РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
“Доставка и монтаж на климатици за нуждите на Министерство на икономиката и енергетиката”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
административни сгради на МИЕ в гр. София: на ул. “Славянска” № 8, ул. “Кн.Ал.Батенберг” № 12, ул. “Леге” № 2 и 4 и ул.”Триадица” №8.
Код NUTS:
BG211
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
1. Доставката и монтажът на 4 вида климатици с три вида мощности според кубатурата на помещенията, описани по вид, брой и минимални технически изисквания на възложителя, както е посочено по-долу.
2. Демонтаж на 10 броя инсталирани климатици в сървърните помещения и монтаж, след ревизия (пълен преглед), на същите климатици в нови работни помещения.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
30000000 (E015, E051, E128, E130)
Описание:
Компютърно оборудване и принадлежности за офиса (Доставка, Инсталиране, И услуги, свързани с инсталиране, И услуги, свързани с ремонт и поддържане)
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
1. Доставката и монтажът на 4 вида климатици с три вида мощности според кубатурата на помещенията, описани по вид, брой (общо 35 броя) и минимални технически изисквания на възложителя, както е посочено в документацията.
2. Демонтаж на 10 броя инсталирани климатици в сървърните помещения и монтаж, след ревизия (пълен преглед), на същите климатици в нови работни помещения.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Размерът на гаранцията за участие е 600 лева.
Гаранция за изпълнение 5% от стойността на договора.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
ІІІ.1.4)
Други особени условия
1% от гаранцията за изпълнение се задържа до изтичане на 3 дневен срок от изтичане на гаранционния срок на климатиците
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: съгласно образците (когато е приложимо) в документацията:
1. Оферта на кандидата,
2. Удостоверение за актуалното състояние, съгласно търговската регистрация на участника, издадено след 01.01.2007 г. или съответния документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност;
3. Декларация относно отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1 от ЗОП,
4. Декларация относно отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал.2 от ЗОП,
т.5-т.7 - както е посочено по-долу в ІІІ 2.2) и ІІІ.2.3.)
8. Документ за предоставена гаранция за участие в процедурата - 600 лв.;
9. Документ за закупуване на настоящата документация - 100 лв.;
10. Заверено от Кандидата копие от паспортите на уредите;
11. Пълномощно, в случай, че кандидатът се представлява от трето лице;
12. “Ценова оферта”,
13. Протокол за оглед (задължително),
14. Попълнен /без нанесена цена/ и подпечатан договор за възлагане на обществената поръчка в два екземпляра.
15. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Отчет за приходите и разходите към годишния финансов отчет за предходната финансова година.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП на основните договори за доставка и монтаж, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от референции (препоръки за добро изпълнение) от посочените в списъка съконтрагенти;
Списък на лицата, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, които ще бъдат ангажирани с доставката, монтажа и сервизното обслужване – предмет на поръчката (чл.51, ал.1 т.4 от ЗОП), с посочване на образование, квалификация и професионален опит; Списък на транспортните средства, които ще бъдат използвани при изпълнението на поръчката.
И двата списъка се представят във форма, избрана свободно от кандидата, но включваща посочените данни за лицата и за техниката.
Доказателства, съгласно изискванията на чл.51, ал.1, т.6 от ЗОП - Сертификати за внедрена система за управление на качеството по стандарта ISO 9001:2000 на производителя и на доставчика; Сертификат удостоверяващ качеството на продуктите, както и сертификат 14001 на производителя, или “еквивалент”.
Декларация за произход на предлаганата техника, издадена от производителя или от негово официално представителство за територията на Република България, че техниката е (ще бъде) произведена и доставена от заводите на производителя
Доказателства за това, че участникът е оторизиран партньор на производителя за територията на България, както и доказателства за това, че кандидатът е оторизиран от производителя за извършването на сервизна дейност за територията на страната за вида предлагана техника;
Списък с данни за подизпълнител/и, ако се ползват такива, както и декларация, подписана от управителя, съответно от членовете на управителния орган на подизпълнителя, за съгласие за участие като подизпълнител.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2)
Предишни публикации относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 40 от 23.02.2007 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09/05/2007 00:00 Час: 17:00
Условия и начин на плащане
Документацията се получава от деловодството на министерството на адрес гр. София, ул."Славянска"№8 срещу документ за закупуването й. Цената на документацията е 100 лв., вносими по банкова сметка на Министерство на икономиката и енергетиката в БНБ-ЦУ IBAN - BG79 BNBG 9661 3000 1026 01, BIC кода на БНБ за плащания в лева BNBGBGSD.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.05.2007 г. Час: 17:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 10/05/2007 00:00 Час: 11:00
Място
гр. София, ул. "Славянска"№8
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Законни представители или други лица с пълномощно, подписано от законния представител/и , както е отбелязано в документацията
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, Бул. „Витоша” № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление