Версия за печат

00267-2007-0017


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Пловдив: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пловдив, пл. "Стефан Стамболов" №1, За: инж. Иванка Карастойкова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656444, Факс: 032 656442

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

община Пловдив, пл. Централен №1, За: инж. Иванка Карастойкова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656444

Място/места за контакт: инж. Иванка Карастойкова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Пловдив, пл. Централен №1, За: инж. Иванка Карастойкова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656444

Място/места за контакт: инж. Иванка Карастойкова

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Пловдив, пл. Централен №1, За: Офелия Карагяурова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656403

Място/места за контакт: Офелия Карагяурова

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: местен орган на управление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изработка, доставка и монтаж на специализирани музейни витрини, предназначени за Регионален Археологически музей-Пловдив.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Пловдив, пл. "Съединение" №1
Код NUTS: BG221
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Изработка, доставка и монтаж на специализирани музейни витрини, предназначени за Регионален Археологически музей-Пловдив.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45420000

Описание:

Монтажни работи на дограма, интериорни и други завършващи елементи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общо 80броя музейни витрини за новата експозиция на РАМ-Пловдив

Прогнозна стойност без ДДС
330000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

15.10.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие в процедурата - 3500лв 2.Гаранция за изпълнение на договора - 5% от стойността на договора; Гаранциите се предоставят като безусловна и неотменима банкова гаранция или сумата, внесена по банкова сметка на Община Пловдив, в ДЗИ БАНК АД, клон Пловдив - банкова сметка BG75REXI9320 3300685043, банков код REXIBGSF.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащанията ще се извършват по банков път след подписване на двустранен протокол обр.19, в размер на 95% от стойността на действително извършените работи, стойности с единични цени, посочени в количествено-стойностната сметка и представена оригинална фактура, със задържане на 5% от стойността на СМР като гаранция за качество за срок от 12 месеца, считано от датата на монтирането на витрините.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Комисията отстранява от участие в процедурата кандидатите, за които е налице обстоятелство по чл.47, ал.1-3 ; чл.47, ал.2 и чл.47,ал.5 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Документ за регистрация на кандидата; удостоверение за актуално състояние, издадено след обнародване на обявлението на поръчката в Държавен вестник; списък на подобните поръчки, които са изпълнени от кандидата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Застраховка професионална отговорност; годишен финансов отчет;
Минимални изисквания: Минималният годишен оборот на участника, за всяка от последните три години трябва да е в размер минимум равен на 1/3 от стойността на подадената от него оферта. В случай на обединение, минималният годишен оборот на водещият съдружник за всяка от последните три години трябва да е в размер минимум на 1/3 от стойността на подадената от него оферта.Годишната оперативна печалба на участника за една от последните три години, следва да бъде положителна.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на договорите за подобни поръчки, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните обекти; описание на техническото оборудване; списък на техническите лица; документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководните служители, които отговарят за извършването на поръчката;
Минимални изисквания: Участникът следва да е изпълнил поне три поръчка от подобен род през последните три години.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14/05/2007 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
200 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в сградата на Община Плводив, пл. "Централен" №1,ет.4, стая №2, срещу представен касов ордер за закупуването и в касата на общината, пл. "Стефан Стамболов" №1 /от 13,30 до 17часа/.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.05.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15/05/2007 00:00 Час: 14:00
Място

гр. Пловдив, пл. Централен №1, етаж 4, стая №1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при отваряне на пликовете по реда на тяхното постъпване за разглеждане на подадените оферти по допустимост.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 988470

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ