Версия за печат

00975-2007-0005


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Перник: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

МБАЛ "Рахила Ангелова" АД, ул."Брезник" № 2, За: Божана Танкова, Република България 2300, Перник, Тел.: 076 600069, E-mail: mbalpk@abv.bg, Факс: 076 601360

Място/места за контакт: Главен счетоводител

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Денонощна въоръжена охрана, инкасо и СОД на МБАЛ " Рахила Ангелова"АД, град Перник по приложен списък на конкретните обекти"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 25

Място на изпълнение: МБАЛ "Рахила Ангелова" АД, град Перник
Код NUTS: BG214
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Денонощна въоръжена охрана , инкасо и СОД на МБАЛ " Рахила Ангелова" АД, град Перник по приложен списък на конкретните обекти

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

70000000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Стойността на поръчката е 85 000 лева.

Прогнозна стойност без ДДС
85000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата , която не надвишава 1 % от стойността на цялата поръчка е вразмер на 850 лева. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от сключения договор.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Банкова гаранция или парична сума.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуемите документи за участие са подробно описани в документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Подробно описани в документацията .
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Подробно описани в документацията.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Закон за частната охранителна дейност.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
15/05/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
150 BGN
Условия и начин на плащане

в касата на МБАЛ " Рахила Ангелова" АД ,град Перник

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.05.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 16/05/2007 00:00 Час: 14:00
Място

МБАЛ "Рахила Ангелова" ад

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Кандидати, подали оферти или надлежно упълномощени от тях лица.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша", Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно част ІV от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ