Версия за печат

00383-2007-0007


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Добрич: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община град Добрич, ул. " България " № 15, За: инж. Румяна Чалъкова, Р България 9300, Добрич, Тел.: 058 601209, E-mail: dobrich@dobrich.bg, Факс: 058 600166

Място/места за контакт: Община град Добрич

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www. dobrich. bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Обществен ред и сигурност
Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Отдих, култура и религия
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

" Проектиране, изграждане на улични водопроводи и канализации на територията на град Добрич и упражняване на строителен надзор "

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: град Добрич
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка включва проектиране и рехабилитация на улични водопроводи в град Добрич, както и упражняване строителен надзор , отделени в три обособени позиции: ОП 1 - Проектиране и рехарилитация на водопроводи по ул. " Трепетлика " , ул. " Кузман Христов " и ул. " Бузлуджа " от полиетиленови тръби висока плътност РЕ 100 с диаметър Ф 110 / 10 МРа и сградни отклонения до тротоарен спирателен кран. ОП 2 - Проектиране и рехабилитация на водопровод по ул. " Родопи " от полиетиленови тръби висока плътност РЕ 100, с диаметър Ф 110/ 10 и Ф 160 / 10 и сградни отклонения до тротоарен спирателен кран. ОП 3 - Упражняване на строителен надзор за обекти по водоснабдянане и канализация в град Добрич с обща дължина 1200 метра.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45232151

Описание:

Обновяване на водопроводи

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ОП 1 - водопровод по ул. " Трепетлика " - дължина 190 метра, диаметър Ф 110 / 10 от полиетилен висока плътностРЕ 100 с около 40 броя домови отклонения до тротоарен спирателен кран. - водопровод по ул. " Кузман Христов " - дължина 135 метра, диаметър Ф 110 / 10 от полиетиленови тръби висока плътност РЕ 100 с около 12 броя домови отклонения до тротоарен спирателен кран . - водопровод по ул. " Бузлуджа " - дължина 60 метра, диаметър Ф 110 / 10 от полиетиленови тръби висока плътност РЕ 100 с около 5 броя домови отклонения до тротоарен спирателен кран. ОП 2 - водопровод по ул. " Родопи " - дължина 150 метра с диаметър Ф 160 / 10 и с дъпжина 140 метра с диаметър Ф 110 / 10 от полиетиленови тръби висока плътност РЕ 100 с около 45 броя домови отклонения до тротоарен спирателен кран. ОП 3 - упражняване строителен надзор по водоснабдяване и канализация с обща дължина 1200 метра.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.11.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е парична сума внесена по сметка: " Общинска банка " АД, клон Добрич, ІBAN: BG71SOMB 91303310000501 BІC SOMBBGSF или банкова гаранция за същата стойност. Гаранцията за участие е в размер на 1000 лева - по отделно за ОП 1 И ОП 2 и 50 лева за ОП 3. Гаранцията за изпълнение по ОП 1 и ОП 2 е в размер на 5 % от стойността на договора за съответната обособена позиция . Гаранцията за изпълнение по ОП 3 е в размер на 5 % от стойността на договора за съответната обособена позиция.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

финансиране от общинския бюджет, в рамките на планираните средства, по банков път в лева, след подписване на протоколи за извършени работи и оригинални данъчни фактури.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: решение за първоначална регистрация в търговския регистър; удостоверение за актуално състояние; декларация за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП; всички задължителни документи съгласно чл. 13, ал. 1 от НВМОП и други съгласно указанията за подготовка на офертата. Всички документи в офертата следва да бъдат представени във вид и форма посочени в указанията за подготовка на офертата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: ОП 1 - копие от годишния финансов отчет за 2006 година ОП 2 - копие от годишния финансов отчет за 2006 година. ОП 3 - копие от застрахователна полица за професионална отговорност заверено от кандидата
Минимални изисквания: ОП1 - годишен оборот 100 000 лева ОП2 - годишен оборот 100 000 лева
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на договорите за строителство , изпълнени през последните 5 години, придружени от препоръки за добро изпълнение за ОП1 и ОП2. 2.Документи , удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата и или на ръководните му служители за ОП1, ОП2 и ОП3 . 3. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители за последните три години за ОП1, ОП2 и ОП3. 4.Декларация за техническото оборудване с която разполага кандидата за изпълнение на обществената поръчка за ОП1 и ОП2. 5. Данни за собствени или наети технически лица , които кандидатът ще използва за извършване на строителството ОП1 и ОП2. 6.Копие от застрахователна полица за професионална отговорност, съгласно член 171, ал. 1 от ЗУТ за ОП3. 7. Копие от лиценз от МРРБ по член 167 от ЗУТ за ОП3. 8. Трудови договори и уведомления по чл. 62, ал. 4 от КТ за ОП3.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07/05/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки работен ден от 8 до 12 и от 13 до 17 часа в стая 417 на Община град Добрич, срещу документ за закупена документация от 50 лева, внесени на касата на Центъра за услуги и информация при Общината.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.05.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Малката зала на Община град Добрич

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

кандидатите или техните упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Решение/Заповед №........../дд.мм.гг. за откриване на процедурата

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия по защита на конкуренцията, бул. " Витоша " № 18, Р България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно член 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община град Добрич, ул. " България " № 12, Р България 9300, Добрич, Тел.: 058 601209, E-mail: dobrich@dobrich.bg, Факс: 058 600166

Интернет адрес/и:

URL: www. dobrich. bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: "Проектиране и рехабилитация водопроводи по ул. " Трепетлика " , ул. " Кузман Христов " и ул. " Бузлуджа " град Добрич
1) Кратко описание

Да се извърши проектиране и изпълнение на водопроводи по ул. " Трепетлика " , ул. " Кузман Христов " и ул. " Бузлуджа " от полиетиленови тръби висока плътност РЕ 100 с диаметър Ф 110 при налягане 10 МРа и домови водопроводни отклонения до тротоарен спирателен кран.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45232151

Описание:

Обновяване на водопроводи

3) Количество или обем

Водопровод по ул. " Трепетлика " - дължина 190 метра, с диаметър Ф 110 / 10 от полиетиленови тръби висока плътност РЕ 100 с около 40 броя домови отклонения до тротоарен спирателен кран. Водопровод по ул. " Кузман Христов " - дължина 135 метра, с диаметър Ф 110 / 10 от полиетиленови тръби висока плътност РЕ 100 с около 12 броя домови отклонения до тротоарен спирателен кран. Водопровод по ул. " Бузлуджа " - дължина 60 метра, с диаметър Ф 110/ 10 от полиетиленови тръби висока плътност РЕ 100 с около 5 броя домови отклонения до тротоарен спирателен кран.

Прогнозна стойност без ДДС
120000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 30.11.2007 г. 

Обособена позиция №: 2 / Наименование: "Проектиране и рехабилитация на водопровод по ул. " Родопи "
1) Кратко описание

Да се извърши проектиране и изпълнение на водопровод по ул. " Родопи " с диаметър Ф 160 / 10 и 110 / 10 от полиетиленови тръби висока плътност Ре 100 и сградни отклонения до тротоарен спирателен кран.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45232151

Описание:

Обновяване на водопроводи

3) Количество или обем

Водопроводът да се изпълни от две части - от бул. " Русия " до ул. " Гривица " с дължина 150 метра,Ф 160 / 10 МРа от полиетиленови тръби висока плътност РЕ 100 до тротоарен спирателен кран втора част - от ул. " Генерал Попов " до ул. " Липите " - с дължина 140 метра, с диаметър Ф 110 / 10 МРа, от полиетилен висока плътност РЕ 100. Да се предвидят около 45 домови водопроводни отклонения до тротоарен спирателен кран.

Прогнозна стойност без ДДС
110000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 30.11.2007 г. 

Обособена позиция №: 3 / Наименование: " Упражняване строителен надзор за обекти по водоснабдяване и канализация в град Добрич с обща дължина 1200 метра"
1) Кратко описание

Консултантът ще осъществява строителен надзор по ЗУТ и Наредби , издадени от МРРБ.Той ще контролира проектирането и изпълнение на строежите в съответствие с техническите изисквания за това.Консултантът предоставя услуги от проектирането до издаване разрешение за ползване.Той трябва да притежава лиценз от Министъра на регионалното развитие и благоустройството съгласно правилата на Наредбата за условия и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74262100

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

3) Количество или обем

Консултантът ще упражнява строителен надзор за обекти по водоснабдяване и канализация, освен по ОП1 и ОП2 и и за обекти от Програмата за капиталовите разходи- " Рехабилитация водопровод по ул. " Ген. Цимерман ", " Канализация по ул. " Ген. Цимерман " , " Канализация по ул. " Батовска " и ППР и канализация по ул. " П.Р.Славейков "

Прогнозна стойност без ДДС
5000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 30.11.2007 г.