Версия за печат

00108-2007-0003


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Суворово: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Суворово, пл.Независимост №1, За: Севдалина Жекова, България 9170, Суворово, Тел.: 05153 2516, Факс: 05153 2160

Място/места за контакт: юрисконсулт

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

община Суворово, пл.Независимост №1, За: инж.Петър Стоев, България 9170, Суворово, Тел.: 05153 2705, Факс: 05153 2160

Място/места за контакт: инвеститорски контрол

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

община Суворово, пл.Независимост №1, За: Златка Никова, България 9170, Суворово, Тел.: 05153 2705

Място/места за контакт: ТСУиС

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

община Суворово, пл.Независимост №1, За: Златка Иванова, България 9170, Суворово, Тел.: 05153 2160, Факс: 05153 2160

Място/места за контакт: технически секретар

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Рехабилитация на общински пътища и улици на територията на община Суворово

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: община Суворово
Код NUTS: BG131
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Фрезоване стар асфалтобетон, почистване основа, битумен разлив, изкърпване и преасфалтиране с порьозен и плътен асфалтобетон, почистване отпадъци на общински пътища и улици в община Суворово

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45453000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни работи по възстановяване и възобновяване

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно приложената документация

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 350000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 400000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начална дата

01.06.2007 г. 

Крайна дата

15.09.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 3500лв Гаранция за изпълнение - 4% от стойността на обществената поръчка

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането ще се извършва със средства от бюджета на община Суворово.Начин на плащане - съгласно договор за обществена поръчка

ІІІ.1.4) Други особени условия

1.Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за който са налице обстоятелствата по чл.47 ал.1,ал.2 т.т.1,2,3 и ал.5 от ЗОП. 2.Не се допуска използване на подизпълнители.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение за актуално състояние. 2.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47 ал.1 и 5 от ЗОП. 3.Декларация за липса на обстоятелства по чл.47 ал.2 от ЗОП. 4.Декларация, че няма да бъдат използвани подизпълнители. 5.Срок за изпълнение на поръчката. 6.Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда. 7.Срок на валидност на офертата. 8.Документ за внесена гаранция за участие. 9.Документ за закупена документация за участие. 10.Списък на документите. 11.Предлагана цена.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение от банки или копие от застраховка за професионална отговорност. 2.Информация за общия оборот и оборота на строителството за последните 3 години.
Минимални изисквания: общ оборот не по-малко от 8 милиона лв оборот строителство - не по-малко от 5 милиона лв
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2.Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите. 3.Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът
Минимални изисквания: 1.Не по-малко от 8 подобни договора. 2.Не по-малко от 50 работника и служители. 3.Не по-малко от:пътна фреза, щил, асфалтополагаща машина, фадрома, автогудрунатор, компресор, валяк 10t, валяк 2t,компресор, водоноска-цистерна, мотометла, самосвали-4броя
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14/05/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
80 BGN
Условия и начин на плащане

Платими в касата на общината

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.05.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

зала №302 на общинска администрация

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дни

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9864451

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ