Версия за печат

00325-2007-0004


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД, бул. "Пещерско шосе" № 66, За: Доц.д-р Илия Баташки, д.м.; г-н Велизар Руев, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 602849, E-mail: unihosp-pd@evrocom.net, Факс: 032 644058

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.unihosp.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на реактиви и консумативи за нуждите на отделение «Трансфузионна хематолагия» при УМБАЛ “ Св. Георги ” ЕАД – Пловдив

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД - Пловдив; бул. "Пещерско шосе" № 66
Код NUTS: BG221
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на тест - серуми; тест - еритроцити; имунохематологични разтвори; реактиви и консумативи за тях за нуждите на отделение "Трансфузионна хематология" при УМБАЛ "Св. Георги" ЕАД, Пловдив, съгласно Приложение №1 от документацията за участие

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

24496100

Описание:

Реактиви, предназначени за определяне на кръвната група

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Реактивите и консумативите са подробно описани по вид и количество в Приложение №1 от документацията за участие

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: Вносна бележка (или Платежно нареждане) за внесена в касата (или по сметка) парична сума – във формата на фотокопие, заверено от кандидата с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала” или оригиналът на Банкова гаранция, направена съгласно закона и в съответствие с условията на възложителя; Банкова сметка на възложителя: BG64 ACBP 7527 1054 8081 19, код – SWIFT BIC код на Хебросбанк – ACBPBG2P; БАЕ код на Хебросбанк – ACBP7527 – гр. Пловдив. Размер на гаранцията за участие за Позиция 1 - 550 лв, за Позиция 2- 200 лв, за Позиция 3 -30 лв. Размер на гаранцията за изпълнение: сума в размер на 3 на сто от стойността на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Начин на плащане - по банков път отложено не по-малко от 90 (деветдесет) дни след доставката. Плащането се извършва въз основа на издадена фактура и надлежно съставена приемо-предавателна форма.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Кандидатите за изпълнители следва да отговарят на изискванията на Глава четвърта, Раздел І от Закона за обществените поръчки; да имат добра репутация като доставчици на реактиви и консумативи, предмет на настоящата открита процедура за нуждите на лечебни заведения за болнична помощ - с изключение на регистрираните през текущата година търговци на едро; да имат технически възможности за изпълнението на поръчката и стабилно икономическо и финансово състояние;

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Решение за първоначална съдебна регистрация на кандидата и съдебните решения за последващи вписвания по фирменото дело на кандидата - във формата на фотокопия, заверени от кандидата с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”; Фотокопие на регистрацията в БУЛСТАТ - заверено от кандидата с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”; Документ за регистрация по ЗДДС - във формата на фотокопие, заверено от кандидата с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”; Удостоверение за актуално състояние на кандидата, издадено след датата на откриване на процедурата - в оригинал или във формата на нотариално заверено фотокопие; Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки, подписани от съответното физическо лице в съответствие с изискванията на чл. 47, ал. 4 от Закона за обществените поръчки – декларации се приемат само в оригинал.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за търговската репутация на кандидата: не по-малко от две референции от лечебни заведения за болнична помощ, които са били снабдявани от кандидата с реактивите и консумативите, предмет на доставка през предходната 2006г. – в оригинал или във формата на нотариално заверени фотокопия; Информация за общия оборот на стоките, предмет на поръчката за последните три години – във формата на декларация, подписана и подпечатана с печата на кандидата; Баланс и Отчет за приходите и разходите на кандидата (като част от Годишния финансов отчет) за предходната година и доклад за заверка от регистриран одитор, в случаите предвидени от Закона за счетоводство – във формата на фотокопия, заверени от кандидата с неговия печат и гриф „Вярно с оригинала”. В случаите на новорегистрирани търговски дружества и в случаите, когато кандидатът не е юридическо лице, такива документи не се изискват.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Информация за складовете и моторните превозни средства, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката - във формата на декларация, подписана и подпечатана с печата на кандидата.
Минимални изисквания:
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07/05/2007 00:00 Час: 14:00
Платими документи

ДА

Цена
250 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се получава от отдел “Обществени поръчки” при УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД – Пловдив, бул. “Пещерско шосе” №66 от 10 до 14 ч. Цената на документацията за участие в процедурата е на стойност 250 /двеста и петдесет/ лева, които се заплащат в касата на УМБАЛ “Свети Георги” ЕАД – гр. Пловдив, бул. “Пещерско шосе” №66.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.05.2007 г.  Час: 14:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Административната сграда на УМБАЛ "Свети Георги" ЕАД - Пловдив, бул. "Пещерско шосе" № 66

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите могат да присъстват законните представители на кандидатите, подали предложения за участие в процедурата или упълномощени по надлежен ред лица.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, гр. София;

Интернет адрес/и:

URL: www.crc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Карти за имунохематологични изследвания и тест-еритроцити, имунохематологични разтвори, пипетор и връхчета
1) Кратко описание

Карти за имунохематологични изследвания и тест-еритроцити, имунохематологични разтвори, пипетор и връхчета съвместими с картите за използваните в отделението центрофуга и инкубатор на ID DiaMed

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

24496100

Описание:

Реактиви, предназначени за определяне на кръвната група

3) Количество или обем

Подробно описани по вид и количество в Приложение 1 от Документацията за участие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Тест серуми
1) Кратко описание

Тест серуми

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

24496100

Описание:

Реактиви, предназначени за определяне на кръвната група

3) Количество или обем

Подробно описани по вид и количество в Приложение 1 от документацията за участие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 3 / Наименование: Карти за еднократно определяне на кръвногрупова принадлежност
1) Кратко описание

Карти за еднократно определяне на кръвногрупова принадлежност

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

24496100

Описание:

Реактиви, предназначени за определяне на кръвната група

3) Количество или обем

1000 опаковки

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12