Версия за печат

00118-2007-0013


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Сливен: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Сливен, бул. "Цар Освободител" № 1, За: Мария Динкова; Марияна Стойчева, България 8800, Сливен, Тел.: 044 611124; 044 611108, E-mail: m_stoicheva1979@abv.bg, Факс: 044 662350

Място/места за контакт: Мария Динкова; Марияна Стойчева

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Социална закрила
Отдих, култура и религия
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Диагностика, разработване и внедряване на система за анализ на риска и контрол на критичните точки /НАССР/ със съпътстващо обучение за управление и контрол на системата”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12

Място на изпълнение: град Сливен
Код NUTS: BG232
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката включва диагностика, разработване и внедряване на система за анализ и контрол на критичните точки /НАССР/със съпътстващо обучениена персонала за управление и контрол на системата и изграждане на вътрешни одиторски комисии по приложение на новата система и новите изисквания. Обучението да се осъществи под формата на два модула на територията на Община Сливен от експерти на фирмата: 1. Модул А – за персонал от обекти с кухни–майки и разносен транспорт – 29 лица; 2. Модул Б – за персонал от обекти с автономни топли точки – 79 лица.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74231520

Описание:

Консултантски услуги, свързани със сгради

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общото количество на обектите, по отношение на които следва да се извърши комплексната консултантска услуга, е посочено в документацията за участие и включва: 7 бр. детски ясли, 27 бр. детски градини, Дневен център за деца, младежи и възрастни с умствена изостаналост – гр. Сливен, Дом за стари хора – гр. Сливен, Дом за деца и младежи с умствена изостаналост – гр. Кермен, Детска млечна кухна, 5 бр. домашни социални патронажи, находящи се на територията на Община Сливен; Домове за възрастни с умствена изостаналост – селище “Качулка”

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците представят парична или банкова гарнция за участие в размер на 200 лв. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 2 % от стойността на догора без ДДС преди сключване на договора, която се освобождава в едноседмичен срок от изпълнението му. Когато гаранциите са под формата на парична сума, същите се внасят по банкова сметка BG08 REXI 9320 3301 570016, BIC код REXIBGSF, банка "ДЗИ банк" - клон Сливен.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва в лева, по банкова сметка, посочена от изпълнителя, въз основа на приемо-предавателен протокол за всеки един от обектите, включени в предмета на поръчката и фактура, издадена от изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: списък с приложените документи; документ за съдебна регистрация на участника, документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, представен в легализиран превод на български език, а когато е физическо лице - нотариално заверено копие на документ за самоличност; удостоверение за актуално състояние или еквивалентен документ, издаден от административен или съдебен орган от държавата, в която е установен участника, когато е чуждустранно лице; срок за изпълнение на поръчката; срок за валидност на офертата; декларация по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП; документ за регистрация по ЗДДС и ЕИК; документ за закупена документация и внесена гаранция за участие; данни за ползвани подизпълнители, както и обема и дела им на участие, ако се предвижда тяхно участие; документи, които е дължен да представи подизпълнителя съгласно ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: копие от отчета за приходи и разходи на участника за 2006 година
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: списък на договорите с подобен на настоящата процедура предмет, изпълнени от участника, придружен с препоръки за добро изпълнение за най-важните обекти, като препоръките посочват обекта, стойността, датата и мястото на изпълнение, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; данни за собствени или наети лица, които ще изпълняват поръчката с посочване на образователна и професионална квалификация и стаж по специалността; копия на документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, които участникът ще използва при изпълнение на поръчката
Минимални изисквания: Участниците следва да притежават опит в диагностиката, разработването и внедряването на система за анализ и контрол на критичните точки /НАССР/; да разполагат със собствени или наети квалифицирани специалисти, които ще използват при изпълнение на поръчката; да са регистрирани по ЗДДС.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Решение № РД-15-426 от 06.04.2007 г. на Кмета на Община Сливен за откриване на процедурата

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10/05/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава от работно място № 2 в Информационния център на Община Сливен след представен документ за платена цена на документацията на касата на Община Сливен

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.05.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

зала № 119, сградата на Община Сливен

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

кандидатите или упълномощени от тях представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Сливен, бул. "Цар Освободител" №1, България 8800, Сливен, Тел.: 044 611108

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ