РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
"Доставка на резервни части и ремонт на сензори за банкнотообработващи системи ISS300P/PS и BPS1040BS, съгласно Списъка на позициите с резервни части, съставляващ Приложение №1"
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение:
Сградата на БНБ, с адрес: гр. София 1000, пл. “Княз Александър Батенберг” № 1
Код NUTS:
BG211
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Доставка на резервни части и ремонт на сензори за банкнотообработващи системи ISS300P/PS и BPS1040BS. Вида и количеството на резервните части са подробно описани в Списъка на позициите с резерни части, съставляващ Приложение №1.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
29470000
Описание:
Части и аксесоари за обработващи машини
ІІ.1.7)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Количеството и вида на резервните части е подробно посочено в Списъка на позициите с резервни части, съставляващо Приложение №1
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие в процедурата е на стойност 2000 (две хиляди) лева. Участникът представя гаранция за участие във вид на парична сума преведена по IBAN на БНБ BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC на БНБ BNBGBGSD или банкова гаранция със срок на валидност не по - малко от 15 дни след изтичане на срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за участие в процедурата се задържа или освобождава при условията и сроковете, записани в чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора – 1 % (един процент) от стойността на поръчката без ДДС. Гаранцията за изпълнение също се представя под формата на парична сума, преведена по горепосочената банкова сметка или под формата на банкова гаранция, към момента на сключване на договора и се освобождава и задържа при условия и срокове посочени в договора за възлагане на обществената поръчка.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Възложителят заплаща цената на доставките и услугите, извършени от Изпълнителя по посочената от него банкова сметка. Плащането на цената става съгласно начина и срока, определени в разпоредбите на договора за възлагане на обществената поръчка, сключен между страните.
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за първоначална съдебна регистрация на участника или документ за самоличност /за физически лица/; за чуждестранните лица - съответен еквивалентин документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, които се представят в легализиран превод; 2. Удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 месеца от датата на отваряне на офертите, за чуждестранните лица - съответен еквивалентин документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, които се представят в легализиран превод; 3. Декларация за отсъствия на обстоятелства по чл. 47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; 4. Попълнена оферта, съгласно образеца приложен в закупената документация; 5 Доказателства за икономическо и финансово състояние посочени в т. III.2.2) от настоящото обявление; 6. Доказателства за технически възможности и/или квалификация на участниците посочени в т. III.2.3) от настоящото обявление; 7. Документ, в който се посочват подизпълнителите, когато участникът предвижда участието им, както и декларация, подписана от подизпълнителя за съгласие за участие като подизпълнител на съответния участник. В случаи на участие на подизпълнтели, документите и данните по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5, и т. 10 от ЗОП следва да бъдат представени и за всеки от подизпълнителите; 8. Списък на документите съдържащи се в офертата; 9. Предлагана цена по образец; 10. Документ за гаранция за участие; 11. Проект на договор; 12. Документ за закупена документация за участие.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Баланс и отчет за приходи и разходи за 2005 година.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: .
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Оторизационно писмо от производителя на резерните части, удостоверяващо правото на доставката им, в случай че изпълнителят е лице, различно от производител.
2. Списък на основните договори, отговарящи на предмета на поръчката, извършени през последните 3 /три/ години, включително стойностите, датите и получателите и препоръки за добро изпълнение от предишни възложители за извършени поръчки.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Изпълнителят на поръчката трябва да може да извършва ремонт и сервизно обслужване на сензорите.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07/05/2007 00:00 Час: 15:30
Условия и начин на плащане
Документацията може да бъде получена всеки работен ден до 15.30 часа на гише № 62 в паричния салон на БНБ срещу предоставяне на данни на участника - име, адрес, телефон, факс и e-mail. Заплащането на документацията става на гише № 4. Цената на документацията е с включен ДДС.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
07/05/2007 00:00 Час: 15:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 08/05/2007 00:00 Час: 10:00
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Участниците или техни упълномощени представители. В случайте, че присъстват упълномощени представители на участниците те следва да предстваят пълномощно (оригинал или заверено "Вярно с оригинала" от участника), даващо им възможност да присъстват на заседанието на комисията, на което ще се отворят офертите.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315
VI.4.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ