Версия за печат

00293-2007-0005


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

" V МБАЛ-София" АД, бул."Столетов" №67 А, За: Милена Илиева-н-к отдел "Административно-правен", България 1233, София, Тел.: 02 9268173, Факс: 02 8323054

Място/места за контакт: отдел "Административно-правен"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: "V МБАЛ-София" АД
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Периодични доставки на канцеларски материали описани по видове и количества в Техническа спецификация приложена към документацията за участие.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000, 22800000, 21000000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности за офиса
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или картон
Различни видове хартиена маса, хартия и хартиени изделия

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Техническата спецификация съдържа около 140 броя номенклатури.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция в размер на 300,00 лева в полза на “ПЕТА МБАЛ - СОФИЯ” АД - за гарантиране на изпълнението задълженията, произтичащи от участието в процедурата. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % /пет процента/ от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Доставките се заплащат в лева, по посочена от доставчика банкова сметка при срок на отложено плащане, не по-малко от 120 дни от датата на доставката.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато определеният за изпълнител на обществената поръчка е обединение на физически и/или юридически лица то следва да се създаде юридическо лице към момента на подписване на договора за възлагане на обществена поръчка.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Отстранява се от участие кандидат,за който са на лице обстоятелствата по чл.47 ал.2 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документи за регистрация на КАНДИДАТА : за юридически лица – съдебно решение за регистрация; удостоверение за актуално състояние, издадено до 3 месеца преди публикуване на обявлението; документ за данъчна регистрация и по ЗДДС; документ за регистрация по БУЛСТАТ; документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство – преведен на български език и легализиран.За физически лица - копие от документ за самоличност.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - Счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за 2006 г.
Минимални изисквания: - Счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за 2006 г.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Декларация, съдържаща списък на договорите за доставка на канцеларски материали през предходните 3 години вкл. стойности, дати и възложители, придружени с препоръки за изпълнение .
Минимални изисквания: - Декларация, съдържаща списък на договорите за доставка на канцеларски материали през предходните 3 години вкл. стойности, дати и възложители, придружени с препоръки за изпълнение .
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 107 от 26.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15/05/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
200 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща всеки делничен ден от 9,00 ч до 16,00 ч. в касата на дружеството. Получаване -от отдел "Административно-правен" след представен документ за заплатена документация.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.05.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Административен блок,ет.1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лицето представляващо кандидата съгласно съдебната регистрация и/ или изрично упълномощен от него представител.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №118, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ал.2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ