Версия за печат

01050-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на икономиката и енергетиката, ул."Славянска"№8, За: Цеца Банчева,Бистра Петрова, Светлана Маринова, РБългария 1052, София, Тел.: 02 94071, E-mail: е-docs@mee.government.bg, Факс: 02 9819970

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка и монтаж на климатици за нуждите на Министерство на икономиката и енергетиката”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: административни сгради на МИЕ в гр. София: на ул. “Славянска” № 8, ул. “Кн.Ал.Батенберг” № 12, ул. “Леге” № 2 и 4 и ул.”Триадица” №8.
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

1. Доставката и монтажът на 4 вида климатици с три вида мощности според кубатурата на помещенията, описани по вид, брой и минимални технически изисквания на възложителя, както е посочено по-долу. 2. Демонтаж на 10 броя инсталирани климатици в сървърните помещения и монтаж, след ревизия (пълен преглед), на същите климатици в нови работни помещения.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000 (E015, E051, E128, E130)

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности за офиса (Доставка, Инсталиране, И услуги, свързани с инсталиране, И услуги, свързани с ремонт и поддържане)

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. Доставката и монтажът на 4 вида климатици с три вида мощности според кубатурата на помещенията, описани по вид, брой (общо 35 броя) и минимални технически изисквания на възложителя, както е посочено в документацията. 2. Демонтаж на 10 броя инсталирани климатици в сървърните помещения и монтаж, след ревизия (пълен преглед), на същите климатици в нови работни помещения.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размерът на гаранцията за участие е 600 лева. Гаранция за изпълнение 5% от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

съгласно документацията

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.1.4) Други особени условия

1% от гаранцията за изпълнение се задържа до изтичане на 3 дневен срок от изтичане на гаранционния срок на климатиците

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: съгласно образците (когато е приложимо) в документацията: 1. Оферта на кандидата, 2. Удостоверение за актуалното състояние, съгласно търговската регистрация на участника, издадено след 01.01.2007 г. или съответния документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност; 3. Декларация относно отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1 от ЗОП, 4. Декларация относно отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.2 от ЗОП, т.5-т.7 - както е посочено по-долу в ІІІ 2.2) и ІІІ.2.3.) 8. Документ за предоставена гаранция за участие в процедурата - 600 лв.; 9. Документ за закупуване на настоящата документация - 100 лв.; 10. Заверено от Кандидата копие от паспортите на уредите; 11. Пълномощно, в случай, че кандидатът се представлява от трето лице; 12. “Ценова оферта”, 13. Протокол за оглед (задължително), 14. Попълнен /без нанесена цена/ и подпечатан договор за възлагане на обществената поръчка в два екземпляра. 15. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Отчет за приходите и разходите към годишния финансов отчет за предходната финансова година.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП на основните договори за доставка и монтаж, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от референции (препоръки за добро изпълнение) от посочените в списъка съконтрагенти; Списък на лицата, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, които ще бъдат ангажирани с доставката, монтажа и сервизното обслужване – предмет на поръчката (чл.51, ал.1 т.4 от ЗОП), с посочване на образование, квалификация и професионален опит; Списък на транспортните средства, които ще бъдат използвани при изпълнението на поръчката. И двата списъка се представят във форма, избрана свободно от кандидата, но включваща посочените данни за лицата и за техниката. Доказателства, съгласно изискванията на чл.51, ал.1, т.6 от ЗОП - Сертификати за внедрена система за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2000 на производителя и на доставчика; Сертификат удостоверяващ качеството на продуктите, както и сертификат 14001 на производителя, или “еквивалент”. Декларация за произход на предлаганата техника, издадена от производителя или от негово официално представителство за територията на Република България, че техниката е (ще бъде) произведена и доставена от заводите на производителя Доказателства за това, че участникът е оторизиран партньор на производителя за територията на България, както и доказателства за това, че кандидатът е оторизиран от производителя за извършването на сервизна дейност за територията на страната за вида предлагана техника; Списък с данни за подизпълнител/и, ако се ползват такива, както и декларация, подписана от управителя, съответно от членовете на управителния орган на подизпълнителя, за съгласие за участие като подизпълнител.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 40 от 23.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09/05/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава от деловодството на министерството на адрес гр. София, ул."Славянска"№8 срещу документ за закупуването й. Цената на документацията е 100 лв., вносими по банкова сметка на Министерство на икономиката и енергетиката в БНБ-ЦУ IBAN - BG79 BNBG 9661 3000 1026 01, BIC кода на БНБ за плащания в лева BNBGBGSD.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.05.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10/05/2007 00:00 Час: 11:00
Място

гр. София, ул. "Славянска"№8

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законни представители или други лица с пълномощно, подписано от законния представител/и , както е отбелязано в документацията



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, Бул. „Витоша” № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120 ,ал.2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ