00439-2007-0036
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
"Български държавни железници" ЕАД, ул."Иван Вазов" №3, За: Красимира Иванова, България 1080, София, Тел.: 02 9863561; 02 9324688, Факс: 02 9819347
Място/места за контакт: отдел "Доставка и продажба на движимо имущество"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.
Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Железопътни услуги
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА
Рамково споразумение за доставка на необработени бандажи за локомотиви и Електрически мотрисни влакове, съгласно Технически условия за доставка на необработени бандажи от валцувана нелегирана стомана за колооси за тягов подвижен състав(ТПС) на БДЖ, в съответствие с изискванията на UIC 810-1 и UIC 810-2 - ПЛС 810-1/07 - Приложение №1, неразделна част от тръжната документация.
Сключване на рамково споразумение
Рамково споразумение с няколко изпълнители
3
3
4
Рамково споразумение за доставка на необработени бандажи за локомотиви и Електрически мотрисни влакове, съгласно Технически условия за доставка на необработени бандажи от валцувана нелегирана стомана за колооси за тягов подвижен състав(ТПС) на БДЖ, в съответствие с изискванията на UIC 810-1 и UIC 810-2 - ПЛС 810-1/07 - Приложение №1, неразделна част от тръжната документация.
35231000 (X008)
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
необходими количества за 4 годишен период, ± 20%: 1. 905 х 740 х 128мм - 120 броя 2. 1005 х 840 х 143мм - 240 броя 3. 1055 х 890 х 138мм - 768 броя 4. 1055 х 890 х 143мм - 560 броя 5. 1105 х 940 х 143мм - 768 броя 6. 1255 х 1090 х 143мм - 3440 броя
12
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие в размер на 30 000 лв. за всички позиции ;I позиция - 400 лв.;II позиция - 900 лв.; III позиция - 3000 лв.; IV позиция - 2300 лв.,V - 3400 лв.; VI - 20000 лв., със срок на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на заявленията в деловодството на Възложителя. При подписването на всеки конкретен договор за обществена поръчка, сключен във връзка с Рамковото споразумение, изпълнителят ще представя гаранция за изпълнение на поръчката в размер на 3% от стойността на поръчката, със срок на валидност един месец след изпълнението на договора при условия определени в документацията за участие в процедурата за възлагане на конкретната обществена поръчка. Гаранциите може да са във вид на банкова гаранция или депозит - внесен на името на "БДЖ" ЕАД, в ОББ-клон "Св.София", IBAN BG36 UBBS 8002 1040 0141 13, BIC UBBSBGSF
Плащането по конкретните договори ще се извършва по банков път в лева: - 30 % аванс от стойността на всяка партида до 30 дни след сключването на договора, останалите 70% от всяка партида минимум до 20 дни след доставка на стоката в склада на Възложителя или - 100% плащане след доставка на всяка партида в склада на Възложителя в срок до 20 дни след представяне на приемопредавателен протокол. Начина на плащане ще бъде определен в условията на процедура на договаряне без обявление по реда на чл.103, ал.2, т.10 от ЗОП.
Когато определеният за изпълнител кандидат е обединение на физически и/или юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския закон.
1.Кандидат за изпълнител на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техните обединения. 2.Изискуеми документи по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП, подробно описани в образец- заявление и оферта към документацията.
1.Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на фирмата за предходната година. 2. Копие от данъчната регистрация и БУЛСТАТ на фирмата. 3. Други доказателства /по преценка на кандидата/
1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставка на бандажи през последните три години, включително стойностите, датите и получателите. 2. Когато кандидатът не е производител - оригинален документ/може и нотариално заверено копие/ от производителя, доказващ правото на кандидата да предлага и извършва доставки на неговата продукция през 2007-2011 год. 3. Технически условия и чертежи на предлаганите бандажи в два екземпляра, разработени от завода производител съгласно - "Техническите условия за доставка на необработени бандажи от валцувана нелегирана стомана за колооси за тяговия подвижен състав (ТПС) на БДЖ, в съответствие с изискванията на UIC 810-1 и UIC-2" - ПЛС 810-1/07, изготвени и предоставени от Възложителя - Приложение №1 към тръжната документация. 3.1. Техническите условия и чертежи на предлаганите бандажи да бъдат заверени от завода-производител за валидност през 2007-2011 год. на всяка страница с оригинален подпис и печат. 4. Образец на сертификата за качество, издаден от производителя. 4.1.Сертификатът за качество, издаван от производителя задължително трябва да съдържа всички данни съгласно изискванията на "Технически условия за доставка на необработени бандажи от валцувана нелегирана стомана за колооси за тяговия подвижен състав (ТПС) на БДЖ, в съответствие с изискванията на UIC 810-1 и UIC-2"- ПЛС 810-1/07, изготвени и предоставени от Възложителя - Приложение №1 към тръжната документация. 5. Оригинален документ, издаден от завода производител за предлагания от него гарантиран минимален пробег при съществуващите условията за експлоатация на ТПС на “БДЖ” ЕАД /не по-малък от 120 000 км/.
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне
НЕ
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Документацията се заплаща в касата на Възложителя или по банкова сметка на Възложителя- "БДЖ" ЕАД, в ОББ-клон "Св.София", IBAN BG36 UBBS 8002 1040 0141 13, BIC UBBSBGSF, и се получава в деловодството от 13:30 до 16:30
Български
"БДЖ"ЕАД, ул."Иван Вазов" №3
упълномощени представители на кандидатите при действията на комисията по чл.68, ал.3 и 4 от ЗОП
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
решение № 54/04.04.2007 год. за откриване на процедурата
Комисия за защита на конкуренцията /КЗК/, ул."Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin.@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
информация относно крайния срок: чл.120, ал.2 от ЗОП
04.04.2007 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
необработени бандажи с размер 905 х 740 х 128мм
35231000 (X008)
Описание:
120 броя - общо количество за 4 годишния период на рамковото споразумение
необработени бандажи с размер 1005 х 840 х 143мм
35231000 (X008)
Описание:
240 броя - общо количество за 4 годишния период на рамковото споразумение
необработени бандажи с размер 1055 х 890 х 138мм
35231000 (X008)
Описание:
768 броя - общо количество за 4 годишния период на рамковото споразумение
необработени бандажи с размер 1055 х 890 х 143мм
35231000 (X008)
Описание:
560 броя - общо количество за 4 годишния период на рамковото споразумение
необработени бандажи с размер 1105 х 940 х 143мм
35231000 (X008)
Описание:
768 броя - общо количество за 4 годишния период на рамковото споразумение
необработени бандажи с размер 1255 х 1090 х 143мм
35231000
Описание:
3440 броя - общо количество за 4 годишния срок на рамковото споразумение