Версия за печат

00449-2007-0006


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Омуртаг: Лизинг

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Омуртаг, ул. "Александър Стамболийски" № 2А, За: инж. Рухшен Хюсеинова, Република България 7900, Омуртаг, Тел.: 0605 2311, E-mail: obstina_om@mail.orbitel.bg, Факс: 0605 3502

Място/места за контакт: инж. Енвер Ахмед

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Община Омуртаг, Дирекция "Инвестиционна политика", ул. "Климент" № 8, За: инж. Рухшен Хюсеинова, Република България 7900, Омуртаг, Тел.: 0605 3540, E-mail: ip_omurtag@abv.bg, Факс: 0605 3540

Място/места за контакт: инж. Рухшен Хюсеинова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Омуртаг, Дирекция "Инвестиционна политика", ул. "Климент" № 8, За: инж. Рухшен Хюсеинова, Република България 7900, Омуртаг, Тел.: 0605 3540, E-mail: ip_omurtag@abv.bg, Факс: 0605 3540

Място/места за контакт: инж. Рухшен Хюсеинова

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Омуртаг, ул. "Александър Стамболийски" № 2А, За: Афизе Хасанова, Република България 7900, Омуртаг, Тел.: 0605 2311

Място/места за контакт: Афизе Хасанова

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка чрез покупка на лизинг на 1 бр. нов колесен многофункционален багер с челен товарач за нуждите на община Омуртаг.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Лизинг 
Място на изпълнение: гр. Омуртаг
Код NUTS: BG134
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка чрез покупка на лизинг на 1 бр. нов колесен многофункционален багер с челен товарач за нуждите на община Омуртаг.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

29522620, 29222000

Описание:

Изкопни машини
Кошове, кофи, грайфери (багерни кофи) и захващащи скоби за кранове или екскаватори

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1 бр. нов колесен многофункционален багер с челен товарач.

Прогнозна стойност без ДДС
120000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е 1000 лв., а за изпълнение на договора е 5 % от стойността на поръчката. Гаранциите се представят в една от следните форми - парична сума, внесена по банкова сметка на Община Омуртаг в ТБ "Юнионбанк" АД, клон гр. Търговище, офис гр. Омуртаг, IBAN - BG81CBUN91953300034683, BIC - CBUNBGSF или банкова гаранция.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

От бюджета на Община Омуртаг.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка кандитат или участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47 и чл. 56 от ЗОП, не отговаря на изискванията и не е представил някой от изискуемите документи.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документи по чл. 50 от ЗОП: 1. банкова референция 2. баланс и годишния финансов отчет за 2006 г. 3. информация за общия оборот на предмета - обект на поръчката за 2006 година, в зависимост от датата на която кандидатът е учреден
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: По чл. 51 от ЗОП: 1. Списък на основните договори за доставка през 2006 година, придружен с препоръки за добро изпълнение; 2. паспорт на багера; 2.1. техническа характеристика; 2.2. техническа спецификация; 3. гаранционна карта; 4. Описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване; 4.1. сертификат за система на качество по ISO 9001 4.2. двигател с екологичност 5. Описание и фотографски снимки.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02/05/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

В Дирекция "Местни приходи" при Община Омуртаг срещу бележка, издадена от Дирекция "Инвестиционна политика".

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.05.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 03/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

В общинска администрация гр. Омуртаг

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ