Версия за печат

00257-2007-0006


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Ботевград: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Ботевград, пл. "Освобождение" № 13, За: Йоана Жекова, България 2140, Ботевград, Тел.: 0723 66641, E-mail: admin@botevgrad.org, Факс: 0723 66635

Място/места за контакт: Йоана Жекова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хранителни продукти за нуждите на "Домашен социален патронаж" за инвалиди първа група с чужда помощ на територията на община Ботевград.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 25

Място на изпълнение: гр. Ботевград
Код NUTS: BG11
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставката на хранителни продукти включва храни от първа необходимост, а именно - сирене /вакуум/, кашкавал /вакуум/, олио, боб, леща, ориз, макарони, фиде, брашно, захар, натурален сок, русенко варено.Хранителните продукти са необходими за подпомагане на ежемесечните нужди на инвалиди първа група с чужда помощ, живущи в населените места на територията на община Ботевград.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти и напитки

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно конкурсната документация.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.12.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранцията за участие е парична сума в размер на 500 лв.; 2.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Разплащането ще се извършва ежемесечно след доставяне на определеното количество хранителни продукти при условията на договора за доставката.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение за актуално състояние или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство;2.Копие от решение за съдебна регистрация на участника според ТЗ;3.Копие от булстат, както и регистрация по ЗДДС;4.Декларация по чл. 47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП;5.Документи съгласно изискванията на чл. 13, ал.1 от НВМОП;6.Доказателства по чл. 50, ал. 1, т.2 от ЗОП, както и по чл. 51, ал.1, т.1, 6 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: съгласно чл. 50, ал. 1, т.2 от ЗОП.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 51, ал.1, т.1, 6 от ЗОП.
Минимални изисквания:
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: при показатели, посочени в конкурсната документация; тежест:
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09/05/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде закупена в информационния център на община Ботевград, всеки работен ден до 17,30 ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.05.2007 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Сградата на община Ботевград - зала 15

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или упълномощени от тях лица.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: kpcpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

При условията на чл. 120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Ботевград, пл. "Освобождение"№13, България 2140, Ботевград, Тел.: 0723 66632, E-mail: admin@botevgrad.org, Факс: 0723 66635

Интернет адрес/и:

URL: www.botevgrad.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ