РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Открит конкурс за възлагане на малка обществена поръчка за събиране, транспортиране и унищожаване в инсинератор на опасни отпадъци от дейността на „Първа МБАЛ – София” АД
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги:
16
Място на изпълнение:
София, бул. "Патриарх Евтимий" № 37, "Първа МБАЛ - София" АД
Код NUTS:
BG211
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Събиране, транспортиране и унищожаване в инсинератор на опасни отпадъци от дейността на „Първа МБАЛ – София” АД
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
90122000
Описание:
Услуги, свързани с опасни отпадъци
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Около 30 000 кг. опасни отпадъци. Количеството и ориентировъчно и зависи от обема на дейността на възложителя.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в процедурата: 500 лева.
Гаранция за изпълнение : 2% от предполагаемата стойност на договора.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Финансиране: от приходи от медицинска дейност или други приходи. Плащане: банков превод по сметка на съответния изпълнител в срока, указан в договора за възлагане на поръчката.
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
В случай, че участникът, избран за изпълнител по договор за обществена поръчка е обединение от физически и/или юридически лица, той трябва да се регистрира като юридическо лице по смисъла на Търговския закон в срока по чл. 31, ал. 3 от НВМОП.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. нотариално заверени копия от: документ за съдебна регистрация на участника, удостоверение за актуално състояние, издадено от съда по регистрация, Булстат и данъчна регистрация (ако има такава), а когато е физическо лице - документ за самоличност;
2. документ, удостоверяващ внесена гаранция за участие (в оригинал – когато гаранцията е банкова или е внесена по банкова сметка на Възложителя);
3. доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 ЗОП: заверено от участника копие от годишен финансов отчет за 2006 г. (не се прилага за новорегистрирани участници);
4. доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 ЗОП: Документи по чл. 51, ал. 1, т. 7 ЗОП, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за извършването на услугата. За водачите, извършващи превози на опасни товари, трябва да се приложат ADR удостоверения за успешно положен изпит; Декларация по чл. 51, ал. 1, т. 9 ЗОП за транспортните средства, с които разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка, с приложени към нея удостоверение за одобрение на пътни превозни средства, превозващи определени опасни товари, издадено от ИА „Автомобилна администрация” или от компетентен орган на съответната страна по спогодба ADR и валиден Протокол за годност на пътно превозно средство за превоз на опасни товари, издадено след последния проведен преглед за годност;
5. Разрешение от РИОСВ за извършване на дейности по събиране и транспортиране на опасни отпадъци от лечебни заведения (нотариално заверено копие);
6. Разрешение за изгаряне на опасни отпадъци (заверено копие) или заверено от участника копие от действащ договор с друго лице, притежаващо разрешение и заверено от участника копие от самото разрешение;
7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 ЗОП;
8. Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители;
10. Предлагана цена (по образец Приложение № 2);
11. Документ, удостоверяващ закупуването на документация за участие в процедурата;
12. Оферта и Опис (списък) на документите, съдържащи се в офертата.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: заверено от участника копие от годишен финансов отчет за 2006 г. (не се прилага за новорегистрирани участници)
Минимални изисквания: съвпадат с изброените
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Документи по чл. 51, ал. 1, т. 7 ЗОП, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за извършването на услугата. За водачите, извършващи превози на опасни товари, трябва да се приложат ADR удостоверения за успешно положен изпит;
2. Декларация по чл. 51, ал. 1, т. 9 ЗОП за транспортните средства, с които разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка, с приложени към нея удостоверение за одобрение на пътни превозни средства, превозващи определени опасни товари, издадено от ИА „Автомобилна администрация” или от компетентен орган на съответната страна по спогодба ADR и валиден Протокол за годност на пътно превозно средство за превоз на опасни товари, издадено след последния проведен преглед за годност;
Минимални изисквания: съвпадат с изброените
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1)
За изпълнението на услугата се изисква определена професия
Нормативни разпоредби
Наредба № 40 от 14.01.2004 г. за условията и реда за извършване на автомобилен превоз на опасни товари
ІІІ.3.2)
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2)
Предишни публикации относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 59 от 27.02.2007 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16/05/2007 00:00 Час: 15:00
Условия и начин на плащане
Документи за участие в процедурата могат да бъдат закупени всеки работен ден от 9:00 до 15:00 часа в касата на болницата
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.05.2007 г. Час: 15:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 17/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място
"Първа МБАЛ - София" АД, шести етаж, конферентна зала
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Законни иили изрично упълномощени представители на участниците в процедурата
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление