Версия за печат

00340-2007-0004


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Угърчин: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Угърчин, пл."Свобода" №1, За: инж. Калин Тантулски, Р България 5580, Угърчин, Тел.: 06931 2121, E-mail: ugarchin@mail.bg, Факс: 06931 2121

Място/места за контакт: 5580,гр.Угърчин, пл."Свобода" №1

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Ремонт общински пътища в Община Угърчин - 2007 година

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Общински пътища на територията на Община Угърчин
Код NUTS: BG122
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Общинската пътна мрежа се състои от осем участъка с обща дължина 69.310 км. Предвидени са ремонтни работи по всички участъци.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45453000

Описание:

Строителни работи по възстановяване и възобновяване

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

В документацията за конкурса.

Прогнозна стойност без ДДС
192000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.08.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - 1 800 лв. Гаранция за изпълнение на договора - 5% от стойността на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Стойността на договора не може да превишава размера на сумата на целевата субсидия от Републиканския бюджет, предвидена за целта.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Съгласно указанията в документацията за конкурса.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение (референция) от поне една банка. 2.Копие от застраховка за професионална отговорност. 3.Информация за обема РСМР от подобен на обекта на поръчката вид, изпълнен от кандидата за последните три години (придружена с референции от съответните възложители). За подробности виж документацията за конкурса.
Минимални изисквания: Кандидатът трябва да е извършил обем РСМР от подобен на обекта на поръчката вид сумарно за последните три години не по-малко от 200 000 лв. без ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството. 2.Списък на ръководния персонал на фирмата с кратко представяне. 3.Декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидата за изпълнение на конкретната обществена поръчка.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10/05/2007 00:00 Час: 10:00
Платими документи

ДА

Цена
240 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата се заплаща в касата на общината.В стойността е включен ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.05.2007 г.  Час: 10:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10/05/2007 00:00 Час: 10:30
Място

Сградата на Община Угърчин

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници в процедурата или упълномощени от тях лица.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9356113

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9356113

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ