Версия за печат

00026-2007-0028


Обявление за обществена поръчка от възложител по чл.7, т. 5 или 6

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"Национална електрическа компания" ЕАД, ул. Триадица № 8, За: Николай Каранешев,спец.адм. въпроси и Божурка Миланова,инспектор здраве и безопасност при работа и контрол на експлоатацията, България 1000, София, Тел.: 02 9885615, E-mail: n.karaneshev@dams.nek.bg, Факс: 02 9885545

Място/места за контакт: Отдел "Административен "Предприятие Язовири и каскади"

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

“ИЗРАБОТКА И ДОСТАВКА НА 11 МОДЕЛА РАБОТНО ОБЛЕКЛО, ОСЪЩЕСТВЕНИ ЧРЕЗ ПОКУПКА ПО ПРЕДВАРИТЕЛНО ПОДАВАНИ ЗАЯВКИ ЗА СРОК ОТ 24 МЕСЕЦА”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: България: 1.Я. р. “Александър Стамболийски” - с. Горско Косово, обл. Велико Търново; 2.Я. р. “Арда”: язовир “Студен кладенец” - с. Студен кладенец, обл .Хасковска; язовир “Ивайловград” – гр.Ивайловград 3.Я. р. “Батак”- гр. Батак обл. Пазарджишка; 4. Я. р “Белмекен” -гр. Велинград; 5. Я. р. “Благоевград”- гр. Благоевград; 6.Яз. р “Въча”- гр. Кричим обл.Пловдивска; 7.Яз. р “Голям Беглик, гр. Батак; 8.Яз. р “Искър” с.Пасарел обл.Софийска; 9.Яз.р “Копринка”, гр. Казанлък; 10.Яз. р “Кърджали” гр. Кърджали обл. Кърджалийска; 11.Яз. р “Овчарица гр. Раднево обл. Старозагорска; 12.Яз. р “Родопи” гр. Доспат обл. Смолянско; 13.Яз. район “Розов кладенец гр. Гълъбово обл. Старозагорска; 14.Яз. р “Струма” гр. Сандански обл. Благоевград; 15.Яз. р “Чаира” с. Сестримо общ. Белово; 16. Ремонтна база “Батак” гр. Батак; 17. Ремонтна база “София” гр. София 1517 ул. Иван Шаблин № 5; 18.Управление гр. София 1000 ул. Лавеле № 26 ; 19.Яз.район “Петрохан” –с. Бързия обл. Монтана.
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката е за срок от две години. Заявките ще се дават на шестмесечни периоди от Централното управление. Местата на изпълнение са посочени в документацията.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

18110000

Описание:

Работно облекло

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

11 модела работно облекло

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 0, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 180000 BGN
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Срок в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Вид и размер на гаранциите - банкова гаранция или парична сума, внесена по банковата сметка на възложителя: "Общинска банка" АД - гр. София, клон "Денкоглу" IBAN: BG56 SOMB 9130 1010 1104 01; BIC SOMBBGSF. Гаранция за участие в процедурата - 1000 лева със срок на валидност 90 дни, считано от крайния срок за подаване на оферти. Гаранция за изпълнение на договора - 5% от стойността му със срок на валидност 24 месеца от сключването му.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва поетапно в срок до 15 работни дни след получаването на заявеното количество работно облекло и надлежно издадена фактура

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

да по правилата на ЗОП

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Предоставяне на мостри, които се задържат до изпълнението на договора за участника с когото е сключен договор. Възложителят връща артикули, предмет на договора, които не съответстват на мострите. Мострите на некласираните за изпълнител участници се връщат в еднодневен срок от сключването на договор с участника обявен за изпълнител. Мострите се връщат лично на участниците или упълномощени от тях лица при явяването им гр. София, ул. Лавеле № 26, всеки работен ден от 09 до 11 часа и от 14 до 16 часа.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Данни за участника (пълен пощенски адрес, телефон, факс и е-mail за връзка, номера на банкови сметки и лица за контакти), представени на магнитен носител; 3. Регистрация на участника по БУЛСТАТ; 4. Удостоверение за актуално състояние, издадено от съответния съд по регистрация на участника след 15.03.2007 г. или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице – копие на документ за самоличност; 5. Документ за учредена или внесена гаранция за участие (банковата сметка на възложителя е посочена в обявлението).;6. Декларация (чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП за отсъствие на обстоятелствата), в която участникът декларира обстоятелствата предвидени в закона.7. Доказателства за участниците, че са официални представители на производителя. 8. Парафиран и подпечатан на всяка страница проект на договор, без посочена цена; 9. Всякакви други материали, които трябва да бъдат представени от Участниците в съответствие с тази документация;

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Годишният финансов отчет на участника за предходната година (или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на страната, в която участникът е установен); Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години

ІІІ.2.3) Технически възможности

Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки на подобни артикули, извършени от участника през последните 2005, 2006 и 2007 г., включително стойностите, датите и получателите; Доказателства за търговската репутация на участника – препоръки от предишни възложители или от постоянни партньори, с посочени телефони за контакт

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
23/05/2007 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
36 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата се получава в касата на НЕК ЕАД Предприятие "Язовири и каскади" - гр. София, ул. Лавеле 26, всеки работен ден от 10 до 12 часа и от 14 до 15 часа. Цена с ДДС - 36 лева.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.05.2007 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 28/05/2007 00:00 Час: 15:00
Място

София, ул. Лавеле № 26

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

участниците или упълномощени от тях представители



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КЗК, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

120 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ