РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Основен ремонт на улици в община Долни чифлик
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане
Място на изпълнение:
община Долни чифлик
Код NUTS:
BG131
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Основен ремонт и изграждане на улици и пътища на територията на община Долни чифлик
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45233142
Описание:
Работи по ремонт на пътища
ІІ.1.5)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Прогнозна стойност без ДДС
454169 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - 600 лв
Гаранция за изпълнение - 2% от стойността на договора
Гаранциите се представят в една от следните форми: парична сума внесена в брой или банков път по сметка или банкова гаранция
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Разплащане по банков път срещу месечни актове за действително извършени работи и оригинална фактура.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение за актуално състояние или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице-копие от документ за самоличност;
2.Документ за гаранция за участие;
3.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1,2 и 5 от ЗОП;
4.Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители;
5. Срок на изпълнение на поръчката;
6. Предлагана цена;
7. Декларация, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда;
8. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т.1, т.3 и 7 се представя за всеки от тях
9. Срок на валидност на офертата
10. Списък на документит, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Заверено копие от годишния финансов отчет;
2. Информация за общия оборот на строителството, което е обект на поръчката, за последните три години в зависимост от датата, на която кандидатът е учреден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните пет годити, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти;
2. Списък на технически лица, включително на тези, отговорящи за контрола на качеството;
3.Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата или участника и/или на ръководните му служители, или на лицата които отговарят за извършването на строителството;
4. Декларации за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години;
5. Декларации за техническото оборудване, с което разполага кандидата или участниът за изпълнение на обществената поръчка за строителство;
6.Данни за собствени или наети технически лица, които кандидатът или участникът ще използва за извършване на строителството;
7.Описание на мерките за опазване на околната среда, които кандидатът или участникът ще приложи при изпълнение на поръчката
Минимални изисквания:
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2)
Предишни публикации относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 29 от 14.03.2007 г.
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ДВ 25 от 14.03.2007 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03/05/2007 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Комплектът офертни документи се закупува от кандидата или от негов упълномощен представител всеки работен ден от 08.00 - 12.00 часа и от 13.00 - 16.00 часа.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.05.2007 г. Час: 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 04/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място
Заседателна зала на общинска администрация Долни чифлик
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Съответния кандидат или упълномощен негов представител.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на потребителите, ул." Витоша " 18, Р България 1000, София
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтерисовано лице в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата на, която е изтекъл срока за извършване на съответното действие.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление