РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Доставка на специализиран сметосъбирачен автомобил и съдове за събиране на битови отпадъци тип "Бобър" по проект: “Усъвършенстване на системата за организирано събиране и транспортиране на битовите отпадъци, с цел обхващане на цялото население в общината”
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение:
гр.Дулово
Код NUTS:
BG136
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Закупуване на 1бр. специализиран сметосъбирачен автомобил и 1000бр. съдове за събиране на битови отпадъци тип "Бобър"
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
29000000, 34144511, 28213100
Описание:
Машини, оборудване, уреди, апаратура и свързани с тях изделия
Сметосъбирачни камиони
Железни или стоманени контейнери
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Закупуване на 1бр. специализиран сметосъбирачен автомобил и 1000бр. съдове за събиране на битови отпадъци тип "Бобър"
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие - парична сума в размер на 3000.00лева платими в брой на касата на община Дулово, или банкова гаранция. Гаранция за изпълнение - парична сума в размер на 6000,00лева платими в брой на касата на община Дулово, или банкова гаранция.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Финансирането е от ПУДООС и безлихвен заем на Община Дулово.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
Сметосъбирачният автомобил да бъде: нов; да е наличен с възможност за незабавна доставка; да отговаря на техническите условия, посочени в процедурата; да гарантира безаварийно и безопасно движение на МПС; с възможност за обслужване едновременно на отпадъци – кофи тип “Бобър”, да е с нисък годишен разход за обслужване и експлоатация; да има дълъг очакван срок на годност; да е с гаранционен срок – не по – малко от 3г. /или 80 000км пробег/; към документацията да се представят брошури или каталози на предлаганите автомобили с повишена проходимост; Съдове за битови отпадъци: да са нови, горещо подцинковани, да отговарят на европейските стандарти, т.е. да не бъдат рециклирани /втора употреба/; да отговарят на техническите условия, посочени в процедурата; да се представят сертификат за вложения материал, сертификат за качество на съдовете, според действащата в страната нормативна уредба, вкл.термоустойчивост, и доставката да се придружава със сертификат за качество и произход; да са с гаранционен срок 18 месеца; да бъдат със следното обозначение: община Дулово, тел. 30-00; към документацията да се представят брошури или каталози на предлаганите съдове.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: До участие в процедурата се допускат български и чуждестранни юридически лица и техни обединения регистрирани по ТЗ с предмет на дейност, включваща предмета на поръчката. Кандидатите трябва да представят: 1.Решение за съдебна регистрация, 2.Удостоверение за актуално състояние, издадено от съда по регистрация на дружеството/клон на чуждестранното дружество/ не по-рано от 3 месеца от датата на подаване на офертата. 3.Удостоверине БУЛСТАТ, 4.Удостоверине за данъчна регистрация, попълнен образец юридически данни 5.Декларация от лицата, представляващи юридическото лице-кандидат за липса на обстоятелства по чл.47,ал1 и 2 от ЗОП. 6.Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.5 от ЗОП 7.Годишен финансов отчет за последните три години, списък на основните договори за сродни с предмета на поръчката дейности за последните три години. 8.Заверени финансови отчети на кандидата за последните 3/три/ приключили финансови години.За кандидати които са учредени или са започнали дейността си по-късно за последните финансови години . 9.Информация от общият оборот от услугите, които са обект на поръчката за последните три години, в зависимост от датата която кандидата е учреден или е започнал дейността си 10.По чл.51, ал.1,т.1 ЗОП: Декларация, съдържаща основните договори за услуги (сродни с предмета на поръчката) изпълнени през последните три години , включително стойностите, страните и датите, придружени с препоръки за добро изпълнение.За кандидати които са учредени или са започнали дейността си по-късно за последните години . 11.Доказване възможностите за контрол на качеството. 12.Документ за закупуване на конкурсна документация. 13.Документ удостоверяващ внасянето на гаранцията за участие. 14.Нотариално заверено пълномощно за участие в конкурса или друг документ, доказващ пълномощия за извършване на действия от името на кандидата, относно лицето, което представлява кандидата за целите на конкурса и/или е подписало офертата. 15.Списък на документите в офертата
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Заверени финансови отчети на кандидата за последните 3/три/ приключили финансови години,а за кандидати които са учредени или са започнали дейността си по-късно за последните финансови години . 2.Информация от общият оборот от услугите, които са обект на поръчката за последните три години, в зависимост от датата която кандидата е учреден или е започнал дейността си
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Финансовите отчети на кандидата за последните 3/три/ приключили финансови години, а за кандидати които са учредени или са започнали дейността си по-късно за последните финансови години да са с положителен финансов резултат.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.По чл.51, ал.1,т.1 ЗОП: Декларация, съдържаща основните договори за услуги (сродни с предмета на поръчката) изпълнени през последните три години , включително стойностите, страните и датите, придружени с препоръки за добро изпълнение.За кандидати които са учредени или са започнали
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Декларация, съдържаща списък на основните договори през последните 3 години.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: цена с включен ДДС; тежест: 80
Показател: срок за изпълнение; тежест: 10
Показател: гаранционен срок; тежест: 10
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15/05/2007 00:00 Час: 16:30
Условия и начин на плащане
Документация за участие в процедурата се получава от деловодството на Община Дулово от 8:00 до 16.30ч. срещу представен докумет за закупуването и.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
15/05/2007 00:00 Час: 17:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 16/05/2007 00:00 Час: 10:00
Място
Зала №13 в сградата на общинска администрация Дулово
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Могат да присъстват кандидатите, участващи в процедурата или техните упълномощени представители.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ