Версия за печат

00689-2007-0008


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Ямбол: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община "Тунджа"-Ямбол, пл. Освобождение № 1, гр. Ямбол, За: инж. Мариета Сивкова; Ангелина Танева, България 8600, Ямбол, Тел.: 046 666853, E-mail: contact@tundjal.net, Факс: 046 666853

Място/места за контакт: Дирекция "ТСУ", отдел "Инвестиции"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.tundja.net.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община "Тунджа"-Ямбол, пл. "Освобождение " №1, За: Нейка Кожухарова, РБългария 8600, гр. Ямбол, Тел.: 046 684209, E-mail: contact@tundjal.net, Факс: 046 661575

Място/места за контакт: Деловодство на община "Тунджа"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.tundja.net.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионална или местна агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Надзор в строителството на обект- Изграждане на канализационни системи в селата Роза, Кукорево и Веселиново

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12

Място на изпълнение: с. Роза,с. Кукорево и с. Веселиново
Код NUTS: BG233
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Поръчката има за цел да осигури строителен надзор съгласно изискванията на нормативната база на Република България при изпълнението на обект “Канализация на селата Роза, Кукорево и Веселиново”при ориентировъчни стойности на СМР по населени места както следва:с. Веселиново-700 000лв.; с. Кукорево-650 000лв.; и с. Роза -550 000лв.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74262000

Описание:

Строителен надзор

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

строителен надзор в пълния му обем до издаване на разрешение за ползване на обект “Канализация на селата Роза, Кукорево и Веселиново”при ориентировъчни стойности на СМР по населени места както следва:с. Веселиново-700 000лв.; с. Кукорево-650 000лв.; и с. Роза -550 000лв.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.04.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в открития конкурс в размер на 300 лева. Когато гаранцията е във форма на парична сума, тя трябва да е внесена по банковата сметка в ИАБанка- Ямбол, IBAN- BG 30 IABG70943300435600 BIG-IABGSF Документ за внесена гаранция за участие се представя при подаване на офертата. При подписване на договора участникът, определен за изпълнител, трябва да представи документ за внесена гаранция за изпълнение на договора в размер 1% от предложената от него стойност на поръчката или да представи оригинал на безусловна, неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена от българска банка в полза на възложителя, за сума в размер на 1 % от стойността на поръчката и за срока за изпълнение на договора. Гаранцията се освобождава след окончателното приключване на изпълнението на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Стойността на обществената поръчка е в рамките на осигурения финансов ресурс но не повече от 38 142 лв./Тридесет и осем хиляди сто четиридесет и два лева/без ДДС. Възложителя не предвижда аванс и междинни плащания.Изплащането на договореното възнаграждение ще бъде извършено при окончателно изпълнена поръчка в едномесечен срок от представяне на възложителя разрешение за ползване на обекта.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Лиценз за упражняване на независим надзор в строителството
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказателства за икономическото и финансовото състояние участникът представя: -информация за общия оборот за последните три години; -последен годишен финансов отчет;заверен с печата”вярно с оригинала” на съответното поделение на НАП.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - За доказателства за техническите възможности участникът представя: * Списък на договорите за изпълнени услуги през последните три години, с информация за възложител, година на изпълнение и стойност придружени с препоръки за добро изпълнение . Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на услугата, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; *Лиценз за упражняване на независим надзор в строителството *Списък на ключовите експерти които ще отговарят за изпълнението на поръчката придружени с автобиографии, копие от дипломите копие от удостоверения от работодатели или препоръки, доказващи общия и специфичния им професионален опит/трудови книжки, посочен в автобиографията.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

00689/2007/0007

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03/05/2007 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
83 BGN
Условия и начин на плащане

Цена на документацията за участие в процедурата - 100 лв. в т. число и ДДС, платима в касата на общината , етаж І-каса в информационен център. Краен срок за закупуване 03.05.2007г.-16,30 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.05.2007 г.  Час: 16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Община "Тунджа"- Заседателна зала,пл. Освобождение №1, гр. Ямбол

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

участниците-лично или упълномощени тяхни представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

договор № 2349/24.10.2006г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ при условията на специалната предприсъединителна програма на европейския съюз за развитие на земеделието и селските райони в Република България/САПАРД/ общината е в процедура за определяне на изпълнител за изпълнение на Строителство на канализационни системи в селата Роза, Кукорево и Веселиново”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша", №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ