Версия за печат

00068-2007-0008


Обявление за обществена поръчка

BG-Димитровград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Димитровград, бул. "Георги Сава Раковски" №15, За: инж. Стоян Стоянов, България 6400, Димитровград, Тел.: 0391 61758; 0391 66521, E-mail: npo@dimitrovgrad.bg, Факс: 0391 66521

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dimitrovgrad.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Община Димитровград, бул. "Г.С.Раковски" 15, За: Кирилка Петкова, Росица Демирева, България 6400, Димитровград, Тел.: 0391 68214; 0391 68219

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Община Димитровград, бул. "Г.С.Раковски" 15, За: Кирилка Петкова, Росица Демирева, България 6400, Димитровград, Тел.: 0391 68214; 0391 68219

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на строителни материали за нуждите на Община Димитровград."

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: складова база на ОП "Благоустрояване", гр. Димитровград
Код NUTS: BG223
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Периодични доставки на строителни материали по заявки в зависимост от потребностите на възложителя по обособени позиции, както следва : 1. "Инертни материали", 2. "Матреиали използвани за поправка на пътища", 3. "Цимент".

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

14210000 (E015) , 28811200 (E015) , 14512000 (E015)

Описание:

Чакъл, пясък, натрошен камък и други инертни материали (Доставка)
Цимент (Доставка)
Асфалт (Доставка)

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Обемът на заявените количества ще се определя в зависимост от възникналите в срока на договора потребности. Педвижданите приблизителни количества на доставките са описани в документацията за участие.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

30.12.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 300 лв. за всяка една обособена позиция в една от формите по чл.60,ал.1 от ЗОП, като срокът на валидност на банковата гаранция за участие в процедурата да не бъде по кратък от срока на валидност на офертата. Гаранция за изпълнение е 2 % от стойността на обществената поръчка в една от формите по чл.60, ал.1 от ЗОП.Срокът на валидност на банковата гаранция е до приемане изпълнение договора. Гаранциите могат да бъдат внесени в Банкова сметка на възложителя :IBAN: BG10ACBP75273381711633, BIC ACBPBG2P, при банка "Хеброс"АД .

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Средствата са осигуряват от общинския бюджет.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят предвижда на основание чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП, когато участник, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица изискване за създаване на юридическо лице, коете е обвързано от офертата, подадена от обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Право на участие в откритата процедура има всеки, който отговарят на изискванията на чл. 9, чл.47, ал.1, ал.2, ал.5 и чл.48 от ЗОП. Всяка оферта трябва да съдържа документите посочени в чл.56 от ЗОП, чл.24 от ППЗОП и документацията за участие в процедурата.Основанията за отстраняване на участник от процедурата са съгласно чл.69 и чл. 70 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: В съответствие с изискванията на чл.50, ал.1, т. 1.заверено от годишния финансов отчет за 2006 г.;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: не
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Съгласно чл.51 от ЗОП, както следва: 1.списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните 3 г.,включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение ; 2.декларация с описание на техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществената поръчка ;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: не
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
17/05/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 30 BGN
Условия и начин на плащане

Документация за участие може да се закупи от гише № 1 в "Центъра за информация и услуги на граждани", партерен етаж в срадата на Община Димитровград, след заплащане на цената й на гише № 8.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
17/05/2007 00:00 Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

100

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18/05/2007 00:00 Час: 10:30
Място

Заседателна зала 2-ри етаж в градата на Община Димитровград, бул."Г.С.Раковски" №15

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват при действията на комисията по чл.68, ал.3 и ал.4 от ЗОП.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалба, съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП за всяко заинтересовано лице е 10 дни от уведомяване за съответното решение или действие на възложителя, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: "Инертни материали"
1) Кратко описание

Доставка на инертни материали - варовик, трошен камък 20/80, фракция за бетон, пясък - пресят и непресят.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

14210000

Описание:

Чакъл, пясък, натрошен камък и други инертни материали

3) Количество или обем

Обемът заявените количества ще се определя в зависимост от възникналите в срока на договора потребности. Педвижданите приблизителни количества на доставките са описани в документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: "Матреиали използвани за поправка на пътища"
1) Кратко описание

Доставка на плътна асфалтова и студена асфалтова смес.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

14512000 (E015)

Описание:

Асфалт (Доставка)

3) Количество или обем

Обемът заявените количества ще се определя в зависимост от възникналите в срока на договора потребности. Педвижданите приблизителни количества на доставките са описани в документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция №: 3 / Заглавие: "Цимент"
1) Кратко описание

Доставката на цимент в торби от по 50 кг. и на цимент в насипно състояне.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

28811200 (E015)

Описание:

Цимент (Доставка)

3) Количество или обем

Обемът заявените количества ще се определя в зависимост от възникналите в срока на договора потребности. Педвижданите приблизителни количества на доставките са описани в документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване