РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Инженеринг - проектиране и строителство за етап тягова подстанция Алдомировци
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение
Основно място на изпълнение:
Гара Алдомировци и районна подстанция Алдомировци; участък София – Драгоман – окачване на оптичен кабел по стълбовете за контактна мрежа.
Код NUTS:
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Инженеринг – проектиране и строителство за етап тягова подстанция Алдомировци, както следва: проектиране и съгласуване със съответните инстанции, организация на строителството и изпълнение на строително-монтажни работи, доставка и монтаж на машини, съоръжения и технологично оборудване, подготовка и въвеждане на обекта в експлоатация на етап: “Тягова подстанция Алдомировци”, включително изграждане „ВЛ 110 кV /въздушна линия 110 кV/ за външно ел. захранване на Тягова подстанция Алдомировци” и „Оборудване поле 110 кV в Районна подстанция Алдомировци” от строеж: “Подновяване и електрификация ж.п. линия Волуяк – Драгоман – Димитровград Юж.” Поръчката включва производство/покупка и доставка от страна на Изпълнителя на всички необходими съоръжения и материали за цялостното изпълнение на обекта на обществената поръчка.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
45000000, 31200000
Описание:
Строителни и монтажни работи
Уреди за разпределение и управление на електричество
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Инженеринг – проектиране и строителство за етап тягова подстанция Алдомировци, както следва: проектиране и съгласуване със съответните инстанции, организация на строителството и изпълнение на строително-монтажни работи, доставка и монтаж на машини, съоръжения и технологично оборудване, подготовка и въвеждане на обекта в експлоатация на етап: “Тягова подстанция Алдомировци”, включително изграждане „ВЛ 110 кV /въздушна линия 110 кV/ за външно ел. захранване на Тягова подстанция Алдомировци” и „Оборудване поле 110 кV в Районна подстанция Алдомировци” от строеж: “Подновяване и електрификация ж.п. линия Волуяк – Драгоман – Димитровград Юж.” Поръчката включва производство/покупка и доставка от страна на Изпълнителя на всички необходими съоръжения и материали за цялостното изпълнение на обекта на обществената поръчка.
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Участниците представят гаранция за участие в процедурата в размер на 75 000 /седемдесет и пет хиляди/ лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност 90 календарни дни след крайния срок за получаване на офертите или парична сума внесена по сметка на НК “ЖИ” IBAN: BG11FINV915010BGN0E28L, BIC: FINVBGSF банка: ПИБ – клон Централен,гр.София, ул."Стефан Караджа" №10. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП; Гаранцията за изпълнение на договора: 5 % от договорената стойност без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: неотменяема банкова гаранция в оригинал със срок на валидност срока на изпълнение на договора или парична сума внесена по сметката на НК “ЖИ” IBAN: BG11FINV915010BGN0E28L, BIC: FINVBGSF, банка: ПИБ – клон Централен, гр.София, ул."Стефан Караджа" №10. Платежното нареждане за внесената парична сума трябва да бъде в оригинал. Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Цената се представя в лева без ДДС, посочена като единични цени в лева за доставка, проектиране, изпълнение на строителни работи, пусково наладъчни работи и супервизия за оборудването, необходими за изграждане на подстанцията, ВЛ 110 кV и оборудване поле 110 кV в районна подстанция Алдомировци и окачване на едномодов 24-нишков оптичен кабел по стълбовете на контактна мрежа в участъка София – Драгоман, изработване на програма за изпълнение на строителните и електромонтажните работи, узаконяване на съоръженията и обща стойност франко гара Алдомировци с включени разходи за опаковка, транспорт, застраховка, обучение на персонала и пускане в действие на съоръженията за тяговата подстанция и поле 110 kV, а при внос митнически сборове и такси. Заплащането ще се извърши в левове, по банков път, въз основа на сключен договор срещу представяне на фактура в оригинал и приемно-предавателен протокол. Допуска се авансово плащане за изпълнение на СМР в размер до 30 % от договорената цена без ДДС и аванс за доставка на оборудване поетапно в размер на 50 % от стойността му в срок, съобразен с договора.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения.
Участниците удостоверяват липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП с декларация.
Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП водят до отстраняване на участниците в процедурата; Участниците представят декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда.
Участниците представят документ за закупена документация.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците доказват икономическото си и финансово състояние като представят документи съгласно изискванията на чл.50, ал.1, т.1, т.2 и т.3 от ЗОП:
-копие от застраховка по чл. 171 от ЗУТ;
-годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за 2006 год. – заверени копия;
-информация за общия оборот и за оборота на стоките, услугите и строителството, които са обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: .
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците доказват техническите си възможности като представят документи съгласно изискванията на чл. 51, ал. 1, т. 1, 2, 4, 5, 6, 7 и 9 и чл. 51, ал. 2 от ЗОП:
-списък на основните договори за доставки и услуги, обект на поръчката, през последните 3/три/ години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; Участниците трябва да имат опит в производството и/или доставката и монтажа на оборудването, съобразно “Техническо задание” на Възложителя.
-списък на основните договори за строителство и проектиране през последните 5/пет/ години, включително стойностите, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания;
-списък на изпълнителския персонал и техническите лица, включително на тази, отговарящи за контрола на качеството;
-образци, описание и/или фотографски снимки на стоките, които ще се доставят;
-сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти;
-документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника и/или на ръководните служители, или на лицата, които отговарят за изпълнението на строителството, както и доставката;
-декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка за строителството. Към нея да се приложи списък на оптимално подбрана механизация за изпълнение на поръчката;
Участниците представят: списък на проектантския състав и документ за пълна проектантска правоспособност за лицата, участващи в проектирането, съгласно разпоредбите на ЗУТ и чл. 7- 9 от Закона за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/; трудови договори и списък на проектантите на постоянен трудов договор, включително разпределението им по сфери, покриващи дейностите по проекта и списък и автобиографии на експертите, наети специално за нуждите на проекта; декларация от всеки експерт, част от проектантския екип, за неангажираност по други проекти за времетраенето на проекта; документ за регистрация по ISO 9001:2000 на завода производител на оборудването, както и информация за производствения опит на производителя; декларация за срока на изпълнение на поръчката; декларация за гаранционния срок на обекта; декларация за гаранционния срок на цялостното оборудване,без изключения; декларация за сервизното обслужване и възможността за извършване на тестови изпитания и отстраняване на появилите се неизправности на оборудването след уведомяване от Възложителя; декларация за производствения опит в изграждане по обекта; декларация за пълно съответствие на предлаганото оборудване с “Техническо задание” на Възложителя. Предложения, не отговарящи на зададените технически изисквания и стандарти в “Техническо задание” на Възложителя се отстраняват; документ от производителя, доказващ правото им да предлагат продукция на производителя: дистрибуторски договор или пълномощно за търговско посредничество, или заверена спецификация за 2007 г. и др.; програма за последователността на изпълнение на строителните и електромонтажните работи; декларация, че поръчката ще се изпълни качествено при спазване изискванията на законовата и нормативната база, касаеща изпълнението на СМР. При проектирането ще се спазват изискванията на ЗЕ, Наредба № 3 за устройство на електрическите уредби и електропроводните линии, Наредба № 6 за присъединяване на производители и потребители на ел. енергия към преносната и разпределителните ел. мрежи и Наредба № 14 за технически правила и нормативи за проектиране, изграждане и ползване на обектите и съоръженията за производство, преобразуване, пренос и разпределение на ел.енергия и всички останали действащи нормативни документи.Гаранционен срок съгласно чл.20 на Наредба2 на МРРБ
Изисквано/и минимално/и ниво/а: .
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ОВ 10/S - от 15.03.2007 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
28/05/2007 00:00 Час: 16:45
Условия и начин на плащане
Сума в размер на 500,00 лв. без ДДС, внесена в касата на компанията.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
28/05/2007 00:00 Час: 16:45
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 29/05/2007 00:00 Час: 13:00
Място
НК “Железопътна инфраструктура”, гр. София, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, заседателна зала, на първия работен ден след изтичане на крайния срок за получаване на офертите, в 13,00 часа
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, дирекция "Административно-правно и информационно обслужване", Бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл.120 - 121 от ЗОП
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, дирекция "Административно-правно и информационно обслужване", Бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ