РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Рехабилитация на общински пътища и улици на територията на община Суворово
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите
Място на изпълнение:
община Суворово
Код NUTS:
BG131
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Фрезоване стар асфалтобетон, почистване основа, битумен разлив, изкърпване и преасфалтиране с порьозен и плътен асфалтобетон, почистване отпадъци на общински пътища и улици в община Суворово
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45000000, 45453000
Описание:
Строителни и монтажни работи
Строителни работи по възстановяване и възобновяване
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
съгласно приложената документация
Минимална прогнозна стойност без ДДС: 350000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 400000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - 3500лв
Гаранция за изпълнение - 4% от стойността на обществената поръчка
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Финансирането ще се извършва със средства от бюджета на община Суворово.Начин на плащане - съгласно договор за обществена поръчка
ІІІ.1.4)
Други особени условия
1.Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за който са налице обстоятелствата по чл.47 ал.1,ал.2 т.т.1,2,3 и ал.5 от ЗОП.
2.Не се допуска използване на подизпълнители.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение за актуално състояние.
2.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1 и 5 от ЗОП.
3.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47 ал.2 от ЗОП.
4.Декларация, че няма да бъдат използвани подизпълнители.
5.Срок за изпълнение на поръчката.
6.Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда.
7.Срок на валидност на офертата.
8.Документ за внесена гаранция за участие.
9.Документ за закупена документация за участие.
10.Списък на документите.
11.Предлагана цена.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение от банки или копие от застраховка за професионална отговорност.
2.Информация за общия оборот и оборота на строителството за последните 3 години.
Минимални изисквания: общ оборот не по-малко от 8 милиона лв
оборот строителство - не по-малко от 5 милиона лв
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение.
2.Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите.
3.Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът
Минимални изисквания: 1.Не по-малко от 8 подобни договора.
2.Не по-малко от 50 работника и служители.
3.Не по-малко от:пътна фреза, щил, асфалтополагаща машина, фадрома, автогудрунатор, компресор, валяк 10t, валяк 2t,компресор, водоноска-цистерна, мотометла, самосвали-4броя
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14/05/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Платими в касата на общината
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.05.2007 г. Час: 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 15/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място
зала №302 на общинска администрация
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, България 1000, София
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9864451
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление