Версия за печат

00335-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Кресна: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Дьржавно лесничейство "Кресна", ул.Македония№198, За: инж.Стоянка Диманкова, Бьлгария 2840, Кресна, Тел.: 07433 2264, E-mail: dlkresna@nug.bg, Факс: 07433 2264

Място/места за контакт: инж.Стефан Аврамов

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: охрана на горите и земите от горския фонд

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

открит конкурс за услуга сеч,извоз и рампиране в Обект № 608 на територията на ДЛ Кресна

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: Обект№608 на територията на ДЛ Кресна
Код NUTS: BG213
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Извьршване на дьрводобив - сеч,извоз и рампиране в Обект №608 с обща лежаща маса 1340 куб.м.с подотдел-117"б",находящ се в ГСУ"Влахи" на територията на ДЛ Кресна

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

02000000

Описание:

Продукти на горското стопанство и дърводобива

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

добив на дьрвесина от 1340 куб.м лежаща маса

Прогнозна стойност без ДДС
31707 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

540


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 300лв. под формата на внесена парична сума или учредена банкова гаранция.Гаранция за изпьлнение 3% от стойноста на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Дьржавно лесничейство "Кресна" заплаща стойността на извьршената услуга в срок най-малко от 30/тридесет/каледарни дни от представянето на приемо-предавателен протокол за извьршване на дейност и фактури кьм него сьгласно договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В откритият конкурс могат да участват тьрговци,вписани в публичния регистьр на НУГ по чл.57а от Закона за горите.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: сьгласно указанията
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: декларация сьдьржаща списьк на техниката и/или броя и вида животни за изпьлнение на обекта на порьчката
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

чл.57а,ал.1 и 2 от ЗГ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09/05/2007 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
80 BGN
Условия и начин на плащане

в счетоводството на ДЛ Кресна

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.05.2007 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

административната сграда на ДЛ Кресна

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

тьрговецьт-кандидат или негов упьлномощен представител



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша 018, Бьлгария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

жалбите се подават в десет дневен срок от получаване на решението

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша№18, Бьлгария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.04.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ