Версия за печат

00471-2007-0003


Обявление за обществена поръчка

BG-Търговище: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Дьржавно Лесничейство Тьрговище, ул. Цар Освободител 22, За: Красимира Борисова, България 7700, Търговище, Тел.: 0601 64850, E-mail: dltargovishte@mail.nug.bg, Факс: 0601 64850

Място/места за контакт: Красимира Борисова

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: горско стопанство и дърводобив

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Извеждане на отгледна сеч в буково-габърови и буково-габърови и мъждрянови насаждения, извоз до временен склад, разкройване на сортименти и рампирането на маркираната дървесината от обект №3, отдел:35”а” с прогнозно количество от 659 пл. м. куб; отдел 139”б” с прогнозно количество от 807 пл. м. куб. отдел 175”а” с прогнозно количество от 883 пл. м. куб. от КЛФ за 2007год на територията на ДЛ Тьрговище

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27
Основно място на изпълнение: временни складове в ДГФ в насажденията
Код NUTS: BG133
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

“Извеждане на отгледна сеч в буково-габърови и буково-габърови и мъждрянови насаждения, извоз до временен склад, разкройване на сортименти и рампирането на маркираната дървесината от обект №3, отдел:35”а” с прогнозно количество от 659 пл. м. куб; отдел 139”б” с прогнозно количество от 807 пл. м. куб. отдел 175”а” с прогнозно количество от 883 пл. м. куб. от КЛФ за 2007год на територията на ДЛ Тьрговище

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

77211000

Описание:

Услуги, свързани с дърводобива

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Прогнозна стойност 2349 пл. м. куб.

Прогнозна стойност без ДДС
35000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

7


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

- За обект №3-340 лева

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

съгласно клаузите на проекто-договора

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Наличие на техническа обезпеченост свързана с притежаване на специализирана техника за извоз регистрирана по реда на ЗРКЗГТ.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците следва да са вписани в публичния регистър към НУГ-София по реда на чл.24 и сл. от Наредба № 31 от 11.08.2001г за реда и критериите за упражняване на частна лесовъдска практика и за извършване на дейностите в горския фонд, за дейностти по предоставяне на ползване от ГФ и да притежават необходимите технически ресурси за извършване на услугата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Списък на представените документи;Документ за закупени книжа за обекта - оригинал или заверено копие;Документ за внесена гаранция за участие - оригинал или заверено копие;Заверено копие удостоверение за актуално състояние(датата на издаване на удостоверението за актуално сътояние следва да е не по-ранна от един месец, считано от датата на крайния срок на депозиране на предложенията);Декларация за обстоятелствата по чл. 47, ал.1 и ал.2 от ЗОП и по чл.87б, ал.3, т. 1; 2; 3; и 6 от ППЗГ - съгласно образеца към документацията;Копие от удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ;.Копие от документ за регистрация по ЗДДС-представя се само ако лицето е регистрирано;Заверено копие от лиценза на търговеца, или удостоверението му за вписване в регистъра към НУГ - София по реда на чл.24 от Наредба №31/11.08.2003год;Доказателства за "положителна търговската репутация" на кандидата - Препоръки/Удостоверения, от всички ДЛ/ДДС, в които кандидатът е извършвал ползвания на дървесина, през 2005г. и 2006г. Препоръките/Удостоверенията следва да носят дата на издаване не по-ранна от три месеца, считано от датата на крайния срок на депозиране на предложенията, КАТО В СЪЩИТЕ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СА ПОСОЧЕНИ ОБЕМИТЕ НА ОТСЕЧЕНАТА ДЪРВЕСНА В ПЛЪТНИ КУБИЧЕСКИ МЕТРИ оригинал или заверено копие или декларация, че до датата на провеждане на процедурата, кандидатът не е извършвал ползване на дървесина от ДГФ-задължително в оригинал;.Доказателства за техническите възможности на кандидата за извършване на обществената поръчка: Първични счетоводни документи и заверено от кандидата извлечение от балансовите му сметки или счетоводните му книги за ДМА, Документ за регистрация на техниката за извоз по реда на ЗРКЗГТ, Документи удостоверяващи наличието на специализирано оборудване, Документи удостоверяващи преминал преглед пред КТИ на притежаваната от кандидата минимален брой техника, съгласно т. 8 от условията, осигуряваща извършване на ползването на дървесина; Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на служителите и работниците на кандидата, отговарящи за извършване на услугата, включително и дзокумент удостоверяващ регистрацията на трудовите договори на същите в НОИ; Списък на подизпълнителите, които ще участвуват в изпълнение на обществената поръчка и дяловото участие на същите(представя се само когато кандидатът предвижда при изпълнението на общественат поръчка да използва поизпълнители).
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Да отговоря на изискванията на чл.47ал.1 и ал.2 от ЗОП и да е регистриран в публичния регистър към НУГ-София по реда на чл.24 и сл. от Наредба № 31 от 11.08.2001
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Първични счетоводни документи и заверено от кандидата извлечение от балансовите му сметки или счетоводните му книги за ДМА, Документ за регистрация на техниката за извоз по реда на ЗРКЗГТ, Документи удостоверяващи наличието на специализирано оборудване, Документи удостоверяващи преминал преглед пред КТИ на притежаваната от кандидата минимален брой техника
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 8.1.1. За обект №3, -моторен трион 4 бр. -техника за извоз-специализиран трактор 4 бр. ПОСОЧЕНАТА ТЕХНИКА ЗА ИЗВОЗ - СПЕЦИАЛИЗИРАНИ ТРАКТОРИ СЛЕДВА ДА Е ОБОРУДВАНА С ЛЕБЕТКА И ПЛАТФОРМА, ДА Е РЕГИСТРИРАНА ПО РЕДА НА ЗРКЗГТ И ДА Е ПРЕМИНАЛА ПРЕТЛЕД ПРЕД КТИ
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Участниците следва да са вписани в публичния регистър към НУГ-София по реда на чл.24 и сл. от Наредба № 31 от 11.08.2001г за реда и критериите за упражняване на частна лесовъдска практика и за извършване на дейностите в горския фонд, за дейностти по предоставяне на ползване от ГФ и да притежават необходимите технически ресурси за извършване на услугата.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0
ІV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога

НЕ


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
26/04/2007 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 150 BGN
Условия и начин на плащане

в брой в касата на ДЛ Търговище

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
26/04/2007 00:00 Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27/04/2007 00:00 Час: 10:00
Място

адм. сграда на ДЛ Търговище, гр. Търговище, ул. "Цар Освободител" №44

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

управители/ип.директори на кандидатите или техни надлежно упълномощени представители


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл.120 и сл. от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ