Версия за печат

00237-2007-0005


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Аксаково: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Аксаково, ул. "Георги Петлешев" № 58 б, За: инж. Красимира Дянкова, РБългария 9154, Аксаково, Тел.: 05113 2040, E-mail: aksakovo@mail.orbitel.bg, Факс: 05113 3293

Място/места за контакт: Община Аксаково

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на училищни мебели и обурудване на СОУ "Св. Климент Охридски" гр. Аксаково, Община Аксаково

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: СОУ - Аксаково
Код NUTS: BG131
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на училищни мебели и оборудване за обучение, описани в документацията за участие.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

36150000 (E015) , 36153000

Описание:

Училищна мебелировка (Доставка)
Оборудване за обучение

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно одобрена документация

Прогнозна стойност без ДДС
42000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.08.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 400 /четиристотин/ лв , под формата на банкова гаранция или парична сума внесена в касата на Общината или по сметка на Община Аксаково. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора, представена под формата на банкова гаранция или парична сума внесена в касата на Общината или по сметка на Община Аксаково.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането ще се извършва от средства от общинския бюджет. Разплащането на сумата ще се осъществява по банков път по сметка на изпълнителя след фактуриране на съответната доставка от изпълнителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват кандидати, които са регистрирани като търговци по смисъла на ТЗ. Изискуеми документи - съгласно чл. 13 ал. 1, ал. 3, ал. 4 и ал. 5 от НВМОП, ІІІ.2.1; ІІІ.2.2; ІІІ.2.3 от обявлението /подробно описани в документацията за участие/, декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47 ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП или по чл. 48 от ЗОП, ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, както и документи посочени в документацията за участие в открития конкурс. Когато кандидатът или участникът предвижда участие на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 се прилагата и за подизпълнителите.и документацията за участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: по чл. 50 от ЗОП, подробно описани в документацията за участие.
Минимални изисквания: описани в докумантацията за участие
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: чл.51 ал.1 т.1,3,4,6,7 и т.8, подробно описани в документацията за участие.
Минимални изисквания: описани в документацията за участие
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02/05/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
60 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава в срок до 16.00 часа на 02.05.2007 г. в стая 8 етаж 4 в сградата на Общинска администрация - Аксаково, след заплащане на цената - 60/шестдесет/ лв. в касата на Общината или по банков път по сметка на Община Аксаково IBAN BG84CECB97908432010500 Код за вид плащане: 448007 BIC CECBBGSF при ЦКБ АД Варна

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.05.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 03/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Община Аксаково - заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в открития конкурс или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подаде всяко заинтересовано лице в 10 /десет/ дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ