Версия за печат

00936-2007-0003


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Бургас: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Дом за медико-социални грижи за деца гр.Бургас, ж.к."Зорница", ул."Урал" № 1, За: Мария Велева Велева, Р България 8018, Бургас, Тел.: 056 879066, E-mail: dmcgd_bourgas@abv.bg, Факс: 056 879061

Място/места за контакт: ж.к."Зорница", ул."Урал" № 1

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Дом за медико-социални грижи за деца гр.Бургас, ж.к."Зорница", ул."Урал" № 1, За: Мария Велева Велева, Р България 8018, Бургас, Тел.: 056 879066, E-mail: dmcgd_bourgas@abv.bg, Факс: 056 879061

Място/места за контакт: ж.к."Зорница", ул."Урал" № 1

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Дом за медико-социални грижи за деца гр.Бургас, ж.к."Зорница", ул."Урал" № 1, За: Мария Велева Велева, Р България 8018, Бургас, Тел.: 056 879066, E-mail: dmcgd_bourgas@abv.bg, Факс: 056 879061

Място/места за контакт: ж.к."Зорница", ул."Урал" № 1

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Дом за медико-социални грижи за деца гр.Бургас, ж.к."Зорница", ул."Урал" № 1, За: Пенка Вълканова Димова, Р България 8018, Бургас, Тел.: 056 879079, Факс: 056 879061

Място/места за контакт: ж.к."Зорница", ул."Урал" № 1

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на плодове и зеленчуци.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: ДМСГД гр.Бургас
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на пресни плодове и зеленчуци по периодични заявки от Възложителя.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

01131000, 01120000

Описание:

Плодове, вкл. черупкови
Зеленчуци, продукти от градинарство и разсадници

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

По периодични заявки от Възложителя, съгласно изготвена примерна спесификация към одобрената конкурсна документация.

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 12000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 14000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 100 лв. Гаранция за изпълнение - 500 лв.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Начин на финансиране - второстепенен разпоредител с бюджетни кредити от МЗ. Начин на плащане - разсрочено плащане с бюджетно платежно нареждане или в брой.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Да

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно изискванията на чл.13, ал.1 от НВМОП. Наличие на обстоятелства по чл.47 от ЗОП и непредставяне на някои от изискуемите документи води до отстраняване на кандидата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен финансов отчет и баланс на дружеството за предходната финансова година.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Според конкурсната документация.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11/05/2007 00:00 Час: 14:00
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

Конкурсната документация се закупува в касата на ДМСГД гр.Бургас срещу цена 30,00 лв., платима в брой и невъзстановима, всеки работен ден от 09:00 ч. до 14:00 ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.05.2007 г.  Час: 14:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 14/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

В сградата на Възложителя.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законните представители на кандидатите участващи в процедурата или изрично упълномощени от тях лица.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ