РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на хранителни продукти
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
гр. Видин, к-с Бонония, ДМСГД
Код NUTS:
BG111
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на хранителни продукти чрез периодични заявки
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
15000000 (E002)
Описание:
Хранителни продукти и напитки (За деца)
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Съгласно Приложение към докумнтацията за участие
Прогнозна стойност без ДДС
33000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора във вид на безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на ДМСГД-Видин.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Банков превод с отложено плащане
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: До участие в процедурата се допускат кандидати които са представили необходимите документи, съгласно чл.13 от НВМОП и документацията за участие. Непредставянето на някои от упоменатите документи и наличието на обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.2 от ЗОП, води до отстраняването от участие на съответния кандидат.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен финансов отчет и баланс на кандидата за 2006г.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.51, ал.1 от ЗОП.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: най-ниска предложена цена; тежест: 50 %
Показател: срок на отсрочено плащане; тежест: 30 %
Показател: доказан опит при изпълнение на подобни поръчки и наличие на собствен транспорт; тежест: 20 %
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25/04/2007 00:00 Час: 14:00
Условия и начин на плащане
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.04.2007 г. Час: 14:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 26/04/2007 00:00 Час: 09:00
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление