Версия за печат

00747-2007-0002


Обявление за малка обществена поръчка

BG-с. Горна Малина: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Горна Малина, площад Родолюбие № 18, За: ст.юрисконсулт Н.Николова, България 2131, с. Горна Малина, Тел.: 07152 320, E-mail: nelka_stoyanova@abv.bg, Факс: 07152 252

Място/места за контакт: инж. Благой Коев

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Реконструкция на уличен водопровод от ОК 126 до ОК 4 и от ОК 126 до ОК 147 в с. Белопопци, община Горна Малина"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с. Белепопоци, община Горна Малина
Код NUTS: BG212
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Реконстрекция на уличен водопровод с. Белопопци, като при подмяната на водопроводния клон се предвижда да бъдат подменени и всички сградни отклонения, свързани с него. Същите ще бъдат изпълнени от полиетиленови тръби.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45231300

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1014 линейни метра водопровод

Прогнозна стойност без ДДС
250000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 5000 лв. /пет хиляди лева/, представени в една от следните форми: парична или банкова гаранция за срока на валидност на предложенитето. Гаранцията може да бъде задържана при условията на чл.61 от ЗОП. Гаранцията в парична сума се внася в HVB Bank Biochim, IBAN: BG53BACX96603311292019, BIC : BACX BGSF, клон Елин Пелин. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 2/два/% от стойността му, представена в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция за срока на договора. Гаранцията в парична сума се внася в горепосочената банокава сметка на общината.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Външно финансиране, в случай, че такова бъде осигурено от МРРБ

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Не

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: До участие в открития конкурс се допускат всички български и чуждестранни физически и юридически лица, регистрирани по смисъла на ТЗ, както и техни обединения, отговарящи на условията по чл.47, ал.1, ал.2 ал.5 и чл.49,чл.51а от ЗОП, чл.12 и чл.13 от НВМОП, закупили конкурсна документация за участие в процедурата и представили всички изискуеми съгласно НВМОП и документацията по процедурата документи. Участниците ще бъдат отстранявани от процедурата при наличие на обстоятелствата по чл.21 от НВМОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от годишния баланс и отчит за приходите и разходите на кандидата за предходните три години, заверени съгласно ЗС; Еднолични търговци тредставят само отчет за приходите и разходите. 2.Копие от застраховка за професионална отговорност; 3. Удостоверение от банка за достъп до кредитни линии; или собствени средства в размер на половината от оферираната цена; 4. Информация за оборота от строителството за последните три години; 5. Информация за броя и стойността на обектите от подобно естество, изпълнени през последните пет години;
Минимални изисквания: 1. минимална стойност на изпълнените обекти от подобно естество в размер на 500 000 лв. за последните две години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Доказателства за техническите възможности и квалификация: 1. Декларации, съдържащи: списък на реализираните подобни обществени поръчки през последните три години - възложители и стойност, придружени от референции от съответните възложители; списък на техническите лица, включително на тези отговарящи за контрола на качеството; Декларация за собствено техническо оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка; 2. Доказателства за собствени или наети / доказани с договор / бази за складиране на основните материали; 3. Автобиографии и копие от диплома за завършено образование на лицата, отговорни за изпълнението;
Минимални изисквания: Изпълнение най-малко на пет обекта от подобно естество.Минимален брой и видове механизация за изпълнение на обекта:1. Багер-2 бр. Товарачни машини - 2 броя; Самосвали - 5 броя;Машина за рязане на асфалт и валяк - 1 брой; Ръководител на обект- строителен инженер, и тех. ръководител - 1 строителен техник;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07/05/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
300 BGN
Условия и начин на плащане

В касата на общината, в брой

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.05.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08/05/2007 00:00 Час: 09:00
Място

Зала №9, ІІ етаж в сградата на община Горна Малина

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Официалните представители на участниците или техни упълномощени представители могат да присъстват при отваряне на офертите на кандатите относно само и единствено за етап "Разглеждане на изискуемите документи и допускане на кандидата до разглеждане на ценовото предложените".



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия по защита на конуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, гр. София, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалбата може да подава всяко заитересовано лице в 10 - дневен срок от уведомяването за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокьт за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение или действие се обжалва.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ