Версия за печат

00118-2007-0009


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Сливен: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Сливен, бул. "Цар Освободител" № 1, За: Мария Стефанова Динкова - Гл.експерт в отдел "Здравеопазване и социални дейности", България 8800, Сливен, Тел.: 044 611124, E-mail: Obstina@Sliven.bg, Факс: 044 662350

Място/места за контакт: Община Сливен

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Обществен ред и сигурност
Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Социална закрила
Отдих, култура и религия
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Дезакаризация на тревни площи, дезинсекция, канална и подова дератизация на заведения на бюджетна издръжка и населени места в Община Сливен

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 25

Място на изпълнение: Община Сливен
Код NUTS: BG232
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Дезакаризация на тревни площи, дезинсекция, канална и подова дератизация на заведения на бюджетна издръжка и населени места в Община Сливен

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90250000

Описание:

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация на населените места

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дезакаризация - 2408,658 дка; Канална дератизация - 5400 шахти; Подова дератизация - 344096.96 кв.м.; Дезинсекция срещу пълзящи насекоми - 569264,96 кв.м.; Дезинсекция срещу мухи и комари - 455640,72 кв. м. История

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.12.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.за участие в процедурата - банкова гаранция или парична сума в размер на 100 лв. 2.за изпълнение на договора - банкова гаранция или парична сума в размер на 500 лв. сумите се внасят по банкова с/ка BG08 REXI 9320 3301 5700 16 BIC, код REXIBGSF, "ДЗИ банк" АД клон Сливен.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

безкасово, по банков път

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Удостоверение за актуално състояние; 2.Доказателства за икономическо и финансово състояние и за технически възможности и квалификация; 3.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 5 ЗОП; 4.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 ЗОП; 5.Декларация за участието или неучастието на подизпълнители и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; 6. Срок за изпълнение на поръчката; 7.Предлагана цена; 8.Срок на валидност на офертата; 9.Документ за внесена гаранция за участие; 10.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишният финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; информация за общия оборот и за оборота на стоките, услугите или строителството, които са обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а) списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; б)описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване; в)списък на технически лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството; г)сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти; д)документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата и/или на ръководните му служители, или на лицата, които отговарят за извършването на услугата, съгласно Приложение № 1 и 2 към чл.7, ал.3 от Наредба № 3 от 24.01.2005 год. за услови-ята и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации. e) описание на мерките за опазване на околната среда, които кандидатът или участникът ще приложи при изпълнение на поръчката. Когато кандидатът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите се представят и в превод.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Приложение № 1 и 2 към чл.7, ал.3 от Наредба № 3 от 24.01.2005 год. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30/04/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията ца участие в процедурата се получава всеки работен ден от 9,00 до 16,00 часа в Община Сливен, Център за информационно обслужване срещу представяне на касов ордер за закупена документация

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.04.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

35

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място

В административината сграда на Община Сливен, зала 230

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или упълномощени техни представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, Бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Сливен, Бул. "Цар Освободител" 1, България 8800, Сливен, Тел.: 044 611100, E-mail: Obstina@Sliven.bg, Факс: 044 662350

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ