Версия за печат

00233-2007-0025


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

НК "Железопътна Инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Снежа Величкова, България 1233, София, Тел.: 02 9323322, E-mail: s_velitchkova@rail-infra.bg, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rail-infra.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

НК "Железопътна Инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №114 А, За: Никола Димчев, България 1233, София, Тел.: 02 9323374, E-mail: energetics_2@rail-infra.bg, Факс: 02 9310956

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

НК "Железопътна Инфраструктура", бул. "Княгиня Мария Луиза" №110, За: Елена Цветкова, България 1233, София, Тел.: 02 9326113, E-mail: administracia_1@rail-infra.bg

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.rail-infra.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: Поддържане на жп инфраструктура

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка и пускане в действие на комплексна защита за извод контактна мрежа

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Доставката и пускането в действие на комплексната защита за извод контактна мрежа е франко тягова подстанция „Волуяк”.
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка и пускане в действие на комплексна защита за извод контактна мрежа

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31210000

Описание:

Електрически уреди за комутиране или предпазване на електрически вериги

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка и пускане в действие на 10 броя комплексна защита за извод контактна мрежа

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 800,00лв.(Осемстотин лева). Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 90 календарни дни след крайния срок за получаване на офертите или парична сума внесена по сметка на НК “ЖИ” – IBAN: BG11FINV915010BGN0E28L, BIC:FINVBGSF, банка: ПИБ – клон „Централен”, гр. София, ул. „Стефан Караджа” №10. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по условията и по реда на чл.28 и чл.29 от НВМОП. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% от договорената стойност без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност от сключването на договора до окончателното пускане в действие на комплексната защита за извод контактна мрежа или парична сума внесена по сметка на НК “ЖИ” – IBAN: BG11FINV915010BGN0E28L, BIC:FINVBGSF, банка: ПИБ – клон „Централен”, гр. София, ул. „Стефан Караджа” №10. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се извършва съгласно договора за възлагане на малка обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Цената се представя в лева без ДДС, като се посочва единичната цена в лева/бр. и общата стойност, франко тягова подстанция „Волуяк”, с включени разходи за опаковка, маркировка, транспорт, застраховка и пускане в действие на комплексната защита за извод контактна мрежа и др., а при внос от страни извън Европейския съюз – и митнически сборове и такси. Заплащането ще се извърши въз основа на сключен договор в лева, по банков път, след не по-малко от 20 работни дни след пускане в действие на комплексната защита за извод контактна мрежа, срещу представяне на фактура в оригинал, протокол за пускане в действие; безавансово плащане.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения; Наличието на обстоятелства по чл.47, ал.2 водят до отстраняване на участника; Удостоверение за актуално състояние, документ за първоначална съдебна регистрация, БУЛСТАТ и/или Единен идентификационен номер за ЕТ и юридически лица; когато е физическо лице - документ за самоличност ( нотариално заверени копия или копия заверени от участника). Участниците представят документ за закупена документация за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците доказват икономическото си и финансово състояние като представят следните документи съгласно чл. 50, ал.1, т.2 от ЗОП; - годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за 2006 год. - заверени копия;
Минимални изисквания: .
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Участниците доказват техническите си възможности и/или квалификация като представят следните документи съгласно чл. 51, ал.1, т.1, т.3 и т.6 от ЗОП: - списък на основните договори за доставки и пускане в действие на комплексна защита за извод контактна мрежа, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; - описание на действието на комплексната защита за извод контактна мрежа, която ще се доставя и въвежда в експлоатация, начина й на настройка и пренастройка; - сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на комплексната защита за извод контактна мрежа със съответните спецификации или стандарти – ISO 9001 : 2000; Участниците, които не са производители представят документ от производителя, доказващ правото им да предлагат продукция на производителя: дистрибуторски договор, заверена спецификация за 2007 г., пълномощно за търговско посредничество и други (в оригинал или нотариално заверено копие); Участниците представят документ за съответствие на комплексната защита за извод контактна мрежа от лице за оценяване, като съставен елемент на структурна подсистема "Енергия", в съответствие с изискванията на чл.2 от „НАРЕДБА № 57 за съществените изисквания към железопътната инфраструктура и подвижния състав за осигуряване на необходимите параметри на взаимодействие, оперативност и съвместимост с трансевропейската железопътна система", издадена от Министерство на транспорта и съобщенията, в сила от 26.06.2005 г.( обн.ДВ бр.55 от 25.06.2004 г., попр.ДВ бр.60 от 9.07.2004 г., изм,.ДВ бр.91 от 15.11.2005 г., изм.ДВ бр.55 от 07.07.2006 г., попр. ДВ бр.59 от 21.07.2006 ); Участниците представят пълна техническа документация на български език на предложената комплексна защита за извод контактна мрежа; Участниците представят декларация от завода-производител за минимум 3-годишен производствен опит за тази комплексна защита за извод контактна мрежа; Гаранционен срок: не по-малко от 2 /две/ години от датата на пускане в действие, но не по-дълъг от този на производителя.
Минимални изисквания: .
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 31 от 15.03.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09/05/2007 00:00 Час: 16:45
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

НК "Железопътна Инфраструктура", гр. София, бул."Княгиня Мария Луиза" №110, отдел "ПВОП", етаж 3, стая 317, всеки работен ден от 8,00 до 12,00ч. и от 12,45 до 16,45ч. до изтичането на крайния срок за получаване на офертите, срещу сума от 100лв. без ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.05.2007 г.  Час: 16:45
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

НК "Железопътна Инфраструктура", гр. София, бул. "Княгиня Мрия Луиза4 №110, заседателна зала, на първия работен ден след изтичане на крайния срок за получаване на офертите, в 10,00 часа.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници в процедурата или техни упълномощени лица.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Решение №26/06.04.2007 год. на Генералния директор на НК "ЖИ" за откриване на процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, дирекция "Административно-правно и информационно обслужване", бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, дирекция "Административно-правно и информационно обслужване", бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ