Версия за печат

00370-2007-0004


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Първа многопрофилна болница за активно лечение - София" АД, бул. "Патриарх Евтимий" № 37, За: Весела Ташева - зам. директор по икономическата дейност, Република България 1142, София, Тел.: 02 9875424, E-mail: pmbal_boss@del.bg, Факс: 02 9875424;02 9804515

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Открит конкурс за възлагане на малка обществена поръчка за събиране, транспортиране и унищожаване в инсинератор на опасни отпадъци от дейността на „Първа МБАЛ – София” АД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 16

Място на изпълнение: София, бул. "Патриарх Евтимий" № 37, "Първа МБАЛ - София" АД
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Събиране, транспортиране и унищожаване в инсинератор на опасни отпадъци от дейността на „Първа МБАЛ – София” АД

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90122000

Описание:

Услуги, свързани с опасни отпадъци

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Около 30 000 кг. опасни отпадъци. Количеството и ориентировъчно и зависи от обема на дейността на възложителя.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата: 500 лева. Гаранция за изпълнение : 2% от предполагаемата стойност на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансиране: от приходи от медицинска дейност или други приходи. Плащане: банков превод по сметка на съответния изпълнител в срока, указан в договора за възлагане на поръчката.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът, избран за изпълнител по договор за обществена поръчка е обединение от физически и/или юридически лица, той трябва да се регистрира като юридическо лице по смисъла на Търговския закон в срока по чл. 31, ал. 3 от НВМОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. нотариално заверени копия от: документ за съдебна регистрация на участника, удостоверение за актуално състояние, издадено от съда по регистрация, Булстат и данъчна регистрация (ако има такава), а когато е физическо лице - документ за самоличност; 2. документ, удостоверяващ внесена гаранция за участие (в оригинал – когато гаранцията е банкова или е внесена по банкова сметка на Възложителя); 3. доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 ЗОП: заверено от участника копие от годишен финансов отчет за 2006 г. (не се прилага за новорегистрирани участници); 4. доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 ЗОП: Документи по чл. 51, ал. 1, т. 7 ЗОП, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за извършването на услугата. За водачите, извършващи превози на опасни товари, трябва да се приложат ADR удостоверения за успешно положен изпит; Декларация по чл. 51, ал. 1, т. 9 ЗОП за транспортните средства, с които разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка, с приложени към нея удостоверение за одобрение на пътни превозни средства, превозващи определени опасни товари, издадено от ИА „Автомобилна администрация” или от компетентен орган на съответната страна по спогодба ADR и валиден Протокол за годност на пътно превозно средство за превоз на опасни товари, издадено след последния проведен преглед за годност; 5. Разрешение от РИОСВ за извършване на дейности по събиране и транспортиране на опасни отпадъци от лечебни заведения (нотариално заверено копие); 6. Разрешение за изгаряне на опасни отпадъци (заверено копие) или заверено от участника копие от действащ договор с друго лице, притежаващо разрешение и заверено от участника копие от самото разрешение; 7. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 ЗОП; 8. Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; 10. Предлагана цена (по образец Приложение № 2); 11. Документ, удостоверяващ закупуването на документация за участие в процедурата; 12. Оферта и Опис (списък) на документите, съдържащи се в офертата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: заверено от участника копие от годишен финансов отчет за 2006 г. (не се прилага за новорегистрирани участници)
Минимални изисквания: съвпадат с изброените
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Документи по чл. 51, ал. 1, т. 7 ЗОП, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за извършването на услугата. За водачите, извършващи превози на опасни товари, трябва да се приложат ADR удостоверения за успешно положен изпит; 2. Декларация по чл. 51, ал. 1, т. 9 ЗОП за транспортните средства, с които разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка, с приложени към нея удостоверение за одобрение на пътни превозни средства, превозващи определени опасни товари, издадено от ИА „Автомобилна администрация” или от компетентен орган на съответната страна по спогодба ADR и валиден Протокол за годност на пътно превозно средство за превоз на опасни товари, издадено след последния проведен преглед за годност;
Минимални изисквания: съвпадат с изброените
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Наредба № 40 от 14.01.2004 г. за условията и реда за извършване на автомобилен превоз на опасни товари

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 59 от 27.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16/05/2007 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
70 BGN
Условия и начин на плащане

Документи за участие в процедурата могат да бъдат закупени всеки работен ден от 9:00 до 15:00 часа в касата на болницата

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
16.05.2007 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

"Първа МБАЛ - София" АД, шести етаж, конферентна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законни иили изрично упълномощени представители на участниците в процедурата



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ