Версия за печат

00983-2007-0002


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Варна: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет "Проф. д-р Параскев Стоянов", ул. "Марин Дринов" №55, За: Христо Петров Христов, България 9002, Варна, Тел.: 052 650054, E-mail: petrov@mu-varna.bg, Факс: 052 650019

Място/места за контакт: Христо Петров Христов

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Медицински университет "Проф. д-р П. Стоянов", ул. "Марин Дринов" №55, За: Силвия Великова - Деловодство, България 9002, Варна, Тел.: 052 606786, Факс: 052 650019

Място/места за контакт: Силвия Великова

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Медицински университет "Проф. д-р П. Стоянов", ул. "Марин Дринов" №55, За: Силвия Великова - Деловодство, България 9002, Варна, Тел.: 052 606786, Факс: 052 650019

Място/места за контакт: Силвия Великова

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнители за изпълнение на СМР за извършване на основен ремонт на I-ви етаж в сграда Ректорат и изграждане пожароизвестителна система за нуждите на Медицински Университет “Проф.д-р Параскев Стоянов” - Варна

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: за позиция №1 - гр.Варна, ул.”Марин Дринов” №55 Медицински университет "Проф. д-р П.Стоянов" – Варна, ет.1 сграда Ректорат и лаборатории № 409 и 412 в Медицински колеж-Варна, ул.”Цар Освободител” №76В; за позиция №2 - гр.Варна, ул.”Марин Дринов” №55 Медицински университет "Проф. д-р П.Стоянов" – Варна, сграда Ректорат
Код NUTS: BG131
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Позиция № 1 Да се изпълнят СМР за извършване на основен ремонт и да се предадат в завършен вид учебни зали, учебни и подготвителни лаборатории, кабинети за хабилитираните лица и коридори за лаборатория по нутригеномика, УНС по биохимия и УНС по химия, разположени на І-ви етаж в сграда Ректорат и лаборатории № 409 и 412 в Медицински колеж-Варна Позиция № 2 - Изграждане на пожароизвестителна система Да се изградят автоматични дренчерни водни завеси, пожароизвестителна система, противопожарна помпена станция и резервоар за вода за противопожарни нужди за обект панорамен пътнически асансьор в сграда “Ректорат” при Медицински университет – Варна. За позицията има изготвена количествена сметка и съгласувани технически проекти.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно изискванията, посочени в документацията за участие. Подробно количествата са описани в приложения към техническите задания за всяка обособена позиция.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начална дата

15.05.2007 г. 

Крайна дата

30.08.2007 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие (парична или банкова)в следните размери с ДДС за обособените позиции : 1. Изпълнение на СМР за извършване на основен ремонт на І-ви етаж в сграда Ректорат -2 000 лв. 2. Изграждане на пожароизвестителна система - 700 лв. Гаранция за изпълнение (парична или банкова) в размер на 5% от стойността на договора за обособената позиция, със срок на валидност указан в документацията за участие. Заплащането се извършва по следната банкова сметка: Банка ДСК ЕАД, клон Варна. BIC: STSABGSF IBAN:BG24STSA93003100040700 - в лева.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Заплащането на цената се извършва в български лева, чрез банков превод по сметка на изпълнителя. Заплащането ще се извърши при условията на разсрочено плащане след предаване на изпълнението на поръчката по предложен срок от участника, съгласно офертата на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Заплащането ще се извърши след представянето на оригинална данъчна фактура с включен ДДС.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите за участие в процедурата се представят в легализиран превод на езика на Офертата. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите за участие в процедурата се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Към Офертата се прилага договор за създаване на обединението, който е необходимо да съдържа клауза, предвиждаща солидарна отговорност на лицата – участници в обединението за задълженията по договора за обществена поръчка в съответствие с неговите условия. Един от участниците в обединението трябва да бъде упълномощен от всички останали участници да поема задължения и да приема указания от тяхно име и за тяхна сметка, както и изпълнението на договора, включително плащането по него, трябва да бъде правено изцяло с упълномощения участник.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. документ за регистрация на участника 2. удостоверение за актуално състояние на участника 3. удостоверение за данъчна регистрация, регистрация по ЗДДС и Булстат; 4. декларации по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП; 5. документ за внесена гаранция за участие по всяка от позициите, за които се участва 6. нотариално заверено изрично пълномощно в случай, че участникът се представлява от трето лице; 7. документ, удостоверяващ закупуването на документация за участие в обществената поръчка. 8. декларация за съгласие за участие като подизпълнител. 9. декларация по чл.13, ал.1, т.8 от НВМОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: заверени от НАП копия на последните годишен баланс и отчет за приходите и разходите;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Справка за опита през последните 5 години на участника – с приложени Копия на документи, доказващи завършването на предишни обекти от подобно естество от участника и въвеждането им в експлоатация; Препоръки за изпълнени подобни поръчки от предишни възложители и клиенти Справка за изпълняваните текущи обекти от участника Декларация за собственото и наето оборудване, строителна техника и механизация, необходими за изпълнение на работите - Декларация за произхода и вида на използваните строителни материали
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Решение № Р-119 от 19.03.2007 г.

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25/04/2007 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
150 BGN
Условия и начин на плащане

Закупуването на документацията ще се извършва от всеки работен ден от 09.00 часа до 16.00 часа от канцеларията на Ректорат, ет.2. Всички банкови разходи по заплащането на цената на документацията са за сметка на участниците. Посочената цена е без ДДС. Заплащането се извършва по следната банкова сметка: Банка ДСК ЕАД, клон Варна. BIC: STSABGSF IBAN:BG24STSA93003100040700 - в лева.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.04.2007 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26/04/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Заседателна зала , сграда Ректорат ет.2 ул. Марин Дринов, 55 гр. Варна

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законен представител на участниците или техен упълномощен с нотариално пълномощно представител.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша"18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Изпълнение на СМР за извършване на основен ремонт на І-ви етаж в сграда Ректорат;
1) Кратко описание

Изпълнение на СМР за извършване на основен ремонт на І-ви етаж в сграда Ректорат за нуждите на лаборатория по нутригеномика, УНС по биохимия и УНС по химия и лаборатории № 409 и 412 в Медицински колеж-Варна.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000, 45311000, 45331000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях
Строителни и монтажни работи на електрически инсталации в сгради и строителни съоръжения
Строителни и монтажни работи на отоплителни, вентилационни и климатични тръбопроводни инсталации

3) Количество или обем

Подробно количествата са описани в приложения към техническото задание.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: 15.05.2007 г. , Крайна дата: 15.07.2007 г. 

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Изграждане на пожароизвестителна система
1) Кратко описание

Да се изградят автоматични дренчерни водни завеси, пожароизвестителна система, противопожарна помпена станция и резервоар за вода за противопожарни нужди за обект панорамен пътнически асансьор в сграда “Ректорат” при Медицински университет – Варна. За позицията има съгласувани технически проекти.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45312100, 45343000, 45343230

Описание:

Работи по инсталиране на пожароизвестителни системи
Работи по инсталиране на устройства за предотвратяване на пожари
Работи по инсталиране на водоразпръскващи системи

3) Количество или обем

За позицията има изготвена количествена сметка, приложение към техническото задание.

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: 15.05.2007 г. , Крайна дата: 30.08.2007 г.