Версия за печат

00583-2007-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Видин: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Дом за медико-социални грижи за деца - Видин, к-с Бонония, За: д-р Марийка Рангелова, България 3700, Видин, Тел.: 094 601677, E-mail: dmsgd_vidin@abv.bg, Факс: 094 601677

Място/места за контакт: ДМСГД - Видин

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хранителни продукти

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. Видин, к-с Бонония, ДМСГД
Код NUTS: BG111
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на хранителни продукти чрез периодични заявки

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000 (E002)

Описание:

Хранителни продукти и напитки (За деца)

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Приложение към докумнтацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
33000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начална дата

07.05.2007 г. 

Крайна дата

07.05.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора във вид на безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на ДМСГД-Видин.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Банков превод с отложено плащане

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: До участие в процедурата се допускат кандидати които са представили необходимите документи, съгласно чл.13 от НВМОП и документацията за участие. Непредставянето на някои от упоменатите документи и наличието на обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.2 от ЗОП, води до отстраняването от участие на съответния кандидат.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Годишен финансов отчет и баланс на кандидата за 2006г.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл.51, ал.1 от ЗОП.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: най-ниска предложена цена; тежест: 50 %
Показател: срок на отсрочено плащане; тежест: 30 %
Показател: доказан опит при изпълнение на подобни поръчки и наличие на собствен транспорт; тежест: 20 %
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
25/04/2007 00:00 Час: 14:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

В брой, невъзстановими.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.04.2007 г.  Час: 14:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26/04/2007 00:00 Час: 09:00
Място

В кабинета на директора



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.03.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ