Версия за печат

00120-2007-0002


Обявление за обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"Специализирани болници за рехабилитация - Национален комплекс" ЕАД, бул. "Васил Левски" № 54, За: Евелина Костова, PБългария 1142, София, Тел.: 02 9887480, E-mail: sbr_nks@mail.orbitel.bg, Факс: 02 9876121

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на хранителни продукти за нуждите на "Специализирани болници за рехабилитация - Национален комплекс" ЕАД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: филиал Баните, Смолянско с. Баните - 4940, общ. Смолян, филиал Кюстендил гр. Кюстендил – 2500, ул. “Цар Симеон І” № 28, филиал Момин проход гр. Момин проход – 2035, Филиал Баня, Карловско гр. Баня – 4360 , филиал Павел баня гр. Павел баня - 6155, ул. “Освобождение” № 2, филиал Велинград гр. Велинград - 4600, ул.“Гоце Делчев” № 38, филиал Поморие гр. Поморие - 8200, ул. “Проф. Парашкев Стоянов” № 7, филиал Овча могила с. Овча могила - 5295, общ. Свищов, обл. Ловешка ул. “Детелина” №2 филиал Сандански гр. Сандански - 2800, кв. “Смилово” /санаториум/ филиал Хисар гр. Хисар - 4180, ул. “Гурко” № 8, филиал Наречен с. Нареченски бани - 4880, общ. Смолян, ул. “Родопи” № 2 “СБР – Св.Мина“, Вършец гр. Вършец - 3540, обл. Монтана “Паркова зона”
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на хранителни продукти, разпределени в 4 /четири/ обособени позиции за нуждите на филиалите на "СБР-НК"ЕАД в Баните, Смолянско, Кюстендил, Момин проход, Баня, Карловско, Павел баня, Велинград, Поморие, Овча могила, Сандански, Хисар, Наречен, “СБР – Св.Мина“, Вършец

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000 (M001)

Описание:

Различни хранителни продукти (За пациенти)

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Количеството и обема на доставките е описано в документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранции за участие в процедурата: за Обособена позиция 1 - 12255 лв., за Обособена позиция 2 -16862 лв., за Обособена позиция 3 -14815 лв., за Обособена позиция 4 - 8916 лв. Гаранция за изпълнение на договора: 2% от стойността на поръчката. Гаранциите могат да бъдат във вид на парична сума или банкова гаранция. Когато гаранцията за участие се представя във вид на парична сума, то тя се внася по банкова с/ка: BG55BACX96605036137835, BIC код - BACXBGSF на името на "Специализирани болници за рехабилитация - Национален комплекс" ЕАД . Всички банкови разходи, свързани с обслужването на превода на гаранцията, включително при нейното възстановяване са за сметка на участника. Когато гаранцията е банкова се предоставя оригиналът й и е със срок на валидност: - срока на валидност на офертата при гаранция за участие; Участникът посочва банкова сметка и банков код за връщане на внесената гаранция за участие в процедурата. Участникът/изпълнителят сам избира формата на гаранцията

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Начин на образуване на предлаганата цена - предлаганите цени да са в лева, с начислен ДДС и всички дължими такси, франко мястото на изпълнение на поръчката. 2. Начин на плащане - след представяне на фактура. Срок за плащане - до два месеца след всяка доставка. Доставната цена ще се актуализира на всеки 15 /петнадесет/ дни за плодовете и зеленчуците и на всеки 30 /тридесет/ дни за всички останали хранителни продукти, като се запазва процентното съотношение между предложената цена от определения участник за изпълнител на поръчката и осреднената за страната цена на едро за отделните продукти, обявена в периодичния бюлетин на "САПИ" ООД към момента на разглеждане на офертите. Полученото процентно съотношение между двете цени ще се запазва постоянно при последващи промени в цените през времето на изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят изсква да се създаде юридическо лице,когато учасникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата,подадена от обединението.Право на участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка има всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице /чл.9 от ЗОП/, както и техните обединения, регистрирани по ТЗ и притежаващи необходимите разрешения сертификати и лицензи по предмета на обществената поръчка и отговарящи на изискваниата на Закона за храните.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Удостоверение за актуално съдебно състояние, издадено от съда по фирмената регистрация или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице - копие от документа за самоличност; Удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните (обн.,ДВ, бр. 90/1999 г., изм. и доп. ДВ бр. 34/2006), обхващащо групите храни, за които кандидатът участва. Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т.1 ,т2, т.3 и ал. 5 от ЗОП; Декларация за наличието или липсата на подизпълнители и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; Срок за изпълнение на поръчката; Предлагана цена, срок на валидност на офертата; Документ за внесена гаранция за участие; Друга информация, посочена в обявлението или документацията за участие и списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. От участие в процедурата се отстранява кандидат, който не e представил необходимите декларации по чл. 47, ал1.ал. 2 т.1 ,т2, т.3 и ал.5 от ЗОП, необходимите документи по чл.50 ,ал.1,чл.51 ал.1,т.т. 1, 4, 8, чл. 56 и чл. 57, ал. 2 и е представил оферта, която е непълна или не отговаря на условията, посочени в документацията за участие, както и кандидати, които не участват за всички артикули от съответната/ите обособени позиция/и.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: -удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговоност. -счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за предходната година. -информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката за последните три години . /2004-2006 г./. Документите следва да са заверени/подписани от управителя и гл. счетоводител
Изисквано/и минимално/и ниво/а: .
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно изискванията на чл.51 , ал.1,т.т. 1, 4, 8, от ЗОП. Кандидатите да представят списък -декларация със стоките обект на доставката /име на производителя, разфасовка, качество .Когато кандидата предвижда участие на подизпълнители, всеки от тях трябва да представи документите по чл.51 , ал.1, т. 1
Изисквано/и минимално/и ниво/а: .1.Хранителните продукти да отговарят изискванията на Закона за храните и на стандартите на Европейския съюз , което се удостоверява със декларации за съответствие. 2.Да притежават складово помещение с хладилна техника или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за съхранение на продуктите. 3. Да притежават санитарни разрешителни за помещенията, в които се съхраняват хранителните продукти . 4. Изпълнителят трябва да гарантира добър търговски вид на предлаганите артикули. 5.Изпълнителят да бъде в състояние да доставя конкретни заявени количества до крайния получател равнопоставено и да отговаря на изискванията на Наредба 5 за хигиена на храните издадена на основание чл. 17, ал. 2 от Закона за храните. 6. Изпълнителят трябва да разполага с богат асортимент от исканите стоки. 7. За изпълнение на доставките - да разполага с минимум 5/пет/ собствени или наети специализирани транспортни средства , необходими за извършване на поръчката, притежаващи разрешително от компетентните органи /представя се справка с приложени копия на регистрационните талони, удостоверяващи собствеността и общата товароносимост и разрешителни за превоз на името на кандидата /. 8.За доставка на хляб и тестени изделия, всеки кандидат трябва да притежава: • Регистрация Държавната агенция по метрология и технически надзор за регистриране на производителя по чл.67 от Закона за измерванията; 9. Да разполага със собствена акредитирана лаборатория за изпитване и контрол ,или да има сключен договор с такава.
ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: цена; тежест: 0,40
Показател: наличие на собствено производство; тежест: 0,15
Показател: технически и транспортни възможности за осъществяване на доставките; тежест: 0,10
Показател: комплексност на предложението; тежест: 0,10
Показател: търговска репутация, сертифицирани системи за управление на качеството и на безопасността на храните; тежест: 0,25
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
29/05/2007 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 150 BGN
Условия и начин на плащане

Посочената сума се внася :в касата на "Специализирани болници за рехабилитация - Национален комплекс" ЕАД

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
29/05/2007 00:00 Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 06/06/2007 00:00 Час: 10:00
Място

"Специализирани болници за рехабилитация - Национален комплекс" ЕАД бул"В.Левски"№54

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в прцедурата или техни упълномощени представители.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

10 /десет/ дневен срок от уведомяване за съответното решение или действие. Ако няма уведомяване - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Хляб, хлебни изделия и бакалия
1) Кратко описание

БАНИЧКИ, БИСКВИТИ, КОЗУНАК , ГРИС, ПИТКИ, РОГЧЕТА ТУТМАНИК, КИФЛИ , ХЛЯБ ТИПОВ, ХЛЯБ ДОБРУДЖА, БРАШНО, БУЛЬОН, ВАНИЛИЯ, ВАФЛИ, ДАФИНОВ ЛИСТ, БОБ ЗРЯЛ, ЗАХАР, ЗАХАРИН, СУХА ПАСТА, КАКАО, КАНЕЛА, КАРТОФЕНО ПЮРЕ, КАРТОФИ БЛАНШИРАНИ, КАФЕКАФЕ 3 в 1 ГАЛЕТА, КИМИОН, КРОАСАНИ, ЛЕЩА, ЧУБРИЦА, СУХА, МАКАРОНИ МАРГАРИН, МЕД ПВЦ, МИН.ВОДА 0.500 л, МИН.ВОДА 1.5 л , МЛЯКО СУХО МОРЕНИ, НИШЕСТЕ, ОЛИО, ОРИЗ, ОЦЕТ, ПИПЕР ЧЕРВЕН, ПИПЕР ЧЕРЕН, СОДА, СОК НАТУРАЛЕН 0.250 кг, СОК НАТУРАЛЕН, СОЛ, ФИДЕ, ЧАЙ, ШОКОЛАД

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000 (M001) , 15810000

Описание:

Различни хранителни продукти (За пациенти)
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия

3) Количество или обем

Съгласно приложение към документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Плодове, зеленчуци и консерви
1) Кратко описание

БАНАНИ, ГРОЗДЕ, ДЖОДЖЕН, ДИНЯ, ПЪПЕШ, ДОМАТИ, ПРЕСНИ, ЗЕЛЕ ПРЕСНО, КАРТОФИ, КРАСТАВИЦИ ПРЕСНИ, ЛИМОНИ, ЛУК КРОМИД, ЛУК ПРЕСЕН, ЧЕСЪН, ЧЕСЪН ПРЕСЕН, МАРУЛИ, РЕПИЧКИ, МАГДАНОЗ СПАНАК, МАСЛИНИ, МОРКОВИ, ПИПЕР ПРЕСЕН, ПОРТОКАЛИ, ПРАСКОВИ, КАЙСИИ, ТИКВИЧКИ, ЧЕРЕШИ, ЧУБРИЦА, ЯБЪЛКИ, КРУШИ, КОМПОТ ПРАСКОВИ, КОНСЕРВА ГЪБИ, ЦЕЛИКОНСЕРВА ГРАХКОНСЕРВА ДОМАТИКОНСЕРВА ЗЕЛЕН БОБ , КОНСЕРВА ГЮВЕЧ, КОНСЕРВА КРАСТАВИЦИ, КОНСЕРВА ПЕЧЕНИЧУШКИ, КОНСЕРВА ПАПРИКАШ, КОНФИТЮР, КОНФИТЮР ПВЦ, ДОМАТЕНО ПЮРЕ, КЕТЧУП, ЛЮТЕНИЦА

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000 (M001) , 15897000, 01121000, 01131000

Описание:

Различни хранителни продукти (За пациенти)
Консервирани хранителни продукти
Зеленчуци
Плодове, вкл. черупкови

3) Количество или обем

Съгласно приложение към документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36

Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Месо, пиле, риба, яйца
1) Кратко описание

КАЙМА, КАРНАЧЕТА, КЕБАПЧЕТА, КЮФТЕТА, КРЕНВИРШИ ЛУКАНКА, СВ.БУТ БЕЗ КОСТ, МЕСО СВИНСКО, КОТЛЕТ, НАДЕНИЦА ПАСТЕТ, СВИНСКИСАЛАМ, ПРЕСЕНСАЛАМ, ШПЕК, ТЕЛЕШКИ ДЖОЛАН ТЕЛЕШКИ ШОЛ, ФИЛЕ ПУШЕНО, ШУНКА, МЕСО ПИЛЕ ФИЛЕ, МЕСО ПИЛЕ ГРИЛ, МЕСО-ПИЛЕ БУТ, ПИЛЕШКО ШИШЧЕ, РИБА СКУМРИЯ, РИБА ХЕК, ЯЙЦА

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000 (M001) , 15100000, 05100000, 01242000

Описание:

Различни хранителни продукти (За пациенти)
Месо и месни продукти
Риба
Птичи яйца

3) Количество или обем

Съгласно приложение към документацията за участие

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36

Обособена позиция №: 4 / Заглавие: Мляко и млечни изделия
1) Кратко описание

КАШКАВАЛ, МАСЛО КРАВЕ, МЛЯКО ПЛОДОВО, МЛЯКО КИСЕЛО, СИРЕНЕ ТОПЕНО, СИРЕНЕ, МЛЯКО ПРЯСНО

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15800000 (M001) , 15500000, 15511000

Описание:

Различни хранителни продукти (За пациенти)
Млечни продукти
Мляко

3) Количество или обем

Съгласно приложение към документацията за участие;

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 36