
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Предмета на поръчката обхваща следния период от време:
1.1. За периода 01.01.2006г. -31.12.2006г.
1.2. За периода 01.01.2007г. -31.12.2007г.
1.3. За периода 01.01.2008г. - 31.12.2008г.
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 500 (петстотин) лева; Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% от общата стойност на договора. Условията за представяне и освобождаване са в съответствие с чл.60 от ЗОП и утвърдената документация.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Заплащането се извършва в български лева, по банков път, в срок до 15 (петнадесет) работни дни след представяне на следните документи за всеки от трите периода:
• Оригинална фактура в лева без ДДС;
• Официален одиторски доклад;
• Писмо до ръководството (managemant letter)
ІІІ.1.3)
Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
Предходната процедура със същия предмет е прекратена поради надвишаване на финансовия ресурс, който възложителя е предвидил за реализиране на поръчката, предвид на което възложителя може да сключи договор за възлагане на настоящата обществена поръчка за цена по-малка от 133 361 лв.
В съответствие с чл. 12 от Споразумение за предоставяне на безвъзмездна помощ между Глобалния фонд за борба срещу СПИН, туберкулоза и малария и министъра на здравеопазването и на основание чл. 92 от Закона за данъка върху добавената стойност и чл.83 от Правилника за прилагане на Закона за добавената стойност, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ не заплаща ДДС при доставки на стоки и услуги на територията на страната
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. До участие се допуска всяко българско и чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, за които не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП.
2. Участниците следва да са дипломирани експерт-счетоводители, вписани в регистъра на регистрираните одитори към Института на дипломираните експерт-счетоводители. Одитът се следва да бъде извършен съобразно международните стандарти за одит (ISA) или други алтернативни стандарти или процедури, упоменати в одиторския доклад.
3. Специалистите, които отговарят за изпълнение на поръчката следва да владеят английски и да имат най-малко 5 години опит в прилагането на одиторските стандарти (ISA) или други алтернативни стандарти, включително опит в одитирането на сметките на организиации, сравними по размер и сложност с подлежащата на одит организация
Участниците следва да представят документи относно търговско-правния си статут - удостоверение за актуална съдебна регистрация, копия на документи за регистрация, заверени от участника с подпис и печат – Булстат, данъчна регистрация и регистрация по ЗДДС, в случаите предвидени в закона, декларация от управителя, съответно от управителния орган /по чл.47, ал.5 от ЗОП и от контролния орган, в случай, че участника има такъв/ на участника за отсъствието на обстоятелства по чл.47,ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Заверено от участника копие от последния годишен счетоводен отчет и баланс на участника, заверен от експерт счетоводител, в случаите предвидени в Закона за счетоводство. В случаите на новорегистрирани търговски дружества и в случаите, когато участникът упражнява свободна професия, такива документи не се изискват.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно утвърдената документация
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Нотариално заверено копие на Удостоверение от Института на дипломираните експерт- счетоводители, че участникът е регистриран одитор, съгласно Закона за независимия финансов одит, както и копие на личния печат на регистрирания одитор, съгласно чл.27 от същия закон.
2.Декларация-списък по чл.51, ал.1, т.1. от ЗОП, на основните договори през последната година за извършени одити на програми в страната, финансирани от местни или международни финансови институции, изпълнявани от първостепенни разпоредители с бюджетни кредити, второстепенни разпоредители с бюджетни кредити или неправителствени организации. Декларацията трябва да съдържа:
- датите, получателите и стойностите на съответните услуги по декларираните договори, като общата стойност на всички декларирани договори трябва да бъде не по-малко от 500 000 евро;
или
- датите и получателите на съответните услуги по декларираните договори, като общата стойност на одитираните средства по тези договори не трябва да бъде по-малка от 15 000 000 евро за съответната година/
3. Референции за добро партньорство от настоящата и/или предшестващата година за извършени одити от списъка съгласно декларацията по т.4.2 – оригинал или заверено от участника копие.
4. Списък на специалистите, които ще отговарят за изпълнение на поръчката – най малко 5 специалиста, за които се предоставят:
- Професионална автобиография, доказваща най-малко 5 години опит в прилагането на одиторските стандарти (ISA) или други алтернативни стандарти, включително опит в одитирането на сметките на организации, сравними по размер и сложност с подлежащата на одит организация;
- Декларация за отлично владеене на английски език;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно утвърдената документация
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия
Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба
Чл.3 от Закона за независимия финансов одит
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ 26/S - от 16.01.2007 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28/05/2007 00:00 Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Документация се получава от Министерство на зравеопазването, пл. "Св. Неделя" 5,ет., ст.211 след заплащане на дължимата сума в касата на МЗ и предсавяне на квитанция за платена документация.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
28/05/2007 00:00 Час: 17:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 31/05/2007 00:00 Час: 10:30
Място
МЗ, пл. "Св. Неделя" 5, ет.2
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Законни или упълномощени представители на участниците.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 0298840 70, E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ