Версия за печат

00954-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Златарица: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Златарица, ул. "Стефан Попстоянов" № 22, За: Крум Пенчев Хаджиев - Ст. експерт "Икономически дейности", Р България 5090, Златарица, Тел.: 0615 35559, E-mail: ob_zlatarica@mail.bg, Факс: 0615 35478

Място/места за контакт: Крум Пенчев Хаджиев

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на един брой нов автобус с 37+1 (+1) места за нуждите на Община Златарица.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: община Златарица, област Велико Търново
Код NUTS: BG123
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на един брой нов автобус с 37+1 (+1) места за нуждите на Община Златарица. Подробно описание се съдържа в техническите спецификации от документацията.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34000000, 34100000, 34120000, 34122000

Описание:

Моторни превозни средства, ремаркета и резервни части за превозни средства
Моторни превозни средства
Моторни превозни средства за превоз на десет или повече пътника
Автобуси за извънградски превоз

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на един брой нов автобус с 37+1 (+1) места.

Прогнозна стойност без ДДС
108333 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

25.05.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е парична сума или банкова гаранция, внесени по банкова сметка: IBAN: BG68 CECB 9790 3359 4730 00, BIC - CECBBGSF, при банка ЦКБ - АД, клон гр. Велико Търново, офис гр. Златарица в размер на 1000 /хиляда/ лв. Гаранцията за изпълнение на поръчката е парична сума или банкова гаранция в размер на 2 /два/ % от стойността на Договора, внесени по горепосочената банкова сметка на Община Златарица.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането ще бъде със средства от общинския бюджет. Плащането на доставката се извършва по банков път до 10 дни след изпълнение на доставката и представяне на Фактура и приемо-предавателен Протокол, подписан от Изпълнителя и представител на Получателя - Община Златарица.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Няма.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участник в открития конкурс може да бъде физическо лице или юридическо лице. Участници в процедурата могат да бъдат лица, за които не са налице условията по чл. 47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки, както и другите подробно посочени по вид и съдържание в Указанията за попълване на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за актуално правно състояние на участника, издадено от съда по регистрация не по-рано от два месеца преди датата на отваряне и разглеждане на офертите или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство - оригинал или заверено копие, а когато е физическо лице - заверено копие от документ за самоличност; 2. Документ за първоначална съдебна регистрация - заверено копие /ако е търговец, регистриран по Търговския закон/; 3. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, т. 2 и т. 3 от ЗОП; 4. Декларация по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 2 и т. 3 от ЗОП; 5. Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП; 6. Документи за регистрация по ЗДДС и БУЛСТАТ - заверени копия; 7. Документ за внесена гаранция за участие - оригинал; 8. Други документи посочени в Указанията за попълване на офертата; 9. Списък на всички документи, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен финансов отчет на участника за 2005 година - заверено копие /когато е приложимо/.
Минимални изисквания: Участникът да има минимум 500 000 лв. годишен оборот /когато е приложимо/.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Фотографски снимки на автобуса, който ще се доставя.
Минимални изисквания: Минимум три броя фотографски снимки.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26/04/2007 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
60 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в деловодството на Община Златарица /стая № 9/, срещу документ за платена такса за участие в касата на Община Златарица.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.04.2007 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27/04/2007 00:00 Час: 10:00
Място

гр. Златарица, Община Златарица, заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № 185 от 22.03.2007 година на Кмета на Община Златарица.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.kpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП - Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срока на извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.kpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ