Версия за печат

00696-2007-0012


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Минисетрство на земедлието и горите, бул. Христо Ботев № 55, За: Милка Величкова, България 1050, София, Тел.: 02 98511464, E-mail: mvelichkova@mzg.government.bg, Факс: 02 9813422

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mzgar.government.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: селско, горско, рибно и ловно стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“УПРАВЛЕНИЕ НА ИНФОРМАЦИОННАТА КАМПАНИЯ НА МИНИСТЕРСТВО НА ЗЕМЕДЕЛИЕТО И ГОРИТЕ В ПЕЧАТНИТЕ ИЗДАНИЯ, ПОДГОТВЯНЕ НА ЖУРНАЛИСТИЧЕСКИ МАТЕРИАЛИ, ПРЕДНАЗНАЧЕНИ ЗА ОТПЕЧАТВАНЕ В ПЕЧАТНИТЕ МЕДИИ И КОНТРОЛ НА КАМПАНИЯТА ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА “СТРАТЕГИЯТА ЗА ПУБЛИЧНА ИНФОРМАЦИОННА КАМПАНИЯ ЗА ФИНАНСИРАЩИТЕ ПРОГРАМИ / ИНСТРУМЕНТИ ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКОТО СТОПАНСТВО В БЪЛГАРИЯ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: Министерство на земделието и горите, бул. Христо Ботев № 55, гр. София
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

“УПРАВЛЕНИЕ НА ИНФОРМАЦИОННАТА КАМПАНИЯ НА МИНИСТЕРСТВО НА ЗЕМЕДЕЛИЕТО И ГОРИТЕ В ПЕЧАТНИТЕ ИЗДАНИЯ, ПОДГОТВЯНЕ НА ЖУРНАЛИСТИЧЕСКИ МАТЕРИАЛИ, ПРЕДНАЗНАЧЕНИ ЗА ОТПЕЧАТВАНЕ В ПЕЧАТНИТЕ МЕДИИ И КОНТРОЛ НА КАМПАНИЯТА ВЪВ ВРЪЗКА С ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА “СТРАТЕГИЯТА ЗА ПУБЛИЧНА ИНФОРМАЦИОННА КАМПАНИЯ ЗА ФИНАНСИРАЩИТЕ ПРОГРАМИ / ИНСТРУМЕНТИ ЗА РАЗВИТИЕ НА СЕЛСКОТО СТОПАНСТВО В БЪЛГАРИЯ”

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74141610

Описание:

Услуги по управление на връзките с обществеността

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Приложения № 12 от документацията за участие в процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
90000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

9


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 900 лева. Гаранция за изпълнение - 5% от ценовото предложение по съответната позиция, представени във форма съгласно чл. 60, ал. 1 от ЗОП, сметка на МЗГ: BG 08 BNBG 96613300150002

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансиране от бюджета на министерство на земеделието и горите. Плащане в български лева, по банков път.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Съгласно чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица, при подаване на офертата следва да представи документ за учредяване, а в случай че е определен за изпълнител – да се регистрира като юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участник в процедурата се отстранява в случаите на чл. 21 от Наредбата за възлагане на малки обществени поръчки, включително и когато се установи, че са налице някои от обстоятелствата, посочени в чл. 47, ал. 2 от ЗОП, а именно: 1.участникът е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон , а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. участникът е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението; 3. участникът има парични задължения към държавата или към община по смисъла на чл. 162, ал. 2 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс , установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социалното осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Заверено копие от съдебното решение за първоначална регистрация на участника Удостоверение за актуално състояние, издадено от съответния окръжен съд /оригинал или нотариално заверено/ или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство /оригинал или нотариално заверено/, а когато е физическо лице - копие от дoкумент за самоличност. Удостоверението за актуално състояние трябва да е с дата на издаване, предшестваща подаването му с офертата не повече от 6 месеца или да е в срок на валидност, когато е изрично записан в него.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - годишен баланс за 2006 година; - отчет за приходите и разходите на участника за 2006 година; - информация за общия оборот и за оборота на доставки за последните три години.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - Декларация, съдържаща списък на основните договори за услуги /сходни с настоящата поръчка/ и списък на обекти, въведени в експлоатация през последните 3 години, включително стойностите, дати и възложителите; - Данни за собствени или наети технически лица, които участникът ще използва за извършване на услугата; - Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на служители на ръководна длъжност, и/или на лицата, които отговарят за извършване на услугата; - Кратко описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности /свободен текст/;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: предлагана цена от участника; тежест: 30%
Показател: опит, технически възможности, техническа обезпеченост и компетентност на участника за изпълнение на подобен вид поръчки; тежест: 25%
Показател: квалификация на техническия персонал; тежест: 25%
Показател: концепция за управление на кампанията; тежест: 20%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09/05/2007 00:00 Час: 13:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

по сметка на МЗГ: BG97BNBG96613000150001

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.05.2007 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10/05/2007 00:00 Час: 11:00
Място

Министерство на земеделието и горите, гр. София, бул. Христо Ботев № 55, зала 400

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците се представляват от законните си представители или от лица, изрично упълномощени за участие в процедурата, което се доказва с нотариално заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Решение/Заповед №........../дд.мм.гг. за откриване на процедурата

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ