Версия за печат

00439-2007-0036


Обявление за поръчка - специални сектори (ЕС)

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"Български държавни железници" ЕАД, ул."Иван Вазов" №3, За: Красимира Иванова, България 1080, София, Тел.: 02 9863561; 02 9324688, Факс: 02 9819347

Място/места за контакт: отдел "Доставка и продажба на движимо имущество"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bdz.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Рамково споразумение за доставка на необработени бандажи за локомотиви и Електрически мотрисни влакове, съгласно Технически условия за доставка на необработени бандажи от валцувана нелегирана стомана за колооси за тягов подвижен състав(ТПС) на БДЖ, в съответствие с изискванията на UIC 810-1 и UIC 810-2 - ПЛС 810-1/07 - Приложение №1, неразделна част от тръжната документация.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: "БДЖ"ЕАД, гр.Русе- гара Русе разпределителна
Код NUTS: BG125
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Сключване на рамково споразумение

ІІ.1.4) Информация относно рамковото споразумение

Рамково споразумение с няколко изпълнители

Брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Максимален брой на участниците в предвиденото рамково споразумение

3

Срок на действие в години

4

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Рамково споразумение за доставка на необработени бандажи за локомотиви и Електрически мотрисни влакове, съгласно Технически условия за доставка на необработени бандажи от валцувана нелегирана стомана за колооси за тягов подвижен състав(ТПС) на БДЖ, в съответствие с изискванията на UIC 810-1 и UIC 810-2 - ПЛС 810-1/07 - Приложение №1, неразделна част от тръжната документация.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

35231000 (X008)

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав (За железопътен транспорт)

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

необходими количества за 4 годишен период, ± 20%: 1. 905 х 740 х 128мм - 120 броя 2. 1005 х 840 х 143мм - 240 броя 3. 1055 х 890 х 138мм - 768 броя 4. 1055 х 890 х 143мм - 560 броя 5. 1105 х 940 х 143мм - 768 броя 6. 1255 х 1090 х 143мм - 3440 броя

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Срок в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 30 000 лв. за всички позиции ;I позиция - 400 лв.;II позиция - 900 лв.; III позиция - 3000 лв.; IV позиция - 2300 лв.,V - 3400 лв.; VI - 20000 лв., със срок на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на заявленията в деловодството на Възложителя. При подписването на всеки конкретен договор за обществена поръчка, сключен във връзка с Рамковото споразумение, изпълнителят ще представя гаранция за изпълнение на поръчката в размер на 3% от стойността на поръчката, със срок на валидност един месец след изпълнението на договора при условия определени в документацията за участие в процедурата за възлагане на конкретната обществена поръчка. Гаранциите може да са във вид на банкова гаранция или депозит - внесен на името на "БДЖ" ЕАД, в ОББ-клон "Св.София", IBAN BG36 UBBS 8002 1040 0141 13, BIC UBBSBGSF

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането по конкретните договори ще се извършва по банков път в лева: - 30 % аванс от стойността на всяка партида до 30 дни след сключването на договора, останалите 70% от всяка партида минимум до 20 дни след доставка на стоката в склада на Възложителя или - 100% плащане след доставка на всяка партида в склада на Възложителя в срок до 20 дни след представяне на приемопредавателен протокол. Начина на плащане ще бъде определен в условията на процедура на договаряне без обявление по реда на чл.103, ал.2, т.10 от ЗОП.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато определеният за изпълнител кандидат е обединение на физически и/или юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския закон.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

1.Кандидат за изпълнител на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техните обединения. 2.Изискуеми документи по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП, подробно описани в образец- заявление и оферта към документацията.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1.Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на фирмата за предходната година. 2. Копие от данъчната регистрация и БУЛСТАТ на фирмата. 3. Други доказателства /по преценка на кандидата/

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставка на бандажи през последните три години, включително стойностите, датите и получателите. 2. Когато кандидатът не е производител - оригинален документ/може и нотариално заверено копие/ от производителя, доказващ правото на кандидата да предлага и извършва доставки на неговата продукция през 2007-2011 год. 3. Технически условия и чертежи на предлаганите бандажи в два екземпляра, разработени от завода производител съгласно - "Техническите условия за доставка на необработени бандажи от валцувана нелегирана стомана за колооси за тяговия подвижен състав (ТПС) на БДЖ, в съответствие с изискванията на UIC 810-1 и UIC-2" - ПЛС 810-1/07, изготвени и предоставени от Възложителя - Приложение №1 към тръжната документация. 3.1. Техническите условия и чертежи на предлаганите бандажи да бъдат заверени от завода-производител за валидност през 2007-2011 год. на всяка страница с оригинален подпис и печат. 4. Образец на сертификата за качество, издаден от производителя. 4.1.Сертификатът за качество, издаван от производителя задължително трябва да съдържа всички данни съгласно изискванията на "Технически условия за доставка на необработени бандажи от валцувана нелегирана стомана за колооси за тяговия подвижен състав (ТПС) на БДЖ, в съответствие с изискванията на UIC 810-1 и UIC-2"- ПЛС 810-1/07, изготвени и предоставени от Възложителя - Приложение №1 към тръжната документация. 5. Оригинален документ, издаден от завода производител за предлагания от него гарантиран минимален пробег при съществуващите условията за експлоатация на ТПС на “БДЖ” ЕАД /не по-малък от 120 000 км/.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2007/S 37 - 045480 от 22.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
11/05/2007 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се заплаща в касата на Възложителя или по банкова сметка на Възложителя- "БДЖ" ЕАД, в ОББ-клон "Св.София", IBAN BG36 UBBS 8002 1040 0141 13, BIC UBBSBGSF, и се получава в деловодството от 13:30 до 16:30

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.05.2007 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15/05/2007 00:00 Час: 14:00
Място

"БДЖ"ЕАД, ул."Иван Вазов" №3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

упълномощени представители на кандидатите при действията на комисията по чл.68, ал.3 и 4 от ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

решение № 54/04.04.2007 год. за откриване на процедурата

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията /КЗК/, ул."Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin.@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

информация относно крайния срок: чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: необработени бандажи
1) Кратко описание

необработени бандажи с размер 905 х 740 х 128мм

2) Общ терминологичен речник (CPV)

35231000 (X008)

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав (За железопътен транспорт)

3) Количество или обем

120 броя - общо количество за 4 годишния период на рамковото споразумение

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: необработени бандажи
1) Кратко описание

необработени бандажи с размер 1005 х 840 х 143мм

2) Общ терминологичен речник (CPV)

35231000 (X008)

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав (За железопътен транспорт)

3) Количество или обем

240 броя - общо количество за 4 годишния период на рамковото споразумение

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция №: 3 / Заглавие: необработени бандажи
1) Кратко описание

необработени бандажи с размер 1055 х 890 х 138мм

2) Общ терминологичен речник (CPV)

35231000 (X008)

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав (За железопътен транспорт)

3) Количество или обем

768 броя - общо количество за 4 годишния период на рамковото споразумение

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция №: 4 / Заглавие: необработени бандажи
1) Кратко описание

необработени бандажи с размер 1055 х 890 х 143мм

2) Общ терминологичен речник (CPV)

35231000 (X008)

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав (За железопътен транспорт)

3) Количество или обем

560 броя - общо количество за 4 годишния период на рамковото споразумение

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция №: 5 / Заглавие: необработени бандажи
1) Кратко описание

необработени бандажи с размер 1105 х 940 х 143мм

2) Общ терминологичен речник (CPV)

35231000 (X008)

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав (За железопътен транспорт)

3) Количество или обем

768 броя - общо количество за 4 годишния период на рамковото споразумение

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция №: 6 / Заглавие: необработени бандажи
1) Кратко описание

необработени бандажи с размер 1255 х 1090 х 143мм

2) Общ терминологичен речник (CPV)

35231000

Описание:

Резервни части за локомотиви или за подвижен железопътен състав

3) Количество или обем

3440 броя - общо количество за 4 годишния срок на рамковото споразумение

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване