Версия за печат

00267-2007-0014


Обявление за обществена поръчка

BG-Пловдив: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

ОБЩИНА ПЛОВДИВ, пл."Стефан Стамболов" № 1, За: инж.Светлана Драгова, инж.Антон Кертиков, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 626228

Място/места за контакт: Дирекция "Образование, наука и спорт"

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Община Пловдив, пл."Стефан Стамболов" № 1, За: Станислав Пенев, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656736

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Община Пловдив, Дирекция "Образование, наука и спорт", бул."Шести септември" № 160, стая 4, За: инж.Светлана Драгова, инж.Антон Кертиков, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 626228

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Община Пловдив, Дирекция "Образование, наука и спорт", бул."Шести септември" № 160, стая 4, За: инж.Светлана Драгова, инж.Антон Кертиков, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 626228

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: местен орган на управление

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Проектиране и строителство на нов монолитен стоманобетонен строеж - детска градина в УПИ ІV - детска градина, кв.162 по плана на кв.Въстанически-юг, гр.Пловдив

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основно място на изпълнение: кв.Въстанически, гр.Пловдив
Код NUTS: BG221
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Проектиране и строителство на нов монолитен стоманобетонен строеж - детска градина в УПИ ІV - детска градина, кв.162 по плана на кв.Въстанически-юг, гр.Пловдив. Изпълнението на предмета на поръчката ще става поетапно както следва: първи етап - проетиране и изпълнение на СМР в обем на 666 500 лв. без ДДС, съгласно решение № 49, взето с протокол № 4 от 01.03.2007 г. на Общински съвет Пловдив. Следващите етапи на изпълнение на поръчката ще се реализират взависимост от осигурените от възложителя средства за съответната бюджетна година.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45214100

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на детски градини

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Проектиране и строителство на нов монолитен стоманобетонен строеж - детска градина в УПИ ІV - детска градина, кв.162 по плана на кв.Въстанически-юг, гр.Пловдив. Изпълнението на предмета на поръчката ще става поетапно както следва: първи етап - проетиране и изпълнение на СМР в обем на 666 500 лв. без ДДС, съгласно решение № 49, взето с протокол № 4 от 01.03.2007 г. на Общински съвет Пловдив. Следващите етапи на изпълнение на поръчката ще се реализират взависимост от осигурените от възложителя средства за съответната бюджетна година.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

10.12.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата - 2000 лв; 2. Гаранция за изпълнение на договора - 5% от стойността на договора; Гаранциите се предоставят като безусловна и неотменима банкова гаранция или сумата, внесена по банкова сметка на Община Пловдив, в ДЗИ БАНК АД, клон Пловдив - банкова сметка BG75REXI9320 3300685043, банков код REXIBGSF

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията ще се извършват по банков път след подписване на двустранен протокол обр.19, в размер на 95% от стойността на действително извършените работи, стойности с единични цени, посочени в количествено-стойностната сметка и представена оригинална фактура, със задържане на 5% от стойността на СМР като за изпълнение, която се трансформира в гаранция за качество за срок от 18 месеца, считано от датата на въвеждане на обекта в екслоатация. Ценообразуването на предмета на поръчката се формира както следва: За 2007 г. - в размер на 666 500 лв. без ДДС съгласно Решение № 49, взето с протокол № 4 от 01.03.2007 на Общински съвет Пловдив. За всяка следваща година от изпълнението на договора за възлагане на обществената поръчка годишните средства се разпределят съгласно решението на Общински съвет Пловдив, с което се приема бюджета на Община Пловдив. В предложената от кандидата цена, за извършването на предмета на поръчката, да са включени всички разходи по осъществяването й. Цената, предложена от участника трябва да е крайна цена, включваща изготвянето на проекта и изпълнението на всички видове СМР - на 100% по проекта. За допълнителните видове работи, които ще се извършват в рамките на договорената стойност за обекта, ценообразуването ще се извършва по показателите на ценообразуване на кандидата, посочени в предложението за участие в процедурата.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Комисията да отстранява от участие в процедурата кандидатите, за които е налице обстоятелство по чл.47, ал.1-3; чл.47, ал.2 и чл.47, ал.5 от ЗОП
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Документ за регистрация на кандидата; удостоверение за актуално състояние, издадено след обнародване на обявлението на поръчката в Държавен вестник; списък на обектите, които са изпълнени от кандидата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Застраховка професионална отговорност; годишен финансов отчет.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Минималният годишен оборот на участника, за всяка от последните три години трябва да е в размер минимум равен на 1/3 от стойността на подадената от него оферта. В случай на обединение, минималният годишен оборот на водещия съдружник за всяка от последните три години трябва да е в размер минимум на 1/3 от стойността на подадената от него оферта. Годишната оперативна печалба на участника за всяка от последните три години следва да бъде положителна. През последната финансова година минимум 70% от приходите на участника трябва да са от строителство.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 години, придружен от препоръки за добро изпълнение на най-важните обекти; описание на техническото оборудване; списък на техническите лица; документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководните служители, които отговарят за извършването на строителството. Участниците да представят: сертификат за система на управление съгласно DIN EN ISO 9001:2000; EN ISO 14001:2004; OHSAS 18001:1999
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът следва да е изпълнил поне един строеж от подобен род през последните три години.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
21/05/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в Дирекция "Образование, наука и спорт" към Община Пловдив, бул."Шести септември" № 160, стая 4, срещу представен касов ордер за закупуването й в касата на общината, пл."Стефан Стамболов" № 1 (от 13,30 до 17,00 часа).

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
21/05/2007 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 22/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Община Пловдив, пл."Стефан Стамболов" № 1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участници в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при отваряне на пликовете по реда на тяхното постъпване за разглеждане на подадените оферти по допустимост.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, София 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ